Elokuun elämöinnit

Ottaako muilla hajut/tuoksut nenään? Itsellä tuntuu tällä hetkellä olevan joku super herkkä hajuaisti. Kaikki haisee omaan nenään pahalle ja alan voida pahoin vaikka oikeasti mikään ei haisisi. Meidän olohuone on ehdoton nou nou-alue jonne ei voi mennä ollenkaan. Meidän sohvaryhmä tuoksuu muka liian voimakkaalle:hilarious: muut ei tietenkään huomaa mitään :rolleyes:

vaihtelevasti.. Tupakan haju on jotain todella kammottavaa ja sen haistaa jo todella kaukaa
 
Mä maistan kiinalaisen kevätkääryleissä banaanin raskaana ollessa. Ne varmaan uppopaistaa ne friteeratut banaanit samassa altaassa kuin kevätkääryleet. Jos en olis raskaana niin en huomais mitään mutta raskaana toi maistuu todella selkeesti. Sama että jos ravintolassa on servetit vesikannujen kanssa samassa kylmäkaapissa niin vesimaistuu ja haisee servetille. :wtf:

Ruokakaupassa meinaa laatta lentää koska leivän tuoksu älllöttää ja on todella voimakkaan hajusta. En voi myöskään käyttää niitä biohajoavia vihreitä hedelmäpusseja koska ne haisee mun nenään liikaa. Oon muutenkin aika herkkä hajuille ja mauille mut kyllä nää aistit saa ihan uuden levelin raskaana :rolleyes:
 
Yksi syy voi olla se, että neuvola laskee 28 päivän kierron mukaan. Sitten esim. karkauspäivää ei ole huomioitu joissain laskurissa, josta tulee päivän heitto. Mitähän näitä muita syitä sitten olikaan..

Aaaa no sit ei oo ihme :) Mun kierto oli jotain 24 päivää useemmas kierrossa ennen plussaa :joyful:
 
Täälläkin on supernenä. Yöllä kun heräsin vessaan, niin en meinannut saada unta, kun keittiön roskis haisi makuuhuoneeseen asti. Mies huomasi aamulla hajun vain kun meni keittiöön ja avasi roskakaapin oven.

Töissä tuntuu, että wc haisee asiakastilaan asti ja on käynyt hirveästi sääli niitä asiakkaita, että joutuvat olemaan sellaisessa löyhkässä, mutta jälkikäteen mietin, että ehkäpä kukaan muu ei haistakaan mitään.
 
Tänään opittua: Ei kannata mennä Juha Tapion keikalle raskaana jollei halua itkeä naama irvellä kuin joku ihmisraunio laughing7 :hilarious: Onneks tää tapahtui vaan kahdesti ja muuten sain jotenkin pidäteltyä:rolleyes:
 
Mulla loppui helmikuussa imetys. Sitä ennen olin imettänyt 4,5 vuotta putkeen ja siinä välissä siis yksi raskaus, jonka läpi imetin. Keskimmäistä imetin siis 4 vuotta ja nuorinta 3 vuotta ja kuukauden. Nyt on ollut mukava saada kroppa takaisin itselle edes muutamaksi kuukaudeksi. Tupakan haju on itselläkin sellainen, että sitä ei haluaisi yhtään joutua haistelemaan.. Myös tunteet on pinnassa, kun katsoo esim. telkkaria tai lukee jotain kirjaa..
 
Meilläkin tuli laskettuun aikaan yhden päivän heitto ja tajusin että sen täytyy johtua karkauspäivästä. Meillä siis ivf-hoidolla alkanut raskaus niin alkion tarkka ikä on tiedossa. Varhaisultrassa oltiin lääkärin kanssa yhtä mieltä siitä että torstaisin vaihtuu uusi raskausviikko. Lääkäri laski la:ksi 27.3. Nyt kuitenkin huomattiin että 27. on perjantai joten se ei voi täsmätä. Oikea la on 26.3. Saa nähdä muuttavatko kuitenkaan np-ultrassa, itseä vaan periaatteesta ärsyttää väärä aika.
 
Herkkyys on kyllä ihan omaa luokkaansa.
Säälittää kaikki sorsatkin.:rolleyes: Siellä niitä kuuluvat lahtaavan jossain, kun nukkua yrittää. Menisivät kotiinsa metsästäjät.:gen045
 
Herkkyys on kyllä ihan omaa luokkaansa.
Säälittää kaikki sorsatkin.:rolleyes: Siellä niitä kuuluvat lahtaavan jossain, kun nukkua yrittää. Menisivät kotiinsa metsästäjät.:gen045

Haha, joo matkoihinsa hus metsästäjät itkettämästä raskaana olevia naisia :grin
Repe raukat, mä kuuntelin kanssa mökillä sitä pauketta ennen nukkumaan menoa ja koitin nätisti asiaa tytölle selittää.
 
Takaisin
Top