Toiveikassyli
Oman äänensä löytänyt
Siis yritin nyt uudestaan ettii, mut ei löytyny play kaupasta ei sitten millään. Googlen avulla sit löyty, mutta "ei ole käytettävissä maassasi". Noh, pitäkäöt tunkkinsa, ehkä pärjään noilla kahdella!
Onpa outoa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siis yritin nyt uudestaan ettii, mut ei löytyny play kaupasta ei sitten millään. Googlen avulla sit löyty, mutta "ei ole käytettävissä maassasi". Noh, pitäkäöt tunkkinsa, ehkä pärjään noilla kahdella!

No johan on! Mulla kuitenki kans ihan android ja hyvin toimii![]()

Millonhan tulee salainen ryhmä tänne huhtikuisiinsitä ootellaan kovasti
![]()
Ei oo kuulunu vastausta kylläkään vieläLaitoin siitä aamulla ylläpitäjälle viestiä malttamattomanaEi oo kuulunu vastausta kylläkään vielä
eiköhän asia sitten etene!Laitoin siitä aamulla ylläpitäjälle viestiä malttamattomanaEi oo kuulunu vastausta kylläkään vielä
ryhmää odotellen
Täällä tällä kertaa kemiallinen raskaus. Hcg oli niin alhainen, että on todennäköisesti jo laskussa. Onnea teille muille odotukseen!

Jokaisen pitää itse laittaa viestiä, että haluaa salaiseen ryhmään, sillein siihen pääsee! :) Muistaakseni kaksi kertaa viikossa lisätään jäseniä sinne.Jee hyvä!!eiköhän asia sitten etene!
Kun koko ryhmää ei vielä ole. Siitä tässä oli kyse. Ei siitä kuinka sinne pääsee.Jokaisen pitää itse laittaa viestiä, että haluaa salaiseen ryhmään, sillein siihen pääsee! :) Muistaakseni kaksi kertaa viikossa lisätään jäseniä sinne.
Niin sittenhän se kai luodaan, kun sinne ensimmäinen haluaa/täyttää vaatimukset. Ei sitä näy missään ennen kuin on päässyt sinne.Kun koko ryhmää ei vielä ole. Siitä tässä oli kyse. Ei siitä kuinka sinne pääsee.
Niin sittenhän se kai luodaan, kun sinne ensimmäinen haluaa/täyttää vaatimukset. Ei sitä näy missään ennen kuin on päässyt sinne.
No sitähän minä tarkoitinkin, että kun kriteerit täyttyyNo ei se nyt ihan niin mene, vaan ylläpitäjä luo ryhmän, kun 400 viestiä on täynnä. Sitten tulee ohjeet kuinka sinne pääsee yms.
Eikä sitä voi nähdä, kuin ne ketkä ovat siellä sisällä. Vai näetkö itse vaikkapa Maaliskuiset 2021 salaisen ryhmän? Ohjeet on jo nähtävissä.