wii se uus kirppari on Vintiökirppis joo. En ole vielä käynyt mutta varmaan tulen tutustumaan lähivuoden aikana hyvin :)
basura. äitiyslomalle varmaan jään sitten kun se "virallisesti" alkaa eli joulukuun alussa. Lomista tulee kuitenkin uupelo sitten kesällä ja syksyllä, niin säästän kaikki ylimääräiset sinne. Niin minä voin olla sit palkallisella lomalla kun mies on isäkuukaudella. En kyllä vielä ole tarkkaan selvillä näistä kelan loma- ja raha-asioista, kai ne tässä vielä selviää...
Rahankäyttö: Meillä on yhteinen tili kaikkia taloushankintoja ja asuntolainaa varten ja sinne laitetaan joka kuukausi omilta tileiltä rahaa, palkkojen mukaisessa suhteessa. Joten ei tule mitään ongelmaa kustannusten jaosta, kun yhteiset maksetaan yhteiseltä tililtä. Omalta tililtä oon ostanut kuitenkin äitiysvaatteita ja raskausvitamiineja ja semmoisia.
Mitähän meillä nyt olis menny hankintoihin, ei vielä paljon ... 200 euroa yhdistelmävaunuihin, ehkä max 30 e mun ostamiin vauvanvaatteisiin, ja mun äitiysvaatteisiin ehkä 120 e - tosi vaikea muistaa enää tarkkaan. Paljon on vielä hankittavaa!!!
Huhhuh, eilen yksissä juhlissa yks tuttu (mies) onnitteli vauvasta ja kysyi samantien että miten se maha nyt noin iso on, onko sieltä kaksi tulossa?! [8|][:@]