Ensimmäinen isänpäivä

Minä löysin hauskan kortin miehelle tänään. Mustavalkoinen kuva vauvasta, jolla oli ihan kreisi ilme ja teksti: "Hulluus on perinnöllistä. Voit saada sen lapsiltasi." [:D]

Meidän perheessä tällainen huumori kukkii, joten lähetin saman kortin myös omalle isälleni... Miehelle ei ole mitään lahjaa, enkä taida mitään kummoisempaa hankkiakaan. Ihan omatekoinen hieronta ja aamupala sänkyyn, eiköhän sillä jo hyvä mieli saada aikaan [;)]
 
Mäkin oon varmaan vähä tylsä, mut ostin sit sen porakoneen miehelle, kun kerran sitä toivoi.
Tein kortin siihen kaveriks, ja tietty sit tulee kakku ja aamukahvi sänkyyn. Mies kun ei aamuisin syö mitään, niin ei viiti turhaan mitään gourme-aamupaloja tehä [:D][:D]
 
Hylkäsin sitten kuitenkin sen mustikan ja ostin ihan tekstiiliväriä. Painettiin eilen kolmeen t-paitaan Luukaksen jalan- ja kädenjäljet. Olipahan melkoinen urakka!! Pikkuisen hankalaa saada tarpeeksi väriä muttei liikaa ja saada tuo muksu avaamaan sen nyrkkinsä oikeaan aikaan!!! [&:] meni varmaan tunti siihen hommaan mutta oon ihan tyytyväinen [:)] tuhruisia kohtia selvensin vielä käsin pumpulipuikolla väriä levittäen jälkikäteen!

Sit eilen aamulla sain ihan kuningasidean miehelle isänpäivälahjaksi, kun en oo meinannut mitään keksiä!! Mies kun haluis aina mieluiten jotain käytännöllistä, niin ostinpa sitten hänen kaipaamansa fiskarsin kirveen [:D] halusin myös kaiveruttaa kirveen - olisitte nähneet ne ilmeen ensimmäisessä kultasepänliikkeessä johon kävelin sisälle!! [:D] Ne varmaan luuli että meinaan vauvan kanssa ryöstää ne *reps* [:D] [:D] [:D] [:D] kirveen kaivertajan löytäminen osoittautui aika hankalaksi, joten päädyin kaiverruttamaan laatan jonka liimaan kirveen kahvaan, "onnea ensimmäisenä isänpäivänä"! Oon ihan älyttömän iloinen että keksin vihdoin ja viimein jotakin käytännöllistä mutta mieleenpainuvaa! [:D]
 
Tirri kirveshän on aivan LOISTAVA idea!!!
Vielä paremmin se sopis tyttövauvan isälle [;)]
Meillä tyttö syntyi tasan viikko ennen isänsä syntymäpäivää (LA oli isän synttäripäivänä) ja isänsä sai sitten omaksi synttärilahjakseen vanhemmiltaan Fiskarsin kirveen.
Sanoivat että tulee olemaan käyttöä sitten kun neiti on teini [:D]
Tosin kirvestä tarvitsi muutenkin, mutta oli mun mielestä niin osuva lahja just siihen saumaan.
 
Tirri TOSI hyvä idea!! [:)] Käytännöllinen, mutta tosiaan mieleenpainuva kun on kaiverruskin!! 
 
Tirri, mä kans puollan semmosta lahjaa, mille todella on käyttöä! [:)]
Mitenkään puolustelematta omaa porakonetta [;)][:D][:D]
 
Se on ihan miehen oma asia sitten, käyttääkö vai ei [:D] mut toisaalta, eihän se oo käytännöllinen jos sitä ei voi käyttää! [:D]

Ja Riinu, porakone olis meilläkin ollut listalla toisena, jos mies ei viime talven rempan aikana olisi itse sellaista kunnollista ostanut!
 
Joo Riinu porakone on tosi hyvä lahja! Mä mietin sitä, mutta päätin jättää sen joululahjaksi[:)]
 
Meidän kakku. Valmispohjalla mutta muuten omat söherrykset. Mansikkatäyte, sitä myös päällä ja reunoilla. Sitten mansikkakermalla pursotettu [:D][:D]




 
Tässä meidän kakku, jos onnistuin lataamaan kuvan tähän[8|] Siinä on lakritsitäyte ja päällä sokerimassakuorute. Kuvassa ei hienosti näy ne kammottavat repaleet, jotka tohon massaan tuli, kun laitoin sitä tohon päälle[:D] Koristelu liittyy miehen harrastukseen, jos joku miettii mitä toi esittää (on kypärä siis[:)]).

 
Toisella puolella kädet, voi pitää työpöydällä kummin päin vaan, siksi en halunnut kirjoittaa mitään onnitteluja muualle kun sisälle.



 
Kakun koristelun kanssa ei oikein raksuttanut niinkun näkyy [:D]
Mutta isi tykkäs, ja se on pääasia [;)]
Vähän jänskätti kun käytin ekaa kertaa koskaan kauravispiä, mutta ihan hyvinhän se käyttäytyi niinkun kerma ja ihan syötävääkin oli.
 
Takaisin
Top