Elokuun höpinät

Mä kävin tänään ostamassa (käytetyt) Britax b-mobile rattaat. :) Ne on niin näppärän näköset ja niihin saa kaukalon kiinni. Lisäksi menee pieneen tilaan. Tulee varmaan käyttöä kaupungilla liikkuessa, yms. Värinä turkoosi. Muuten meiltä löytyykin jo Emmaljungan City Crossit. :)
Eilen oli siivouspäivä ja voi juma, että oli illalla alaselkä kipeä! Täytyy vissiin vähentää siivoamista. ;) Onneks yön aikan kipu meni ohi.

Täällä tuntuu taas olevan hirveen vaikee viikko meneillää, huoh! En oo miestäkään kohta viikkoon nähny ollenkaan ja ikävä alkaa olemaan kova :(

Muutoin meilä on kaikki niinku pitääki :) Pirpanat on kovia liikkumaan! Tuntuu sille, ku toinen rauhottuu nii toine alottaa sen temuamisen :D Huomenna olis sitte mentävä siihen sokerirasitustestiin tämänki mamman, hyi yök! Toivotaan vaan ettei niissä mitään poikkeamia ole ja kaikki on kunnossa :) Osaako muuten täällä kukaa sanoa, et kuinka paljo rautaa uskaltaa päivässä ottaa? Vai kannattaako siitä neuvolantätin kanssa jutella? Olin viimeeks neuvolassa jossain muissa maailmoissa nii en tätä muistan ollenkaa :D

rimpula: Siinä rautapakkauksessa on ohje. :) Ite syön Retafer 100mg. Otan 1-2 päivässä. Nyt ollu taukoa ku en oo muistanu ottaa. Ne osaa kyllä apteekissa neuvoa kans ku kysäsee. :)

MInä siis tällä hetkellä syön jo sen paketin ohjeen mukaan maximi annoksen, mut silti hb laskee joka kerta :o Mietin sitä vaan, että uskaltaako sitä ylittää.. No huomenna, kun soittelen sokerirasituksen tuloksia nii kysäsen samalla siltä tätäkin asiaa :) Eipä ollu sen sokerikokeen tekeminen mikään mukava kokemus, kyllä on tänää ollu aivan järkyttävä olo! Mitään vadelmaista ei varmaan vähään aikaan tartte syödä, hyh! :D

Voihan selkä sentään. On kyllä niin kipeänä oikealta puolelta. Iskiasta vaivaa. Ei voi kävellä, könkkästä vain. Lisäksi oikea nivunen on kipeä. Tuntuu ettei pääse minnekään eikä voi tehdä mitään. :sad001
No on hyviäkin asioita. Vauva liikkuu ja potkii hirveänä. Potkut näkyy päälle päinkin :smile Kyllä se taas tästä.

Heissan! Enpä ole aikoihin käyny täällä. Varmaan viimeks maaliskuussa...

Mulla nyt rv 25+6 :) Piltti potkii hurjana, oonkin välillä miettiny että onko sillä joku hätä siellä kun niin on meno päällä ;) Ja potkut näkyy päälle päin, on näkyny jo kuukauden.
Raskaus on edenny ihan mukavasti. Mitään sen kummempia vaivoja ei ole ja töitäkin vielä pystyny suht ok tekemään vaikka onkin raskas seisoma työ. Jalat on kyllä työvuoron aikana "tulessa" ja oon joutunu välillä istuskelemaan kun en kertakaikkiaan jaksa seisoa. En nyt kehtais kuitenkaan sen takia saikkuakaan hakea.

Mulla hemoglobiini ollu alhaalla, 106 ja olenkin syönyt kohta 2kk rautaa, obsidan mutta ei vaan nouse arvot. Neuvola täti sano että voisin ottaa parikin päivässä mutta on kyllä niin pirun kalliita että enpä taija ottaa.

Heissan! Enpä ole aikoihin käyny täällä. Varmaan viimeks maaliskuussa...

Mulla nyt rv 25+6 :) Piltti potkii hurjana, oonkin välillä miettiny että onko sillä joku hätä siellä kun niin on meno päällä ;) Ja potkut näkyy päälle päin, on näkyny jo kuukauden.
Raskaus on edenny ihan mukavasti. Mitään sen kummempia vaivoja ei ole ja töitäkin vielä pystyny suht ok tekemään vaikka onkin raskas seisoma työ. Jalat on kyllä työvuoron aikana "tulessa" ja oon joutunu välillä istuskelemaan kun en kertakaikkiaan jaksa seisoa. En nyt kehtais kuitenkaan sen takia saikkuakaan hakea.

Mulla hemoglobiini ollu alhaalla, 106 ja olenkin syönyt kohta 2kk rautaa, obsidan mutta ei vaan nouse arvot. Neuvola täti sano että voisin ottaa parikin päivässä mutta on kyllä niin pirun kalliita että enpä taija ottaa.

Mulla on vaan kuolettavan tylsää :( Tää aika matelee täälä sairaalassa kun ei saa edes kävelyllä käydä.. Toivottavasti huomenna kumoutuu liikuntakielto!

Täällä jouduttiin eilen kanssa osastolle.. illalla alko verinen vuoto, joka nyt jo loppunu.. vauvoilla kaikki kunnossa, onneksi <3 nyt tarkkailussa huomiseen ainaki ettei mitään tuu :) aika se vaan on pitkää, kun wc:tä pidemmälle ei saa mennä :/

tiedän niiin tunteen :( Ruotokin jumiutuu ihan täysin tästä makaamisesta.. Jaksamista myös sinne!!

Tääläkin oikea hikkamaakari, aina hikka. Mäkin odotan ja odotan että tulee täyteen asialliset viikot ja voi taas elää normaalisti. Päivät tuntuu matelevan kun ei enää keksi mitään tekemistä makuultaan.. tai keksis, mut kaikki on kiellettyä ;D

Takaisin