Elokuun höpötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tipsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tipsi: Jänskättää aivan kauheesti. Pelkään ihan mielettömästi sitä että olen tässä kokoajan ollut sitä mieltä että kaikki ok, mutta jos ei sitten olekaan, hajoon varmaan ihan täysin. Ei jaksais enää toistamiseen huonoja uutisia päivänä jona odottaa vain hyviä uutisia [:(] Kaiken lisäksi tädin mies kuoli eilen ja viime yön näin kokoajan unia että joko faija tai kirppu oli kuollu... Huoh, vielä vajaa 13 tuntia niin pääsee tästä stressistä.

Hejsan jälleen!

wastis: Mulla on samanlainen fiilis välillä, ettei oikein uskalla todella ajatella olevansa raskaana ja innostuvansa tästä. Oon jotenkin ihan varma, että jos innostun satasella niin sitten tätä ei kohta enää ookaan. Ihan pönttöähän tällänen on, mutta minkäs sille voi :/.

hoitopöydästä: Mä oon meinannu, että hankkisin lipaston jonka päälle sitten laittas hoitopöydän. Se tuntus tällä hetkellä tosi kätevältä, koska meiän pesukoneen päällinen on tällä hetkellä niin täynnä etten tiiä mihin ne kaikki jutut tunkis sit vauvantavaroiden tieltä. Kätevää se tosin olis kun pesupiste ois sitten ihan vieressä.

omaa napaa: Perjantaita oottelen, että sen ultran sais hoidettua. Hirvee jänskätys, mutta eiköhän tästä selvitä :P. Hirvee väsymys myöskin edelleen vaan vaivaa. Tääkin vois jo loppua!

Adalmis ja keijo möttönen 11+2 (keksittiin viikonloppureissulla etunimi työnimelle :P)

Tipsi: Muistan itse myös tuon tunteen päivä ennen ultraa, itselläkin oli vapaa päivä ja jouduin koko päivän olemaan yksin pelkojeni kanssa. [&o] Tsemppiä sinulle ultraan! [:)]

Rölli ja Hansulainen: Myös teille tsemppiä ultriin! Tulkaahan sitten kertomaan miten meni! [:)]

Minä täällä pähkäilen työasioita ja revin hiuksia päästä! [:@] Olot ovat onneksi paremmat, tein tänään jopa mielelläni ruokaa (pitkään aikaan ei ole pystyny) ja sitten tuli käytyä kävelemässäki. [:)] Mielentila on ainut joka vaivaa.. [>:]

Pakko itsekin liittyä tänne panikoitijoukkoon eli itsellä kanssa huomenna ultra ja tämä päivä on mennyt ihan ohi huomista odotellessa. Oon kyllä yrittänyt koko ajan keksiä jotain tekemistä, jotta aika kuluisi nopeammin. Sain sentäs marjat poimittua ja mehut keitettyä, mutta ajatukset oli koko ajan huomisessa. Tsemppiä kaikille ultrailuun! [:)]

Kiitos, ihanat, tuestanne <3 Meitähän on sitten aika monta, jolla on ultra tällä viikolla, huijui!! Kovasti peukkuja täältä kaikille mukaan [:)]

Juu kyllä se ultra jännittää kovasti mutta niin sen varmaan kuuluukin. Väsymys vaan pahenee ja pahenee, tekis mieli saikulle jäädä :( töistä sain ihanaa tunnustusta pomolta ja tuli tosi hyvä mieli, veikkaan kanssa että se ottaa tämän uutisen ihan hyvin sitten kun kerron :)
Hirvittävä migreeni vaivannut ja ihan siihen pisteeseen mentiin että jouduin päivystyksestä hakemaan raskausystävällisiä migreenilääkkeitä. Mitään ylimääräistä ei kyllä haluais popsia :(
Hyviä vointeja kaikille!!!!

Heips!

Ja onnea kaikille ultraan meneville [:)]

Tänään täynnä 14 viikkoa[:D] ja huomenna neuvola ja lääkäri. Jeee[:D]

Mitä mieltä olette lentämisestä? Mun pitäisi lentää RV 21 veljen luokse viikonlopuksi. Ihan Eu sisällä mennään, lentoaika 1 40 min.

