Hei taas!
Keskenmenohan se tuli, kaiken järjen mukaan ainakin. Verta vuotaa solkenaan, mutta onneksi ainakin mahakipu helpottunut sen verran, että pystyn jotenkin edes olemaan. Rv oli siis 5+6. Ja esikoinen olisi ollut.
Jotenkin, en olisi tahtonut tätä edes harkita vaihtoehdoksi, että näinkin voi käydä, mutta kyllä sitä vain viisastuu viimeistään kantapään kautta.
On se vaikeaa saada se onnellisuus/onni, mitä kauan aikaa on odottanut. [X(] ja juuri se onni, mikä (ainakin tässä tilanteessa) tuntuu jokaisella vastaantulijalla ja kaikilla olevan. *Huokaisee*
Ei tässä auta muu kuin järjen kanssa ajatella, että shit happens ja hienoa niille, joilla onnellisesti on kaikki käynyt - loppujen lopuksi.
Kyllä sitä varmasti vielä onni potkaisee meitä kaikkia tällä sivustolla, ja ainakin omalla kohdallani totean, että jos ei ole onnistuakseen, niin se ei ole niin tarkoitettu. Kohtalon ivaa tämä kaikki. Muutenkin kun lapsen hankkimista ajattelee, niin on se elämä vaan niin epävarmaa, että tulee ihmeteltyä, miten h*tossa itse tässä muka olen. En vain osaa kuvata elämää paremmin kuin että se on epävarma. Mutta ehken filosoi tästä asiasta enempää.
Ja jos tältä kannalta ajattelen, niin lapsen saanti tässä vaiheessa elämää ei olisi ollut ehkä paras hetki, sillä taloudellinen tilanteemme ei ole mikään ihanteellinen. Mutta muuten mitään ei olisi puuttunut.
Välillä vaan mietityttää miten tähän asiaan pitäisi suhtautua. Tämä kokemus kyllä tiputtaa viimeistään jalat maan pinnalle. Mutta kuitenkin, tarkoituksena ensi viikolla päästä johonkin lääkäriin tutkituttamaan, että tarvitaanko kaavintaa vai oliko luonnollinen km.
Ja sitten vielä sen verran, että luin aikaisemmista keskusteluista, että jotkin olivat pohtineet voiko km liittyä jotenkin seksin harrastamiseen. Sillä. minulla kahden raskastelu kerran jälkeen, alkoi tulla punaista vuotoa. Tämä asia alkoi mietityttämään, että voiko sillä tosiaan olla jonkinlainen yhteys keskenmenoon. Keskenmenon syytä kun ei kuitenkaan ole niin tutkittu.. Toivottavasti joku viisas ottaisi tehtäväkseen tutkia asiaa, niin että he jotka yrittävät lasta, tietäisivät sitten olla rakastelematta. Kaikki tämä ihmeellinen jääköön tietämättä. :(
Toivon kaikille parasta, paljon jaksamista ja toivoa. <3