[:)] MYRSKYN JÄLKEEN ON POUTASÄÄ [:)]
MIMMU87: Mulle sopisi paremmin se,että laittaisin meidän koiralle valjaat päälle ja valjaat kiinnittäisin pyörään ja koira veisi minua..en minä sitä [;)][:D][:D]
KIITOS KIITOS [:)][:)][:)]
Itsellesi myös hyvä vointeja ja niitä mahtavia työpäiviä
HOITOPÖYDÄSTÄ: Meillä on hoitohuonessa sellainen jalallinen hoitopöytä,jonka kannen alla on vauvan pesuamme.Hoitopöydän reunoilla on laatikoita,joihin saa laitettua vauvan tarvikkeita.Hoitopöydässä on siis myös pyörät eli sitten on helppo myös siirrellä [:)]
OMAA: Kyllä oli eilen kiva päivä,ilta ja yö..huh huh.
Tänne tuli kunnon raekuuro ihan yhtäkkiä ja suurimmat rakeet olivat vähän isompia kuin tulitikkuaski [:-].Otin pari niitä talteen ja laitoin pakastimeen,jotta voin näyttää tutuillekin niitä.En ole meinään ikinä sellaisiin törmännyt.
No,sitten alkoikin tosi kova myrsky ja ukkosenilma.Meidän yksi todella iso kuusi kaatui suoraan sähkölinjojen päälle.Sähköt tietenkin meni poikki koko puoli kylältä.
Myös naapureilta oli kaatunut puita tuonne kylätien päälle.
Oltiin sittn koko iltapäivä ja ilta ilman sähköjä.Yöllä sitten heräsin koirien haukuntaan,kun klo:2 tuli kaksi autoa meidän kotitielle.Sähkömiehet tulivat korjaamaan tuota linjaa.
Valvoin ja torkuin..kunnes säpsähdimme aamuyöllä,kun kämppään syttyi valot päälle [:D][:D].Jeps,linja saatiin korjattua [:)]
Nyt vähän väsyttää..ja taas ilma on todella hikinen ja kuuma.
Että talvea odotellessa [;)]
KAIKILLE HYVÄÄ VOINTIA [:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 12+6