Tähtiys: Kyllä mun mielestä tuolloin voi hyvinkin lentää, kun lentoaikakin on vielä noin lyhyt! [:)] Minäkin haaveilen vielä matkasta syksyllä tai tässä ihan lähiaikoina jonnekin, kun tammikuun kaukomatka jostain kumman syystä peruuntui! [:D]

huomenia!!

piti päivittää tikkeriä kun oli unohtunut. eilen illalla vauvat oli kovin paljon liikkeessä, oikeanpuolinen enemmän kuin toinen, mutta tunsin senkin muutaman kerran. ukon kanssa mykkäkoulu jatkuu mutta mä taidan nyt keskittyy ihan omaan jaksamiseen ku sen kanssa tappelemiseen.

mä en oikeen keksi miksi niitä kutsuisin??? ehdotuksia???
kaveri jo ilmoitteli, että voisitko hakea kamoja pois (yhdistelmää, turvakaukaloo, sitterii ym) onneksi saan kaverilta, ja ovat vielä uusia ja vähän käytettyjä ja aina siistinä pitää kaikkea.
nepparibodeja pitääkin ruveta nyt metsästämään.

voimia ja kaikille tsemppiä ultriin [;)]

Kerroin äsken molemmille pomoilleni! Ja vieläkin hakkaa sydän ainakin miljoonaa!! [:D]

Ai niin ja KIITOS Miya [:)]

Helou!

Kaikille ultraan meneville jännittäjille peukkuja ja onnellisia hetkiä toivottelen! [:)]

Joku puhu semmosista bodeista, joissa on kiinteet tumput valmiina, mistähän niitä saa, ku en oo nähny missään kaupassa, vaikka oon miten katellu? Tietäskö kukaan? [:)]

Töihin palattu ja 17. viikko lähti käyntiin. Masukka eiku kasvelee. [:)] Ainuut sopivat järkevän näköset housut, shortsit, alkaa puristaa kivasti, ja mitähän kohta puen päälleni, varsinki jos nää hitsin kuumat kelit jatkuu?! [:'(] [8|] En jaksais enää ostaa mitään mammashortseja, sitte kuitenki heti loppus helteet siihen. [:D] Tai no joo, saisinpahan silleen ehkä loppumaan tän kuuman kelin. [:D] [:D]

Soittelin tänään neuvolaan ku nyt töissä on tullu seurattua verenpainetta. Se nyt on ihan matala, mutta lepopulssi huiteli eilen lähes sadassa. [:-] Neuvolassa sanovat sen olevan normaalia, että elkää muut säikähtäkö näin kovasti, jos ootte yhtä tietämättömiä. [:)]

Tähtiys: Kysyin tänään lääkäriltä lentämisestä ja ulkomailla olosta, kun mun pitäis lähteä Kreikkaan rv16 ja vähän hirvittää koko matka. Sanoi vaan, että suurin riski lentämisessä on veritulpanriski, mutta kannattaa ostaa tukisukat, liikutella jalkoja ja varpaita ja kävellä lennon aikana, vaikka olisi lyhytkin lento, niin ei pitäisi olla näiden varautumisten jälkeen suurta riskiä. Sanoi myös, että suosittelee matkustamaan silloin, kun maha ei ole vielä kovin suuri, niin matka on oletettavasti miellyttävämpi kaikin tavoin [:D] Tuo mukavan oloinen lääkäri sai kyllä mut uskomaan, että ehkäpä selviän siitä reissusta (ei siis ole lomamatka, vaan töiden vuoksi pitäisi viikoksi mennä nuorisolauman kanssa viikoksi Kreikkaan...). Lisäksi käski kysellä tarkemmin kyseisen maan asioista vielä neuvolasta, jotta osaavat antaa vinkkejä esim. ruokien suhteen, mitä ei tulisi syödä...

