Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tulin toisiin ajatuksiin miehen kanssa puhuttuani: pakko siellä varhaisultrassa on käydä kurkkaamassa onko siellä kaikki ok! Menee kyllä mulla vasta viikolle 8+ mutta kai siellä vielä sillon voi käydä?
Tuo on kyllä totta. Jos jää odotteleen että on täysin valmis, tuskin sellasta hetkeä edes tulee kiitos rauhoittavista sanoista. Kyl se tästäVarmasti kuuluu asiaan :) onhan se iso elämänmuutos, eikä siihen tarvitse suhtautua kevyesti. Mutta kuitenkin mua helpottaa miettiä, että ei ole sellasta asiaa mistä ei pystyis perheenlisäyksen vuoksi luopumaan. On miehen kanssa puhuttu, että koetetaan pitää huolta, että sitä yhteistä aikaa on jatkossakin.
Tosin nyt ei oo kerennyt miettiä muuta kuin tätä kauheeta oloa
// ja jos olis jäänyt odottamaan sitä, että on täysin valmis ja hetki on oikea, niin se hetki olisi äkkiä jäänyt tulematta. Itse tiedostin vahvasti, että jos useamman lapsen haluan, niin ikäkin alkaa tulla vastaan.
Mä en malttanu olla kertomatta perheelleni, tämä on vanhempieni ensimmäinen lapsenlapsi ja äiti on jo tässä vaiheessa ihan täpinässä miettimässä ostoksia sun muuta =D Juuri eilen juteltiin varmaan tunti puhelimessa ja päädyttiin siihen että meille ei tarvi ostaa mitään joululahjoja vaan eiköhän ne nyt aika pitkälti ole lapsen tarvikkeita ja hankintoja. Yritän kyllä toppuutella äitiä ja sanoa että annetaan tämän nyt vielä mennä eteenpäin eikä ennen joulua hirveästi tehtäisi hankintoja, en maalaa piruja seinille mutta kun koskaan ei tiedä.
En pystynyt olla siksikään kertomatta koska meidän perheellä on läheiset välit ja siskoni oli ensimmäinen jolle kerroin.
Voi ei intopiukeena, suuret pahoittelut ja voimiaEilen se pahin pelkoni sitten toteutui. Raskaus meni kesken. Toivottavasti teillä muilla on parempi onni, itse siirryn takaisin haaveilijoiden joukkoon.
Tervetuloa toivottavasti pikkuisella kaikki hyvin!Pakko oli liittyä ja kirjottaa tänne kans :)
Eli täällä myös ensimmäinen raskaus menossa! Viikoilla 7+3 mennää ja huhtikuun alussa ois laskurin mukaan laskettuaika.
Kauheet vatsakivut alkanu pari päivää sitten ja varasinkin varhaisultraan ajan keskiviikolle.. toivottavasti kaikki olis hyvin, vähän jännittää. Ekaks meinattii että oltas odotettu neuvolan antamaan ultraan, mutta nää kivut iski ni pakko saada selvyys..
Ei olla viä hankittu mitään ku ei tosiaan tiiä miten tässä käy, ja joululahjaks sit saa varmasti tarpeellisia juttuja mummoilta ja muilta :D
mut kauheen epäilevä fiilis iskeny et onks kaikki kunnossa, täytyy vaan yrittää ajatella positiivisesti ja kohtahan se selviää.. :)