Eppari

Normaalia on, minä kärvistelin samojen juttujen kanssa, Nyt synnytyksestä 4 viikkoa , epparia ei enää ees huomaa - pikkasen kireyttä. Peräpukamat enempi vaivaa - ne sitte tulla tupsahtivat synnytyksessä. Mutta eiköhän se tästä o_O
 
Onks muut huomannu et se leikkauskohta olis vielä jotenkin "arka" tai ei oikeestaan edes arka vaan sen tuntee sen kohdan esim pesulla käydessä tai seksin aikana? Synnytyksestä on 4kk aikaa ja vaikkei sitä muuten muista niin se kohta tuntee eritavalla kun muu iho. Tosi jännä...
 
Joo, mulla joskus seksin aikana tuntuu tuo arpi jotenkin kireeltä.. Ja joskus vähän kuin nipistää.. Mut oon kuullu, että joillakin se eppari-arpi tuntuu vielä vuosienkin päästä.. :eek:
 
Kyllä, täälläkin on kohta 6kk synnytyksestä ja eppari varsin pesulla tuntuu että nahka on siellä jotenkin kireällä.. :eek:
 
Itelläni ei tehty epparia mutta meidän äiti ainaki kerto mulle että sillä se tuntuu vieläki, varsinki kuumalla ja hiostavalla kelillä. Ja silläki on kuitenki 25 vuotta aikaa synnytyksestä.
 
Takaisin
Top