Eräpäivän ohittaneet

Mie se siirryn kans tänne kohta! huomenna 40+0 että siihen kahtoin mennään, eikä sitte mitään isompia kipuiluita saati muitakaan merkkejä...
 
Heissan!

Edelleen skaboissa mukana [8|] 41+3
Täällä ollaan edelleen, sen verran edistytty että tämänpäiväisen kontrollin jälkeen päättivät ottaa osastolle ja alkaa käynnistelemään. Eli osastolla makaamme.. Flunssan ja kuumeen pukkasi, joten varovasti käynnistellään, ilmeisesti huomenna katsovat mitä tehdään jos ei yhdellä tabletilla ala vaikuttamaan. Kait tässä sen verran väsyneenä ja tukkoisen näköisenä pötkötellään viimeyön muutaman tunnin unilla. Mutta jospa tämä tästä..

Kovasti vielä suppareita ja jaksamista Custos ja Pikatsu!!
 
Maisulille myös tsemppiä sinne! Sulla tosin voi olla jo nyt nyytti sylissä [:)] Tulehan sitten myöhemmin kertoilemaan kuulumisia.

Meillä näyttää vahvasti siltä että lokakuun puolelle mennään ihan väkisin. Jotenkin sitä aavistelinkin, mutta silti mielessä ollut enimmäkseen että poika syntyy syyskuussa. Tuleekin siis lokapoikanen [:)]

Katselin tuossa vauva ohjelmaa telkkarista ja voi että kun voisin itseni telepaattisesti siirtää jo synnytyssaliin. Haluisin jo niin eteenpäin tässä hommassa.
 
Custos vaikka pikkuinen lokakuussa vasta tulisikin nin pysythän syyskuun riveissä???
Me ei hennota perheenjäsenistä helpolla luopua... Ollaan sillain vähän omistushalusii[8D][:D][:D]
 
Maisulille tsemppiä! Tosi ikävää tuo flunssa juuri tässä vaiheessa, alkuviikosta yritti sitä minullekkin, mutta onneksi meni ohi! *koputtaa puuta*

Custos: Minulla on ollut samat ajatukset kuin sinulla. Eli jotenkin on ollut tunne, että mennään lokakuulle vaikka samalla kovasti olen ajatellut että tämä vauveli syntyy syykuun viimeisenä päivänä. [:D] Tosiaan nyt näyttää pahasti siltä, että lokapoikasia odotellaan.

Pojanäiti: Minä ainakin ajattelin vielä pysytellä täällä syyskuun puolella vaikka lokapoikanen näyttää tulevankin. Olen kyllä kovasti lueskellut lokakuistenkin juttuja, mutta kuitenkin kun tätä matkaa on syyskuulaisten kanssa käyty yhdessä niin tuntee silti kuuluvansa tänne. [:)]
 
Pojanäiti: joo, täällä pysytään vaikka kuukausi vaihtuukin [:)]

Jospa nyt ei ihan kauheen pitkälle lokakuuta tarvitsisi enää odotella, eiköhän me viimeisetkin viikon parin sisään viimeistään päästä maaliin! [;)]
 
noni, virallisesti tällä puolen![:D] 40+1 vaikka tickeri näyttää päivää enempi
 
Heipä-hei,

Kirjoittelen tännekin osioon, kun mieleeni juolahti muutama kysymys. Olen siis kirjoitellut joskus raskauteni alkuvaiheessa tänne, mutta muuten olenkin vain lueskellut teidän kuulumisianne raskausaikana. Olen niin kovin huono kirjoittamaan juuri mihinkään, mutta nyt rohkenin!

Millaisia kokemuksia teillä on yliaikaisuudesta? Tai lähinnä kuinka helposti laitokset ottavat sisään yliaikaiskontrollin yhteydessä, ja mitkä ovat syyt? Itse lueskelin HUS:n sivuilta yliaikaisuudesta ja raskauden käynnityksestä, ja sain sellaisen käsityksen että saurailaan vielä tovi (siis yliaikaiskontrollin jälkeen) jos kaikki on ok. Tiedättekö myös että koska viimeistään ne käynnistää synnytyksen?

Olen toista kertaa menossa synnyttämään, ja nyt kun tämä raskaus on venynyt ja venynyt niin minua on alkanut suorastaan pelottamaan koko synnytys . Jotenkin tieto siitä että vauva oikeasti syntyy nyt muutamien päivien sisällä on lisännyt vaan jännitystä. Edellinen synnytys kuitenkin meni tosi hyvin, vaikka olikin pitkä rupeama, joten nämä "tuntemukset" ovat vähän jänniä. Onko muilla ollut vastaavaa?

Eipä minulla tällä erää muuta.
Tsemppiä muille loppumetreillä oleville ja muille oikein ihanaa vauva-arkea!
 
Uskokaa tai älkää, mutta mä olen VIELÄKIN yhdessä koossa täällä [:)] Mutta enää vain hetken, sillä huomisaamuna aloitetaan käynnistys Naistenklinikalla [:)]

Mä olen siis vetänyt nyt hyvät pohjat syyskuisten odotusaikojen suhteen ainakin, toivottavasti itse synnytys etenee sitten suht nopeasti. Nyt kyllä jänskättää aika lailla, mutta kyllä se palkintokin jo houkuttelee niin kovasti että ihana kun jotain kohta alkaa tapahtua [:)]

Jos joku ehtii vielä kokemuksia käynnistyksestä kirjoittelemaan niin olisin mielissäni. Jäikö hyvä maku, ja menikö kauan aikaa jne...

Kuulumisiin!
 
Voi ei Custos! Onneksi viimeiset hetket mahan kanssa ja pian vauveli sylissä[:)] Kovasti onnea ja toivottavasti käynnistys etenee nopeasti ja synnytys sujuu helposti, kun oot ihan riittävästi todellakin saanut odotella. Toivottavasti saat vielä ensi yönä nukuttua, vaikka varmasti huominen jännittää[:)] Kokemuksista en nyt osaa valitettavasti sanoa.
 
Onnea ja voimia Custos, vihdoinkin alkaa tapahtua siis ja saat nyytin vierelle [:)] Mullakaan ei ole kokemuksia käynnistyksestä, mutta hyvin se menee [:)]
 
custos EI ole todellista!! Mä kuvittelin että jo tuudittelet vauvveliasi...
(tekee varmaan kutaa kuulla tämmöisiä)[8|]
Mä kyllä nyt pakkaan täältä sairaalakassillisen stemppiä ja manauksia että käynnistyt asappina[:D][:D][:D]
 
Täällä tsempitetään ja toivotaan synnytystä pian mukavaksi muistoksi ja nyyttiä tuhisemaan sylissä! <3
 
Custos: -mulla meni vedet keskiviikkona ja suppareita ei ollu, to klo 11 alotettiin ne käynnistys tabletit, eli sain ekan puoliskan silloin, toisen puolikkaan klo15. klo17alko supistukset säännöllisinä ja poika synty klo22. eli nopsaa oli ja en ainakaan yhtään sen kipiämpi ollu ku ekan aikanakaan. kun supparit alko niin vei loppuun asti.

tsemppiä sulle, kohta sullakin on nyytti kainalossa [:)]
 
Onpas sulla ollut Custos odottamista! Onneksi odotus palkitaan mitä mahtavimmalla palkinnolla. Tsemppiä koitokseen!
 
Takaisin
Top