Elokuun elämöinnit

Kuuma suihku päälle kylppäriin ja sinne hengittelemään höyryjä (siis ei sinne suihkun alle vaan kylppäriin). Pitäis uusavuttomienkin osata
 
Meillekin tuli nuha kylään. :sad001 Yöllä tyttö heräili 2 h välein, joutui aina niistämään nenää ja syöttämään ja klo 6 oli niin itkuinen että annoin Panadolia. Nukuttiin vielä klo 9 asti sen voimalla. Kuumetta ei ole sentään ollut, varmaan kurkku kipeä kun on äänikin vähän käheä.
 
Voi että, paranemisia kaikille flunssaisille. :Heartred Mulla itellä oli pari päivää kurkku tosi kipee, ei onneks muuta tullu et meni sit ohi. Syksy tulee ja rupee kaikki taudit kiertään. :sad001
 
Jessus kun toi räkäsyys nyt vaan ei ota loppuakseen. Eka se oli semmosta kamalaa röhinää kun se lima ei liikkunu mihinkään ja nyt kun se liikkuu niin se valuu ja röhisee ja valuuuu.. Sama ku siskollaan. Tuskastuttavaa. Onni tosin siinä ettei meidän ukkeli ole niin hanakka tutin perään öisin ni saa yöllä hyvin nukuttua kuitenkin. Jos ei toi ala menee ohi ni tarttee ehkä käydä näyttääs terkkarissa. Kuumetta ei oo ollu ollenkaan..
 
Tosi hienosti lähtenyt soseiden maistelu käyntiin, nyt on maistettu luumua ja aprikoosi-banaania eikä toistaiseksi mitään allergia-, vatsa- tai asennevaivoja. Hyvin kelpaa ja lusikankin käytön näyttää hokaavan nopeesti.

Tänään täytettiin 3kk. ♡ Kissa on ruvennut kiinnostamaan, ollaan silitelty äidin sylistä käsin ja tosi innostunut/kummaksunut ilme on ollut. :p Kissa ei taaskaan paljoa välitä vauvasta, joitakin kertoja käynyt puskemassa.

Me muutetaan maalle. Ostettiin omakotitalo 150km päästä Helsingistä ja nyt odotellaan vielä että joku kerkeisi pankista ottamaan yhteyttä että saataisiin diili ns. pakettiin. Jännää. :) Alkaakin tää kerrostaloasuminen ottaa päähän kun yläkerran naapuri remppaa aina iltasin 18-23...
 
Meiän vauvalle tuli eka flunssa 2 viikon ikäsenä. Se yötukkosuus kesti 21 päivää, siis kolme viikkoa!! Meni 2 viikkoa ja tuli uus flunssa. Sen jälkeen ollutkin terve. Neuvolasta aina vaan sanottiin et korota sängynpäätyä...
 
Hittolainen, en voittanut sitä Tulan reppua. Kiitos kuitenkin vielä äänistänne :) Kauan minä olinkin johdossa, mutta sitten muut meni edelle, kolmanneksi taisin sijoittua.
 
Hellis, harmin paikka! Minä ostin Tulan ja voin kyllä suositella sitä lämpimästi, tuntuu hyvältä ja Emmakin siinä viihtyy jopa paremmin kuin tiukassa liinassa! Trikooliina palveli hyvin aikansa, nyt siirryttiin uuteen aikakauteen. :)
 
Hittolainen, en voittanut sitä Tulan reppua. Kiitos kuitenkin vielä äänistänne :) Kauan minä olinkin johdossa, mutta sitten muut meni edelle, kolmanneksi taisin sijoittua.

Minä ainakin unohdin koko äänestyksen. Sorry!
 
Takaisin
Top