Elokuun keskustelut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Phalene
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Phalene

Puuhakas puhuja
Tein nyt aiempien kuukausien tapaan elokuulle oman jutteluketjun. Yritin ja yritin, mutten keksinyt mitään synonyymia keskustelulle tai höpinöille, joka alkaisi E:llä :wink
Mitäs kaikille kuuluu, ja millä viikoilla nyt ollaan? (Itse en vieläkään ihan tarkkaan tiedä, jotain 8 ja 10 välillä varmaan, ensimmäinen neuvola ensi viikolla).

Olen ollut oman lapsuusperheen kanssa viikonlopun mökillä, ja toistaiseksi onnistunut olemaan kertomatta mitään! Paha olo on onneksi vähän helpottanut, ja mökillä voi ottaa päiväunetkin ilman että kukaan epäilee mitään...:grin Saunominenkin onnistui, koska minulla ei juuri ole turvotusta. Ihanaa että pahimmat oireet ovat ainakin hetkeksi poissa.

Huh miten voikaan olla jo elokuu! :wideyed:

Mukava kuulla Phalene, että ikävät oireet ovat mökkiviikonlopun aikana poissa. :)

Tänne kuuluu vaihtelevaa. Tällä viikolla on jotenkin ekaa kertaa tullut sellaisia itku-ahdistus-onkokaikkihyvin-teenköhännytjotainväärää-paniikkeja muutamana päivänä, kun taas aiemmilla viikoilla olo on ollut todella seesteinen. Vähän odottelinkin, että milloin mielialat alkavat heittelemään.:grin Tosin toivon kyllä pääseväni takaisin siihen zen-olotilaan. Voimakas väsymys on edelleen vahvin oire, se iskee päivittäin pari tuntia heräämisen jälkeen, ja jatkuu koko päivän tai helpottaa iltaa kohti.

Töissä on nyt elokuussa hyvin kiireinen ajanjakso, toivottavasti olo ei tekisi ihan hirveää takapakkia. :)

Meillä onneks suurin osa suvusta tietää ihan avoimesti meille vauvan tulevan, toki painotettuna että JOS kaikki menee hyvin.

Itsellä vaihtui eilen viikko ja ällötyskin on vähän helpompaa. Sukulaisille hyvin voi voivotella jos olo on kehno.

Hiukan jännittää ensiviikon varhaisultra, neuvolasta määräys käydä kun on melko kovia kipuja aika ajoin.. Toivottavasti kaikki olisi hyvin :(

Mulla alko tänään 9 viikko! Aamulla tunsin ylpeyttä että ollaan päästy tähän asti. Aiemmat raskaudet meni kesken ”onneksi” jo varhaisimmilla viikoilla. Mutta mieliala on alkanut myös vähän heittelee, pelko ettei kaikki olekaan hyvin on nyt hiipinyt mun mieleen. Väsymys vaivaa, mutta muita oireita ei sitten olekaan. Yritän nyt keskittyä töihin ja meen uudestaan ultraan vielä vähän reilun viikon päästä.

Onko kenelläkään maaliskuisella lemmikkejä ?

Onko lemmikkien käytös teitä kohtaan muuttunut?

Meillä on 2 koiraa, ei ole muuttunut käytös ihmeemmin. Mitä nyt tänään tuli molemmat kummallekin puolelle makoilemaan ja nuorempi alkanut haukkumaan joka ikisestä ulkoa tulevasta äänestä..

Toi katti on lähinnä entistä villimpi:grin on vähä reilu vuoden eikä ainakaan viel oo muuttunu mihkään suuntaan.

Tein nyt aiempien kuukausien tapaan elokuulle oman jutteluketjun. Yritin ja yritin, mutten keksinyt mitään synonyymia keskustelulle tai höpinöille, joka alkaisi E:llä :wink
Mitäs kaikille kuuluu, ja millä viikoilla nyt ollaan? (Itse en vieläkään ihan tarkkaan tiedä, jotain 8 ja 10 välillä varmaan, ensimmäinen neuvola ensi viikolla).

