Elokuun jutustelut

Pääsin vihdoin vaatekauppaan asti mammahousuostoksille ja ai että nää onkin mukavat jalassa!

Kerroin myös pomolle tilanteesta (raskaus + hyperemeesi) ja hän onnitteli monta kertaa ja samalla kauhisteli hyperemeesiä. Tätä mahaa ei kyl enää edes voi piilotella että hyvä kun tuli vihdoin kerrottua. Yritän pikkuhiljaa palata töihin
 
Pääsin vihdoin vaatekauppaan asti mammahousuostoksille ja ai että nää onkin mukavat jalassa!

Kerroin myös pomolle tilanteesta (raskaus + hyperemeesi) ja hän onnitteli monta kertaa ja samalla kauhisteli hyperemeesiä. Tätä mahaa ei kyl enää edes voi piilotella että hyvä kun tuli vihdoin kerrottua. Yritän pikkuhiljaa palata töihin

Varmasti helpottaa töissäkin kun on tietoa että mikä sun on! Tsemppiä, toivottavasti pääset palailemaan töihin. Mä ostin just työkaverilta kassillisen äitiysvaatteita varastoon! Pitäis jaksaa pestä ne vielä uudellee ja sovitella just housuja kun ei mitään toivoa että enää moneen viikkoo ois omii korkeavyötäröisii farkkuihi mahtunut ja alkaa kesän kangashousut käydä pikku hiljaa viileiksi :facepalm::facepalm: ne mammahousut vaa tuntu vielä jotenkin nii isonnäkösiltä! Täytyy ehkä ostaa jotkut välimuodon housut myös :wink:shy:
 
En kestä! Tänään kuului neuvolassa ekaa kertaa sydänäänet:Heartred ei siis ekassa neuvolassa vielä kuunneltu. Ihan yhtä liikkuvainen kaveri siellä oli kun ultrassaki muutama viikko sitten. :pNeuvolaterkkari varovasti kyseli että oonko liikkeitä tuntenut mutta vielä meillä ainakin odotellaa.. tai sit tää mama ei vaa tunnista niitä ekoja missää vaiheessa:rolleyes:

Ai niin miten on näin hankala kirjottaa viestejä tänne kun ei ainakaa minulla toimi puhelimen omat emojit.. Osaa ollenkaan kirjotella ilman niitä kun niin tottunu jo kaikilla muilla alustoilla käyttämää!
 
En kestä! Tänään kuului neuvolassa ekaa kertaa sydänäänet:Heartred ei siis ekassa neuvolassa vielä kuunneltu. Ihan yhtä liikkuvainen kaveri siellä oli kun ultrassaki muutama viikko sitten. :pNeuvolaterkkari varovasti kyseli että oonko liikkeitä tuntenut mutta vielä meillä ainakin odotellaa.. tai sit tää mama ei vaa tunnista niitä ekoja missää vaiheessa:rolleyes:

Ai niin miten on näin hankala kirjottaa viestejä tänne kun ei ainakaa minulla toimi puhelimen omat emojit.. Osaa ollenkaan kirjotella ilman niitä kun niin tottunu jo kaikilla muilla alustoilla käyttämää!

Mä en oo enää varma, että oonko tuntenutkaan niitä liikkeitä vielä, kun vain yhtenä päivänä niitä ehkä tunsin, ja sen jälkeen ei mitään. Mutta kyllä ne jossain vaiheessa alkaa tuntumaan niin, ettei kyllä voi enää erehtyä. :grin Ne pehmeät potkut ja mutkahdukset on ihania, mutta jossain vaiheessa voi muuttua jo tosi kivuliaiksi, ja se oli jo aika inhan tuntuista kun koko maha vaan muljui kun vauva heitti kuperkeikkaa. :confused: Ja sitten taas loppua kohden liikkeet alkaa tuntumaan vähemmän kun muksulla ei ole enää tilaa ladata kunnolla voimaa potkuihin :rolleyes:

Mä en tykkää näistä foorumin omista hymiöistä, ihan outoja ja täältä puuttuu monta kriittistä hymiötä! :mad:
 
Mulla kysyttiin myös tänään lääkärineuvolassa, että tuntuuko liikkeitä. Ei kyl osaa yhtään sanoa varmaksi vaikka olisikin tuntunut :wacky: Taitaa mennä vielä muutama viikko että on selkeämpiä liikkeitä.
 
Minä tunnen liikkeitä, mutta ovat vielä kovin epäsäännöllisiä. Esim eilen tunsin pienen potkun, mut veikkaan että seuraavaan kertaan menee taas muutama päivä. Ekat liikkeet tunsin rv 12, mutta tää onkin jo mun kolmas raskaus. Saattaa mennä viikkokin ennenkuin tuntuu seuraava liike.
Vauva oleilee tuolla istukan takana (vaikka istukka takaseinässä), koska oli vaikea ultrallakin saada hyvä näkymä kun hän siellä piilotteli. Ultrassa tykkäsi ainakin olla jalat istukkaan päin ja sitä monotteli, ilmankos en tunnekkaan kaikkia. Jotkut satunnaiset "hutipotkut" tunnen sitten. :D
 
Meillä on liikkeet tuntuneet jo pari viikkoa. Siis ne tuntee myös vatsan päältä. En tietenkään tunne läheskään koko aikaa liikkeitä vaikka liikkuvainen kaveri onkin. Se on jännän tuntoista kun siellä pyörähdetään ympäri. Sellainen jännä venytys tuntuu. On tätä jännä seurata 12-vuoden tauon jälkeen.

Ullmaij rv 16+4
 
Minulla tuntuu kans tollasta venytystä. Dopplerilla kuuntelin toissapäivänä sykkeitä ja samalla kaveri monotti anturia ihan kunnolla. Sillon yhdistin ton jännän venymisen tunteen myös liikkeeksi. Jännän tuntunen kun aiemmissa raskauksissa olen tuntenut vain ne selvät potkut ja hipasut. Niin nää raskaudet voi olla erilaiset. Olen siis tuntenut jo pitkään tuota venymistä, mutta en osannut tulkita niitä liikkeeksi.
 
Nyt on alkanu täälläki tuntua liikkeet. Tänään 16+5. En tiiä herkistikö vaistoja ku toissa iltana käytin pitkästä aikaa doppleria, löysin hetkellisesti sykkeetki ja sit kans pikkanen potki anturia ja möyri muutenkin ja sit tunsi jotain ja kuuleman mukaan osas yhistää liikkeiks :)
 
Mä eilen kans tunsin selkeesti liikkeitä alavatsalla :) sellasta lepatusta ja hipsuttelua. Nyt rv 16+6
 
Vitsi ku alkais ite kans tuntemaan liikkeet selkeästi. Tänään olli kyl sellasia että jääny miettimään olikohan toi potku vai jotain muuta o_O
 
Takaisin
Top