"Eräpäivän" ohittaneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja melela
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tänään olisi ultran mukaan 40+0!
ihan on kyllä nyt sellanen tunne et käynnistykseen mennään. mulla niitä perus-suppareita tulee aika paljon mut ei yhtään kipeempiä eikä menkkajomotuksesta tietoakaan...voihan se olla et kertaryminällä sit alkaa mut en jaksa uskoa.
muuten kaikki ihan ok mut en jaksais odottaa enää. mä oon nyt ollut 6 viikkoa kotona ja alkaa tekemiset loppua kesken. ei jaksa joka päivä kaupungillakaan juosta. se on niin pirun kallistakin [:D] aina löytyy jotain ostettavaa.
kaikki temput on kokeiltu: seksi, siivous, skumppa, sauna, jalkahieronta, akupisteiden painelu, mattojen pesu, lenkkeily...mikään noista ei saa edes supistuksia aikaseks.huoh

eikös sullakin tulitikku ollu tossa aiemmin raskausaikana suppareita ihan riesaksi asti? (vai muistankos väärin?) ..ja nyt sitten kun niitä kaipais niin ei tietenkään tuu. Mutta tsemppiä loppumetreille joka tapauksessa! Ei oo pitkä aika enää, vaikka sinne käynnistykseen asti vaavi antaiskin odotuttaa [:)]

joo, muistat ihan oikein! on niitä vieläkin vähintään kerran tunnissa mutku ei niistä ole mitään hyötyä. mä oon vissiin tämmönen supistelija [:D] Supistuksia tuntenut jo rv 10 alkaen mut vikassa lääkärintarkistuksessa paikat visusti kiinni ja paikat kiinteet. ne supparit ei vaan toimi [:)]
toivottavasti vedet sit menis tai jotain!

Sama juttu, supistuksia on kyllä mutta kun ei ne tunnu missään! Eikä tee mitään! Supistellu on kesästä asti ja silti kans paikat kiinni ja mitään tietoo että synnyttääkkin pitäs [:D]
No, terkka sano ettei se silti merkkaa mitään, synnytys voi käynnistyä vaikka tänään vaik eilen oliskin näyttäny siltä ettei vielä synny [:)]

Mutta on se henkisestikin raskasta olla yliajalla kun ei oikein tahdo enää jaksaa mitään ja tekemiset loppuu kesken..

tulitikku, voiko skumppakin auttaa synntyksen käynnistymisessä?[:D] Uusi, mieluisa uutinen! Sitä konstia ei olisi pahitteeksi koittaa[:D] Perustuisiko se sitten siihen, että lasillinen voisi rentouttaa vai?

tinkerbell, niin ne viisaat kertoo mut ei ainakaan mua auttanut! ehkä pitää koittaa uudestaan [:D]

Kaverille määrättiin  lasillinen, tai kaks, punaviiniä. Lääkäri sanoi sille silloin, että sillä lähtee tulemaan [:D] ...Ei kuulemma lähtenyt, mutta rentoutti kivasti. [:D]

skumppaa määki voisin maistella ku tuo punkku ei kyllä alas mene [:'(] saiskohan sillä keinolla isänpäiväksi pikku lahjan...? [:)]

Mun on tehny niiin kauheesti mieli punkkua monta kuukautta.. oiskohan oikeesti luvallista ja vauvalle harmitonta nautiskella lasillinen - ihan vaan "ulostus" mielessä? [8D]

No eikö sitä nyt viimesillään muutaman senttilitran sais? [:D] Tuskin se lääkäri olis niin määrännyt jos se ihan kammottava juttu olis? Haha.

Punkku maistuis, samoin kuiva omppu siideri taikka playa-lonkero. [:D] mutta ei ei ei. [:)]

mä oonkin nyt äitin luona ja me poksautettiin just skumppa [:D]
äitillä huomenna 60v synttärit ni vähän ennakoidaan [:D]

voi vitsi.. tuol olis kyllä kaapin pohjalla kesällä saadut kihlajaisskumpat odottelemassa [8D] [:D]

meillä ei oo kumpaakaan [:(] siideri taitaa olla jääkaapissa [:)]

tulitikku: kerroppas miten kävi toimiko skumppa [:)]
satuki maistelemaan [:)]

Mmmmm... Tekisi lasillista kylmää poreilevaa skumppaa kyllä niiiiin mieli, kun ei ole pisaraakaan raskausaikana ottanut! Kuola valuu jo suupielestä ajatuksestakin[:D] Ja jos niinkun ihan vaan viattomasti hyvin tarkoituksin ja käynnistysajatuksin joisi yhden pienen pienen lasillisen..[;)]

Eräpäivä oli ja meni täälläkin umpeen [:D] Sitkeitä nää meidän muruset kun eivät kauniiseen marraskuuhun meinaa sit millään malttaa tulla [:)] No, tulevat sitten kun ovat valmiita ja mammojen kärsivällisyyttä on testattu tarpeeksi[:D]

Täällä uskaltauduttiin eilen nauttimaan lasillinen punkkua ja sitä suurta ässääkin tuli harrastettua usempaan otteeseen [:D] [;)] -tosin ei vaikutusta kummallakaan toistaiseksi, mut onpahan tässä mulla vielä laskettuunkin aikaa.. [:)]

[:'(] Kyllä taas sapettaa ihmisten kommentit!! [:'(]
Miten ihmiset ei tajua olla yhtään hienovaraisia tai sitten vaan tuppaavat sen paskan huumorinsa kanssa kommentoimaan ties mitä tyhmyyksiä!!! [:@] Nyt mä oon jo ihan huono kun en saa puskettua vauvaa vieläkään pihalle! [:@] Ihan kun se musta olis kiinni!!!!! [:'(]

iines* ihmiset osaa kyllä olla hivenen rasittavia välillä ja me marrasmammat hiukan ylireagoivia, kertoilee yksi jonka miestä alkaa pian tosissaa hirvittää, että voiko tätä herkemmäksi enää tulla [:D]
Yritä olla kuuntelematta niiden tyhmiä kommentteja [:)]

Takaisin