Olen ollut oman lapsuusperheen kanssa viikonlopun mökillä, ja toistaiseksi onnistunut olemaan kertomatta mitään! Paha olo on onneksi vähän helpottanut, ja mökillä voi ottaa päiväunetkin ilman että kukaan epäilee mitään...:grin Saunominenkin onnistui, koska minulla ei juuri ole turvotusta. Ihanaa että pahimmat oireet ovat ainakin hetkeksi poissa.

Voi, kun osaisi itsekin ottaa tuon asenteen, että ihanaa, kun pahimmat oireet on poissa! Mä vaan heti panikoidun, enkä osaa nauttia näistä päivistä, kun ei okseta.

Vanhin kissa plussan aikaan alkoi taas tunkemaan peiton alle. Teki samaa viime raskaudessa. Oli viimeksi kun synnytys alkoi niin peiton alla kun kipuilin supistuksia. Nyt nukkuu yöt lattialla vieressä. Toivottavasti kaikki on hyvin vatsassa :)

Meillä on labradorinnoutaja, vielä ei ole pahemmin näkynyt muutoksia käytöksessä. Vähän ehkä aiempaa enemmän haluaa olla lähellä minua. On tosin vaikea sanoa, mikä liittyy mihin, kun koiralla on juoksut kohta alkamassa...

Mulla nyt rv 8, pahaa oloa ei ole juuri ollenkaan. Toki himo tiettyihin ruokiin (raikkaat ruoat) ja allotys osaan ruoista on vahvana. Kiva olla lasten edessa nirso...ja kun he ei tieda syyta. Oon sitten tehnyt itelleni vaan voikkareita lounaaksi ties milla tekosyylla :D

Edellisessa raskaudessa kuvan kissa makasi alusta saakka mun mahan paalla. Nykyiset ei onneksi, ovatkin ulkokissoja.

Eilen illalla tuli vessareissulla paperiin haaleaa vaaleanpunaista verta, sitä tuli 2 kertaa pyyhittäessä. Nyt ei enää ole tullut. Mutta jotenkin eilen kun säikähdyksestä ja hormoneista itkin varmaan 2 tuntia pelosta keskenmenoon, katosi jotenkin olo että olisi raskaana.. vaikka varmasti kaikki on hyvin. Viikko sitten ultrassa kuitenkin kaikki oli kunnossa että alkio löytyi ja vastasi rv 5 ja nyt sitten parin viikon päästä olisi kontrolli ultra että saataisiin tarkat viikot. Koska kuukautisten mukaan minun pitäisi olla jo raskausviikolla 7.. mutta kiinnittäminen tai hedelmöitys varmaankin tapahtunut myöhempään.. mutta saa nähdä mihin sitten laskettuaika menee et kerkeänkö tähän maaliskuuhun vai meneekö kuitenkin sitten huhtikuun puolelle :/ mutta mä voisin käydä joka päivä ultrassa kattomassa onhan kaikki hyvin :D

Mulla olis seulonta verikokeet perjantaina. Osaako joku sanoa pitikö olla syömättä mulla on vaan ne perus verikokeet ei mitään maksa tai munuais arvoja. En mielestäni saanu mitään ohjeistusta muutako että pitää olla pissaamatta 3-4h :grin

Mulla olis seulonta verikokeet perjantaina. Osaako joku sanoa pitikö olla syömättä mulla on vaan ne perus verikokeet ei mitään maksa tai munuais arvoja. En mielestäni saanu mitään ohjeistusta muutako että pitää olla pissaamatta 3-4h :grin

ei tarvii paastota :)

Oliko jollain THL- listaa mistä näkee mitä saa syödä raskaana ollessa ja mitä ei??

Viimeksi sunnuntaina vessa reissulla jäi pyyhittäessä vaaleanpunaista.. nyt taas tänään verta vähän enemmän kuin vaaleanpunaista.. hitsi miten stressaavaa.. pelottaa että ennakoiko nämä vuodot nyt oikeasti keskenmenoa..

Takaisin