[:)] HAIDITSU [:)]

HANSULAINEN ja UTU: Suuremmoiset np-ultra onnittelut molemmille [:)][:)][:)]

TIPSI: Täällä meikäläinen peukuttaa ja varputtaa täpöillä,että ultrassa on kaikki hyvin [:)][:)][:)].Ja tottahan toki siellä onkin [:)]!!!

MIMMU87: Jeps..raskaana ollessa hienosti tuo syke voi nousta tosi korkeallekin ja ihan levossakin [&:].Se on kun tuo meidän verimäärä suurenee niin paljon ja sydämen työmäärä lisääntyy [:)]
Mutta ei se kyllä aina ole kivan tuntuista,kun tuntuu,että sydän jyskyttää itsensä rintaontelosta pihalle [&:]
Koitahan jaksella [:)]

OMAA: Lähdettiin tänään aamusta ex tempore kansallispuistoon retkelle [:)][:)]
Käveltiin siellä sellainen 6 kilometrin ihana lenkki metsässä.Ihanaa maastoa..isoja ylämäkiä,alamäkiä,pitkospuita ym.
Eväät syötiin metsässä.Olihan se vähän erilaista vaihtelua kuin kävellä/samoilla täällä omissa metsämaisemissa [:)].
Ainoo huono puoli oli se,että mua alkoi jälleen lopussa supistamaan kipeesti [&:].No,ei onneksi nyt niin pahasti kun silloin Mikkelin reissulla.
Eli näköjään tässä raskaudessa sitten on enemmän taipuvaisuutta tuohon suppailuun [&:]..näin nämä raskaudet ovat erilaisia [;)]

Tänään sitten pamahti rv 13+0 käyntiin [:)][:)][:)]
Näin nämä viikot nyt sitten kiitää,kun alusta ollaan päästy eroon [;)]
Ensi viikolla neuvola ja saapi kuunnella sitten sydänääniä.

KAIKILLE HYVÄÄ VOINTIA!!!!!!!!!

Yönsäde ja Mini rv 13+0

Rötkis: Ihana kuulla että otti noin hyvin :)
mun pitää tässä vielä viikon odottaa et saan kerrottua meillä...

menee niin vaikeeks.. teki tänäänki mieli moneen otteeseen kertoa työkavereille... sillai harmittaa homma kun mun ryhmässä lastentarhanope tulee joulunjälkee mammalomalta ja hänen sijainen lopettaa jouluks ja tän hetkinen "pomo" on vaa sijainen mammalomalla olevalle pomolle... ja vaikuttais siltä että munki mammaloma alkais vuodenvaihteessa...ei muuten harmittais mutku ajattelee niitä pikkusia töissä jotka joutuu kestämään hojtaja vaihdon 2 kertaa...hmm...

Jipii! Kävin jo tuonne ultrauutisiin kertomassa tarkemmin ultrasta, mutta KAIKKI HYVIN <333333
Katsoin tuosta neuvolasta saadusta vau-kirjasesta että näillä viikoilla kokoa olis 52mm ja meidän pienellä jo 65,8mm. Kai kuitenkin normaalia, kätilö olisi varmaan jotain sanonut jos pitäis huolestua. Mutta en nyt ala taas heti hysteeriseksi, nyt yritän toden teolla nauttia raskaudesta ja odotella ensimmäisiä liikkeiden tuntemuksia [:)] Helpommin sanottu kuin tehty mutta yritetään kuitenkin [:)]

Yönsäde:
Jakselenhan minä, jakselehan itekkii! [:)] [;)] Tosiaan välillä tuntuu, että sydän jyskyttää ihan hulluna, esim. yhtenä iltana ku en saanu unta ja pyörin sängyssä... [&:] Mut onneks normaalia. Ois vaan pitäny tänne tulla heti kysymään, eikä soitella neuvoloihin. [:D] [8D] Varmasti ihana mehtäreissu ollu teillä, kuulostaa ihanalta! [:)] Joko oli hirvikärpäsiä? Ne on kyllä kamalia. [:'(] Inhottavaa, jos sulla supistelee helposti ja vielä kivuliaasti. [&o] Ite kävin äsken tunnin lenkillä ja alaselkä vähä otti osumaa, muuten kaikki ok. [:)]

