Mulla on supistellut jo ainakin kuukauden verran satunnaisesti. Keskiarvo ehkä kerran päivässä ja missään vaiheessa ne ei ole olleet kivuliaita. Hassua kun moni sanoo, että supistaa rasituksessa, mutta mulla on ihan päinvastoin, eli yleensä niitä tulee levossa kun makaan/istun. Ja sillon niitä ei voi olla huomaamatta kun koko kohtu menee ihan kovaksi. Lääkäriltä kun kysyin noista niin ei ottanut juuri mitään kantaa vaan sanoi, että jos ei ole kipuja virtsatessa niin ei syytä huolestua.
Hmm mulla justi muuten ei ole tiedekseni ollut mitään mutta pari päivä nyt aamuisin pisalla on lopuksi melko aina aika kova kipu hetkeeksi.. vähän huolistuin nyt siitä kun luin viimeistä virketta.. Kannataako odotta neuolan asti ennen kun kysyn siitä tai pitäiskö soittaa, neuola kuitenkin kolmen päivan kuluttua? (rv 22+5)
nyt eilen ja tänään aamupäivän oon siivoillut (imurointia, pyykkihuoltoa, järjestelyä) sekä kävelylenkillä käynyt päivällä ja tosi paljon tullu supistuksia, vaikea sanoa määriä kun varsinkin lenkillä tuntuu että koko ajan vähän supistaa.. mutta yli 20 ainakin. Iltaa kohti onneksi vähentyvät kun menokin rauhoittuu. Jännä nähdä miten töissä menee ensi viikko supistusten suhteen...
Mulla myös levossa tulee muutamia päivässä ja just orgasmin yhteydessä/jälkeen. Sit kyllä otan neuvolassa puheeksi jos menkkajuilintaa alkaa olla supistusten yhteydessä.