noora92
Näppärä viestien naputtelija
Heips! Elokuuksi vaihtui...
Mulla on vielä 1½ viikkoa töitä ja sitten 2 viikkoa lomaa ennen koulun alkua.
Ollaan varattu hotelli helsingistä 21-23.8, ainoana ohjelmana on nähdä tyttären kummia, mutta mitäs muuta kivaa? Ei olla oikein shoppailuhulluja ja jokin halpa mutta kiva ajanviete LAPSIPERHEELLE olisi kiva keksiä.
Korkeasaari?
Mulla on vielä 1½ viikkoa töitä ja sitten 2 viikkoa lomaa ennen koulun alkua.
Ollaan varattu hotelli helsingistä 21-23.8, ainoana ohjelmana on nähdä tyttären kummia, mutta mitäs muuta kivaa? Ei olla oikein shoppailuhulluja ja jokin halpa mutta kiva ajanviete LAPSIPERHEELLE olisi kiva keksiä.
Korkeasaari?
olen nyt antanut Minean konttailla terassilla vapaasti, on ihan innoissaan kun maailma avartui

Isä ja poika pärjäsivät hienosti kotona keskenään. Tämä oli eka kerta kun olin illan pois ja isä sai hoitaa poikaa. Mahtava fiilis kun sai vähän aikuista seuraa ja vahvistuksen siitä että nuo pärjää. Muutamat rutiinit oli mennyt vähän toisin kun mun kanssa (esim pojalla ei ollut yöpukua vaan nukkui shortseissa

Päivät mies on töissä tai koulussa ja kun illalla tulee kotiin niin koko ilta menee tän cirkuksen pyörittämiseen tai jommankumman harrastuksiin. Kun vihdoin pienet on saatu nukkumaan niin sitten teinit mönkii esiin huoneestaan ja on heidän vuoronsa varastaa show
Mies jää yleensä kukkumaan ja tekemään omia juttujaan koneella tai syntikalla. Mistäs niitä lisätunteja vuorokauteen saisi?