Ensimmäiset sanat vauvan syntymän jälkeen

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Kätilö sanoi kuopukselle "tervetuloa maailmaan". Itse taisin sanoa "hei kulta". Miehestä en muista sanoiko hän ihan heti mitään.

Haukikanto

Kunnioitettu kommentaattori
Joulukuun äidit 2019
Kesäkuiset 2022
Mä taisin sanoa siinä ilokaasupöhnässä ääneen kaikenlaista hölmöä...
Kätilö: Se on blondi!
Minä: Ei ylety! (Napanuora kinnas kun yrittivät nostaa mahalle.)
Miehen kommentteja en muista.

Pingviiniemo

Seurustelun sensei
Heinäkuiset 2021
Kuopuksen synnytys.

Minä: Onko se tyttö!?
Kätilö: Kyllä se on.
Minä: Enkö mä vuodakkaan kuiviin?
Kätilö: Kaikki hyvin.
Minä: Sori kun valitin.
Kätilö: Ei se mitään :D

K

Kolmemerkkiäpitkänimi

Vieras
Viekää se pois!
*samalla kun oksensin

Tää ehk itelle hirvein muisto, et miten oon voinu huutaa jotain niin hirveetä vauvalleni. Se oli hätäsektio ilman epiduraalia/spinaalia ja se joku lääke aiheuttaa pahaa-oloa. Muistan vaan tuon ja et olo oli ihan hirveä. Varpaat jääkylmät yms.

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Maalisäidit 2020
Viekää se pois!
*samalla kun oksensin

Tää ehk itelle hirvein muisto, et miten oon voinu huutaa jotain niin hirveetä vauvalleni. Se oli hätäsektio ilman epiduraalia/spinaalia ja se joku lääke aiheuttaa pahaa-oloa. Muistan vaan tuon ja et olo oli ihan hirveä. Varpaat jääkylmät yms.
Ole armollinen itsellesi:red-heart: Tilanne on ollut hurjan raskas ja mielestäni ihan ymmärrettävää, jos onkin päässyt suusta sammakoita.

Lilileilaa

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Huhtikuiset 2021
Itseasiassa muistan! (Eka aattelin, etten muista mitä sanoin)

Hoin vaan "kiitos, oon niin kiitollinen, kiitos, kiitos" jonkun aikaa siinä vauva rinnalla:tears::loudlycrying:

Kätilön tai puolison sanomisia en muista, paitsi sen, että kun vauva ei ollut vielä kokonaan syntynyt, mutta pää oli ulkona ja parkui kysyin "itkeekö se?" johon kätilö sanoi, että "kyllä, nyt on jo pää ulkona, loppu vauva vielä":tears:

Starlight-

Sukkela juttelija
Lokakuiset 2022
Itku sieltä tuli ja kätilö kysyi kumpi piti tulla. Sanoin tyttö, ja tyttöä sieltä näytettiin.

Ensimmäiset sanat vauvalle olivat "hei pikkuinen" :Two-hearts: Kovin paljoa en pystynyt liikutukseltani puhumaan :rolling: