Meillä kans hankaa/hieroo toista korvaansa satunnaisesti enkä usko että on korvatulehdus myöskään.
Luulen että syynä on a) hiukset kutittavat välillä b) "hassu" tapa c) saattaahan sieltä korvasta välillä syvältä vaikkupaakku tulla niin se kutittaa tai sitten syy on jokin ihan muu =)
Pienen suosikki ruokiin lukeutuu nyt näkkäri (pehmeäksi liotettu) ja tuoreet kokonaiset mustikat. Niitä saattaa pääruaan päälle syödä vielä monen monen monta kappaletta. Jälkkärisose korvautuu välillä silleen mutta vaihtelu virkistää ja mikä sen parempaa kuin että saa syödä ihan itse. Ihan samahan se on että syökö marjasosetta vai tuoreita marjoja kunhan massu vain täyttyy hyvin :D
... otettiin käyttöön kullalle kunnon iso sänky. Pinnasängyssä piti laskea pohja tosi alas kun kiipeilee yms ja eihän se nyheröinen siellä tykännyt enää nukkua. Viereen piti ottaa joka yö kun toinen alkoi itseä ihan lohduttomasti. Sittenpäs päätin että kokeillaan jotain ihan muuta ja hommattiin 120cm leveä sänky joka laitettiin seinän ja oman sänkymme väliin. Jalkapäähän vain väkersin tyynyistä ja peitoista esteen ettei pääse putoamaan. Ja hyvin uni maistuu =D
Imettelen yöllä yhä (ihan siitäkin syystä kun painoa voisi pienellä olla enemmän kuin mitä on ja lääkäri sanoi että jos vain jaksan niin imetä vain öisinkin) niin on paljon helpompaa itse siirtyä sängystä toiseen kuin liikuttaa lasta edestakaisin. Ja ompahan kaikilla tilaa nukkua hyvin ^^ Pienoinen varsinkin näyttää nauttivan kun on tilaa kääntyillä ja pyöriskellä unissaan ilman että heti osuu johonkin.
Seuraava näpertelyni on sitten ympäri sängyn (paitsi sen reunan joka on sängyssämme kiinni) menevän reunuksen tekeminen. Vielä en tiedä millainen siitä tulee mutta varmaan teen sen puusta ja maalaan tyttömäiseksi. Muutenkin "täytyy" (lue saan) käydä ostamassa reilusti ihania vuodetekstiileitä. Vaaleanpunaista, pilkkuja, sydämiä, valkoista, pehmoista ja pörröistä... oijoijoi

Ehkä käytän pitkälle sivulle hyväksi jotain koristeellista vanhaa ovea tms. Päätyihin ehkä kans jotain kivaa... ehkäpä isi voisi tehdä led-valosydeemin siihen niin ajaa yövalon aseman (semmoisen minkä voi sammuttaa ja laittaa päälle helposti) :D Kunhan keksisin miten sen toteuttaisi että reunan saa helposti pois tarvittaessa (esim. muutto tms) ja että se ei olisi ihan älyttömän painava.
Että tällaista tänään :)