Elokuun jutustelut

Sindy

Asioista perillä oleva
Lokamammat 2017
Helmikuun äidit 2019
Niin se heinäkuu vaan hujahti ja kovaa vauhtia kohti syksyä mennään.
 
Uskaltaiskohan tänne jo liittyä :) Esikoinen on nyt 2v ja 8kk sisään tämä on 3 raskaus edellisten päätyttyä keskenmenoon. Eilen saatiin hyviä uutisia nt-ultrasta joten ehkä uskaltaa jo hiukan toivoa parempaa lopputulosta.
 
Tuttuna täältä ainakin löytyy youngmama97 esikoisen lasketunajan ryhmästä :grin
 
Uskaltaiskohan tänne jo liittyä :) Esikoinen on nyt 2v ja 8kk sisään tämä on 3 raskaus edellisten päätyttyä keskenmenoon. Eilen saatiin hyviä uutisia nt-ultrasta joten ehkä uskaltaa jo hiukan toivoa parempaa lopputulosta.

Ihanaa kuulla hyviä uutisia, tervetuloa! Ite joudun vielä 2 viikkoa jännittämään ultraa...

Oottaako joku muukin kuin kuuta nousevaa helteiden loppumista? En oo varmaan ikinä odottanu syksyä näin paljon :D tää +33 on vaan yksinkertaisesti liikaa.
 
Mä odotan!! Mulla alkaa työt ensi viikolla ja pyörryn varmaan jos nää helteet ei hellitä. Työpaikka on vanhassa rakennuksessa jossa muutenkin ilmanvaihto-ongelmia....
 
Mä samalla tavalla! Onneksi ensi viikoksi on luvattu viileämpää ilmaa, tää helle vie kaikki voimat
 
Nää helteet on ollu kyl kamalat. Töissä, kotona ja ulkona saa hikoilla :wtf: Ja jos pääsis ens vkolla vaik jo kunnon lenkille koirien kanssa.
 
Nää helteet on ollu kyl kamalat. Töissä, kotona ja ulkona saa hikoilla :wtf: Ja jos pääsis ens vkolla vaik jo kunnon lenkille koirien kanssa.

Ei oo joo paljon tarvinu koirien kanssa lenkkeillä näillä keleillä :hungover:
 
Ootko youngmama97 ite käyny jo ultrassa? :)
 
Ei enää pitkä odotus siis :D
 
Todellakin ekaa kertaa odotan tänä vuonna kesän loppumista vailla minkäänlaista haikeutta! Onneksi ensi viikolla pitäis jo helpottaa :) Odotan syksyä ja pitkiä koiralenkkejä ja metsässä samoilua!
 
Tänään kolahti postiluukusta kutsu kolposkopiaan. Menee mun laskujen mukaan viikolle 15+. Millainen toimenpide tuo on, onko jollekin tehty? Ilmeisesti ihan turvallinen raskausaikana kerta se tehdään?
 
"Kolposkopialla tarkoitetaan kohdunkaulan, emättimen ja ulkosynnyttimien alueen tutkimista suurentavan optisen laitteen avulla."
Itse näkisin tämän kyllä riskinä, kun kohdunkaulaa levitellään. Ota yhteyttä tekevään yksikköön ja kerro raskaudestasi ja kysy onko se turvallista tehdä. Mikä sulla mahtoi olla syy tuohon tutkimukseen? Voisiko sen siirtää synnytyksen jälkeen tapahtuvaksi?
 
Heipä hei! Vihdoin uskaltauduin tänne. Eli ylläri-vauva tulossa, ennestään löytyy pojat 2013 ja 2015. Ihan puskista tuli koko raskaus ja sitä joutunut kovasti mielessään käsittelemään. Tästä syystä takana kaksi varhaisultraa, kun raskauden kestoa ja jatkoa mietittiin. Nyt takana jo nt-ultrakin, jossa pienellä kaikki hyvin. :Heartred

LA ois 1.2.2019 ja eteenpäin vaan mennä porskutetaan. :)
 
Heipä hei! Vihdoin uskaltauduin tänne. Eli ylläri-vauva tulossa, ennestään löytyy pojat 2013 ja 2015. Ihan puskista tuli koko raskaus ja sitä joutunut kovasti mielessään käsittelemään. Tästä syystä takana kaksi varhaisultraa, kun raskauden kestoa ja jatkoa mietittiin. Nyt takana jo nt-ultrakin, jossa pienellä kaikki hyvin. :Heartred

LA ois 1.2.2019 ja eteenpäin vaan mennä porskutetaan. :)

Tervetuloa ja onnittelut ylläri-vauvasta! ❤️
 
Tiukuliisa, raskaus on heillä tiedossa ja tämä tehdään yliopistollisessa sairaalassa. Papassa oli jos jonkinmoista muutosta ja sanoin puhelimessa että ihan sama mitä tehdään kunhan sen tekee joku osaava niin, että siitä ei oo haittaa. Mut silti mietityttää... ihan alkuraskaudessa eivät suostuneet tekemään mutta ehkä sitten katsovat tuon 15+ riittäväksi. Ja jännitän sitä koko operaatioo, inhoon jo pelkän papan ottoa :D
 
Tänään kolahti postiluukusta kutsu kolposkopiaan. Menee mun laskujen mukaan viikolle 15+. Millainen toimenpide tuo on, onko jollekin tehty? Ilmeisesti ihan turvallinen raskausaikana kerta se tehdään?

Ei ilmeisesti ole sen kajoavampi toimenpide kuin papakoe (siis kohdunkaulakanavan ronkkimista ajatellen, tietysti koepalat on ikäviä mutta niitä tuskin otetaan kohdunsuulta), joten en usko että raskaus on este, kun ei ole papakokeessakaan.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top