Tipsi:
Ihanaa, että kaikki hyvin. [:)] Nyt vaan yrität nauttia täysillä kasvavasta massusta. <3

Tipsi: Meidänkin pikkuinen oli 55mm vaikka ihan ton ultrankin mukaan viikkoja toi 12+1 (eikö teillä olisi sen mukaan ollut jo muutaman päivän enemmän?). Ehkä teille syntyy Suomen tuleva huippumalli kun on jo nyt niin pitkä [:D]

Fiilikset ihan uskomattomat, meinasin ottaa töihinkin kirpun kuvan mukaan, mutta tulin siihen tulokseen että parempi jättää kotiin etten vaan tuijottele sitä koko iltaa... Nyt voi taas jatkaa ihmettelemistä kun pääsi kotiin <3

Kaikille ultrassa käyneille onnittelut! [:)]

Sukris: tsemppiä ultraan, etköhän sinäki tuo hyviä uutisia mukanasi! [:)]

Jep, tänään olis neuvolalääkäri, mies ilmoitti että tulis mukaan, onko kellään muulla ollut mies mukana? Sanoin että voip tulla jos haluaa, sydänäänet taitaa häntä kovasti kiinnostaa. [:)]

Eilen oli eka koulupäivä tai siis ilta. Ihan innoissani odotan tulevaa opiskelua, vaikka välillä voipi ollaki hieman rankkaa yhdistää työt ja koulu. Tänään täytyis käydä hieman selvittelemässä asioita eri tahoilla, kelassa meinasin käydä kyselemässä olenko oikeutettu mihinkää aikuskoulutus tukeen ja sitten kyselen äitiyspäivärahasta. Jos nyt suostun tuon nollasopparin allekirjottaa euromarketissa niin töitä ei välttis aina ole.. [:o] Pelottaa siis hieman taloudellinen tilanne.

Huomenta ihanaiset!

Tsemppiä kaikille ultriin ja lääkärikäynteihin! Tulkaa kertomaan uutiset [:)]

Hansulainen, pikkuinen vastasi eilen rv 12+5 tuossa 65,8mm koossaan. Kyllä ne vaan hirmu vauhtia kasvaa tai sitten meillä tosiaan on huippumalli tulollaan [:D] Vaikka kyllähän sillä onkin edellytykset huimaan pituuskasvuun kun me molemmat ollaan pitkiä. Mutta viikkoja ei kuitenkaan muutettu, joka siis eilen oli rv 12+1.

Galluppia kehiin! Toivotko tyttöä vai poikaa? Onko ollut jo vahvaa tunnetta kumpi on tulossa?

Mulla on aika vahva tunne ollut koko ajan että tyttö siellä on, saa nähdä meneekö ihan metsään mun tuntemukset [:)]

Sukris: Kuulun liittoon, ja olen jo yhden erän saanut soviteltua päivärahaa, mutta ne saatetaan minulta evätä jos työkkäri katsoo opiskeluni täysaikaseks (kävin hakemassa sieltä lausunnon niin sanoivat että aika varmasti katsotaan täysaikaseks opiskeluks).

Kävin sitte kelassa tänään kysymässä saanko opiskelijana sieltä tukia niin siellä taas kouluani ei katsota täysaikaseks, joten mitään tukia en saa. [>:] Jaaha, mahtavaa tämä! Mieheni sanoikin että jos tässä työpaikassani ei pystytä yhtään työtunteja lupaamaan niin ei minun kannata paikkaa ottaa, ja ihan olen samaa mieltä! Sittenhän en sais mistään rahaa, ärsyttää taas todenteolla! Kai se on vaa lähettävä kerjää töitä ovelta ovelle [8|]

Onnekseni kela sanoi että äitiyspäiväraha lasketaan vuoden 2009 työtulojen mukaan, ja silloin olin vakituisessa duunissa, joten suuri huokaus sen suhteen! [:)] 

Gallup: En osaa oikein sanoa, melkein on 50/50 molemmille sukupuolille [:D] Ehkä hitusen enemmän toivoisin tyttöä [;)] 

Takaisin