Ensi odottajat

Keskustelun 'Maaliskuiset 2018' aloitti Tiuku☺️❤, 2 tammi 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Tiuku☺️❤ Aloittelija

Heip. ☺️
    Olisiko täällä ensi odottajia? Minun laskettu aika 15.3
  2. Tiuku☺️❤ Aloittelija

Hellou... Onko täällä kettään?
    Last edited: 2 tammi 2018
  3. Tiuku☺️❤ Aloittelija

Etsin myös ystäviä täältä...
  4. Tiuku☺️❤ Aloittelija

5. Nautilus Tuttu foorumilla Maalismammat 2018

Tuolla vähän alempana oli jo ketju esikoista odottaville jossa on ollut aktiivisempaa keskustelua, ehkä voisit kirjoittaa sinne? :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Tiuku☺️❤ Aloittelija

Minä olen olen uusi täällä niin en pysy kärryillä miten tämä toimii
  7. Tiuku☺️❤ Aloittelija

Voisiko joku neuvoa minua?
  8. Iltatähteilijä Tuttu foorumilla Maalismammat 2018

Tervetuloa mukaan Tiuku :) tässä yleisellä puolella on useampia eri aiheoiirin keskusteluja. Selaile ja tutustu porukkaan. Muiden viikkojen täyttymistä pääsee seurailemaan tuosta poks-keskustelussa. Jahka saat 30 viestiä täyteen ja oot ollut foirumin jäsen 1 kk:n niin pistä viestiä asiasta ylläpitäjälle. Hän luo sitten oikeudet tuonne maaliskuisten salaiseen ryhmään. Tuolla puolen meillä vilkasta tuo keskustelu, kun pystyy avoimemmin jutteleen (ei ulkopuoliset pääse näkemään)

Ja vielä kerran tervetuloa mukaan :D
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  9. Tiuku☺️❤ Aloittelija

10. toupie Rakastunut foorumiin Maalismammat 2018

Tervetuloa mukaan Tiuku! :)
    Minä toista odottelen, mutta tulin kans suosittelemaan, että kannattaa tosiaan liittyä tuonne salaiselle puolelle heti kun on tarpeeksi viestejä kasassa ja muutkin kriteerit täyttyy. :) Siellä on kyllä paljon aktiivisempaa keskustelu kuin täällä julkisella puolella.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  11. Tiuku☺️❤ Aloittelija

Kiitos :)
    Minulla on niin vähän noita viestejä etten voi sinne vielä liittyä:sad001
  12. toupie Rakastunut foorumiin Maalismammat 2018

Jospa ne pian siitä karttuu, kyllä mä ainakin käyn tälläkin puolella säännöllisesti katsomassa onko tullut viestejä. :)
  13. Tiuku☺️❤ Aloittelija

Minulle ei oikein kukaan tunnu vastaavan paitsi sinä
  14. toupie Rakastunut foorumiin Maalismammat 2018

Paljon vaan kirjottelemaan, kyllä ne viestit siitä sitten täyttyy. Oon huomannut, että tällä puolella saa joskus itse kukin odotella vähän pidempään vastausta, kun tällä puolen ei kaikki välttämättä käy ihan joka päivä lukemassa. :) Mutta johan tuonne synnytyspelkokeskusteluunkin oli tullut vastauksia. Sekin voi olla sen verran herkkä aihe, että enemmän halutaan avautua salaisella puolella.
    Ootko lisännyt itsesi ja lasketun ajan tuonne maaliskuisten listaan? Sekin pitää muistaakseni tehdä, että pääsee tuonne salaiselle puolelle.
  15. Tiuku☺️❤ Aloittelija

Tämä on niin uusi juttu etten osaa :sad001
    Miten se lisäys tehdään?
  16. kopikat Ihastunut foorumiin Heinä-äidit 2020 Maalismammat 2018

Helpoin tapa taitaa olla kun kopioit koko listan uuteen viestiin (siis vain maalaat hiirellä edellisen vastauksen listan) ja lisäät nimimerkkisi ja lasketun aikasi sille sopivaan väliin, sitten vain julkaiset. Jos tuntuu hankalalta niin laita sinne vaan viesti, jossa pyydät jotakuta lisäämään sinut listaan, muista antaa kuitenkin omat tietosi mallin mukaisesti. Ei ole vaikeaa :)
  17. Tiuku☺️❤ Aloittelija

Voiko unilääkkeitä (zopinox) käyttää kun en ole saanut nukuttua moneen päivään kunnolla :sad001
  18. Hena82 Naimisissa foorumin kanssa Maalismammat 2018

">
    Kysyisin apteekista tai teratologisesta tietopalvelusta, (neuvolan) lääkäriltä. Ominpäin en lähtis ottamaan. Jotain esim melatoniinia voi käyttää mutta muista en tiedä.
  19. Hena82 Naimisissa foorumin kanssa Maalismammat 2018

Lääkeinfon sivuilta löysin tällaisen ImageUploadedByVau Foorumi1515437999.627456.jpg koskien tuota lääkettä. En siis käyttäisi.
  20. Tiuku☺️❤ Aloittelija

Melatoonia ei missään nimessä suositella. Kysyin tänään keskussairaalasta jossa kävin ultrassa. Siellä sanottiin ettei suositella.

Jaa tämä sivu