Ensikertalaiset

Minä minä minä kuulun tähän joukkoon! jännittää ja on ihanaa ja kauhistuttaa..! Eihän me osata mitään! :D
 
Mä myös ensimmäistä ootan ja toivottavasti tälläkertaa kaikki menee hyvin :) jännittää kyllä nii paljon mut ikionnellien olen ja myös mieheni on sekaisin onnesta :p
 
Marjasassin kanssa samat fiilikset. Ja siis tosiaan itse kuulun myös ensikertalaisiin.
 
Ensimmäistä ootan! Pikkuhiljaa alan tajuamaan, että mussa kasvaa elämä. Kaks viikkoa sitten plussasin. Mies on innoissaan asiasta, sano että on ihan yllättynyt omasta innostuksestaan :-D
 
Ekassa mennään :) En vaan vieläkään usko, et oon raskaana. Testit piti jättää näkyville, ettei vaan pääse unohtuu :D Oireetkin on niin vähäset, ettei niistäkään oo muistuttamaan :)
 
Sama täällä, ensimmäistä odotellaan. Mä jätin testin myös näkyville ja vähintään kerran päivässä käytävä vilkasee sitä :D
 
Ensimmäistä odotellaan myös ja jännittynein mutta onnellisin tuntein! Plussasin vasta eilen, joten pitkä matka vielä edessä! Onko ketään muuta jolla laskettuaika 27.12? :)
 
Heipä hei! Täällä myös ensiodottaja! Tuntuu että ei vielä ihan ole sisäistänyt sitä alkuviikon plussaa. Silti kuitenkin on olo että haluaa jakaa omia fiiliksiään muiden kanssa jotka ovat samassa tilanteessa. Plussasin tosiaan maanantaina ja näillä näkymin laskettu aika olisi jossain siinä 23.12 :)
 
Täällä myöskin esikoista odottava! Vaikea edelleen uskoa, että kannan sisälläni kahta verenkiertoa sekä sydäntä. Vaikea uskoa, että kaikki menee hyvin, varsinkin kun olen ollut influenssassa ja nyt vielä jälkitaudissa raskauden aikana. Varhaisultrassa yli viikko sitten kaikki oli onneksi hyvin. :Heartred

Rv 8+1
 
Täälläkin ensimmäinen odotuksessa. Nyt kun keskiviikkona oli varhaisultra, alko käsittää tän asian paremmin kun näki sen pienen :Heartred oon kyllä niin innoissani mutta myös peloissani. Onneks isosiskoni odottaa myös vauvaa nyt rv 20+jotain, niin saamme jakaa tuntemuksia yhdessä :)
 
Mulla on myös sellainen olo, että ensimmäisen ultran jälkeen alkaa tuntua enemmän siltä että todella olen raskaana. En vain millään malta odottaa!
 
Joulumamma96 Oho sulla menee pitkälle tuo neuvola. Mulla olisi neuvola jo 11.5 ja laskettu aika kait 23.12. Lasken nyt jo päiviä tohon neuvolaan enkä osaa yhtään kuvitella miltä tuntuu odottaa noin pitkään. Toisaalta itselläni siis ei ilmeisesti ole ultra samassa vaan ekan neuvolassa käynnin yhteydessä varataan aika ultraan..
 
minä odotan myös ekaa jos ei km x 6 lasketa mukaan (?) mä pelkään neuloja ihan sikana joten epiduraalia en tule ottamaan :sad001 ja toivon että synnytys etenee nopeasti ja olisi nopeasti myös ohi. LA 7.12.16
 
Täällä myös ensikertalainen! :greet025 neuvolan ja ultran jälkeen nyt jotenkin konkretisoitui tämä koko asia, vaikka en ehkä vieläkään meinaa uskoa, että meille on tulossa jouluvaavi! Ja siis musta tuntuu, että oon pihalla kuin lumiukko ihan kaikesta.. :woot: :grin
 
Itsellä sama olo että on pihalla kuin lumiukko. Eikä tietenkään tämä pahoinvointi auta asiaa yhtään..
 
Takaisin
Top