Ensi odottajat

Tuolla vähän alempana oli jo ketju esikoista odottaville jossa on ollut aktiivisempaa keskustelua, ehkä voisit kirjoittaa sinne? :)
 
Tervetuloa mukaan Tiuku :) tässä yleisellä puolella on useampia eri aiheoiirin keskusteluja. Selaile ja tutustu porukkaan. Muiden viikkojen täyttymistä pääsee seurailemaan tuosta poks-keskustelussa. Jahka saat 30 viestiä täyteen ja oot ollut foirumin jäsen 1 kk:n niin pistä viestiä asiasta ylläpitäjälle. Hän luo sitten oikeudet tuonne maaliskuisten salaiseen ryhmään. Tuolla puolen meillä vilkasta tuo keskustelu, kun pystyy avoimemmin jutteleen (ei ulkopuoliset pääse näkemään)

Ja vielä kerran tervetuloa mukaan :D
 
Tervetuloa mukaan Tiuku! :)
Minä toista odottelen, mutta tulin kans suosittelemaan, että kannattaa tosiaan liittyä tuonne salaiselle puolelle heti kun on tarpeeksi viestejä kasassa ja muutkin kriteerit täyttyy. :) Siellä on kyllä paljon aktiivisempaa keskustelu kuin täällä julkisella puolella.
 
Jospa ne pian siitä karttuu, kyllä mä ainakin käyn tälläkin puolella säännöllisesti katsomassa onko tullut viestejä. :)
 
Paljon vaan kirjottelemaan, kyllä ne viestit siitä sitten täyttyy. Oon huomannut, että tällä puolella saa joskus itse kukin odotella vähän pidempään vastausta, kun tällä puolen ei kaikki välttämättä käy ihan joka päivä lukemassa. :) Mutta johan tuonne synnytyspelkokeskusteluunkin oli tullut vastauksia. Sekin voi olla sen verran herkkä aihe, että enemmän halutaan avautua salaisella puolella.
Ootko lisännyt itsesi ja lasketun ajan tuonne maaliskuisten listaan? Sekin pitää muistaakseni tehdä, että pääsee tuonne salaiselle puolelle.
 
Helpoin tapa taitaa olla kun kopioit koko listan uuteen viestiin (siis vain maalaat hiirellä edellisen vastauksen listan) ja lisäät nimimerkkisi ja lasketun aikasi sille sopivaan väliin, sitten vain julkaiset. Jos tuntuu hankalalta niin laita sinne vaan viesti, jossa pyydät jotakuta lisäämään sinut listaan, muista antaa kuitenkin omat tietosi mallin mukaisesti. Ei ole vaikeaa :)
 
Voiko unilääkkeitä (zopinox) käyttää kun en ole saanut nukuttua moneen päivään kunnolla :sad001

Kysyisin apteekista tai teratologisesta tietopalvelusta, (neuvolan) lääkäriltä. Ominpäin en lähtis ottamaan. Jotain esim melatoniinia voi käyttää mutta muista en tiedä.
 
Lääkeinfon sivuilta löysin tällaisen ImageUploadedByVau Foorumi1515437999.627456.jpg koskien tuota lääkettä. En siis käyttäisi.
 
Melatoonia ei missään nimessä suositella. Kysyin tänään keskussairaalasta jossa kävin ultrassa. Siellä sanottiin ettei suositella.
 
Takaisin
Top