Tipsi
Vauhtiin päässyt keskustelija
Yönsäde, oot kyllä ihana papupata 
Ainakin minä ymmärsin tuosta ensimmäisestä sepostuksestasi mitä ajoit takaa. Näinhän se on että erilaisuus kunniaan. Vaikka se kauneusihanne onkin hoikka vartalo (ja kukapa sitä ei haluaisi..) niin eipä ole muiden asia tuomita/arvostella toisten asioita muutenkaan, ei siis painoakaan [:)] Kyllä mullakin tuota ylimääräistä löytyy, mutta ite ne kannankin [:)]
Täällä on tylsää! Ukko lähti kavereiden kanssa rilluttelemaan ja minä yksin möllöttelen [&o] Tämä on juttu minkä raskaus on muuttanut; ennen sai oikein miestä hätistellä että saan olla illan yksin rauhassa ja touhuilla omia juttuja, mutta nyt haluaisin vain kölliä kullan kainalossa. Ja ihme huoli päällä ettei sille mitään sattuisi.. Ihan kuin iso mies ei osaisi huolehtia itsestään.. Taitaa olla mammahormoonit vauhdissa [:D][:D]
Taitaa ulkona olla jo tarpeeksi pimeää, jos niitä tähdenlentoja näkyisi. Täytyy mennä bongailemaan ja heittelemään toivomuksia [:)]
Mukavaa viikonloppua kaikille ja toivotaan ettei ennustetut myrskyt tekisi enää kauheita tuhoja tälle kesälle!

Ainakin minä ymmärsin tuosta ensimmäisestä sepostuksestasi mitä ajoit takaa. Näinhän se on että erilaisuus kunniaan. Vaikka se kauneusihanne onkin hoikka vartalo (ja kukapa sitä ei haluaisi..) niin eipä ole muiden asia tuomita/arvostella toisten asioita muutenkaan, ei siis painoakaan [:)] Kyllä mullakin tuota ylimääräistä löytyy, mutta ite ne kannankin [:)]Täällä on tylsää! Ukko lähti kavereiden kanssa rilluttelemaan ja minä yksin möllöttelen [&o] Tämä on juttu minkä raskaus on muuttanut; ennen sai oikein miestä hätistellä että saan olla illan yksin rauhassa ja touhuilla omia juttuja, mutta nyt haluaisin vain kölliä kullan kainalossa. Ja ihme huoli päällä ettei sille mitään sattuisi.. Ihan kuin iso mies ei osaisi huolehtia itsestään.. Taitaa olla mammahormoonit vauhdissa [:D][:D]
Taitaa ulkona olla jo tarpeeksi pimeää, jos niitä tähdenlentoja näkyisi. Täytyy mennä bongailemaan ja heittelemään toivomuksia [:)]
Mukavaa viikonloppua kaikille ja toivotaan ettei ennustetut myrskyt tekisi enää kauheita tuhoja tälle kesälle!
Nyt sit vielä oon iltavuorossa ja huomenna aamuun, eli yöunet ois tärkee saada. Kamala huoli. Oikeesti meinasin ruveta itkemään pelkästä ajatuksesta, että lehessä ois semmonen katoamisilmotus, jossa ois miehen kuva ja nimi ja ulkonäöstä kerrottu ja sanottu, että katosi Tampereen yössä 14.-15.8. baari-illan jälkeen. [:o] [&:] Kuulostaa varmaan naurettavalta kyllä. [8|] No ehkä se vähä onki. [:D] Ja nyt ku sen oon tänne teille vielä kirjottanu, ni ei sitä varmana sit tapahdu. [:)] Ärsyttää olla tämmönen huolehtija ja hössääjä, ihan ku äitini! [:'(] Onneks Myttynen monottaa tapansa mukaan tuohon vasemmalle puolelle just nyt ja käskee minua olemaan huolehtimatta turhia... <3 Tulen sitte aamuyön tunteina tänne itkemään unettomuuttani ja pelkojani. [:D]