prkl..saatan*..v*ttu..mä kärsin ihan törkeestä hammaslääkäri peloista ja menen kyseiseen paikkaan hysteerisesti itkien vain pakon edessä..viime yönä iski aivan jumalaton hammassärky,koskaan o noin sattunu..vantaalla ei ole päivystävää kunnallista hammaslääkäriä joka olisi öisin auki ja kuulema koko suomessa ei ole kunnallista päivystävää öisin....ei auttanu ku hernemaissipakaste pussin kanssa yrittää istuskella koko yö että aamulla pääsee päivystykseen..
törmättiin nyt ekaa kertaa miehen kanssa tälläseen ongelmaan: (jos hammaslääkäri olisi ollut yöllä auki)olisin mennyt sinne istumaan ja odottamaan vuoroani ,MUTTA kello oli jo silloin 4.30 ja mieheni olisi pitänyt lähteä töihin 5.30.
eli onko miehelläni oikeus olla pois töistä jos minulla on lääkäri/olen päivystyksessä kun tuki verkostoa tässä meillä ei ole ketään sellaista ketä olisi tänne tullut yöllä vahtimaan lapsia että mies pääsis töihin ja minä lääkäriin...millä ihmeellä te muut tälläisen tilanteen ratkaisette?
ja siihen hammaslääkäri käyntiin...viisauden hammashan se oli jo temppuili se piti osittain leikata ja sitten vetää pois..sain kolme ampullia puudutetta hampaan ympärille ja sitten hommiin,hammas oli niin tiukassa että toisen hoitajan piti pitää ja painaa mun päätä penkkiä vasten ettei se nousisi hampaan vedon yhteydessä,tuntui että ne repis koko leukaluun,rutina vaan kuulu ja kipu ja paine oli aivan järjetön,huusin kun tapettava sika...sit se lähti.
niin kauan oli sen jälkeen ihan ok kunnes puudute loppu,tää kipu ja särky on ihan järjetön 1g panadolista ei mitään apua...leukaluu on niin kipeä ja jumissa ettei suu aukee,hampaan koloa vihloo ja jomottaa poski on turvoksisa oleva pallo ja vuotaa verta vielä 6 tuntia tapahtuman jälkeen...ja NÄLKÄ ON AIVAN JUMALATON!!!!
tää käynti taas muistuttaa niin hyvin miksi en vapaa ehtoisesti mene hammaslääkäriin!
ja sit tän hampi hoitajan kommentti mahasta..."onpas sulla iso maha,koska tuon pitäs syntyy"? -joulukuun lopussa..
"ai no sitte,sullahan on monen monta kuukautta vielä edessä,mä jo luulin että syntyis näillä näppäimillä,ootko ihan varma että joulukuussa vasta?