Elokuu

noora92

Näppärä viestien naputtelija
Heips! Elokuuksi vaihtui...

Mulla on vielä 1½ viikkoa töitä ja sitten 2 viikkoa lomaa ennen koulun alkua.
Ollaan varattu hotelli helsingistä 21-23.8, ainoana ohjelmana on nähdä tyttären kummia, mutta mitäs muuta kivaa? Ei olla oikein shoppailuhulluja ja jokin halpa mutta kiva ajanviete LAPSIPERHEELLE olisi kiva keksiä.
Korkeasaari?
 
Juuri eilen kiersin monta tuntia Korkeasaaressa kolmen lapsen kanssa. Monia omien eväiden syöntipaikkoja, lastenhoitohuoneita ja vessoja ja rattailla pääsee kulkemaan. Ja edullinen.
 
Just oltiin eilen linnanmäellä ,siellä yli 10 maksutonta härveliä näille pienille johon saa aikuinenkin mennä mukaan ilman ranneketta. Omilla eväillä mekin oltiin. Korkeasaarikin on kiva,mekin oltiin kesäkuussa siellä retkellä,tyttö tosin nukkui lähes kokoajan ,jäi elukat näkemättä :grin Jos kelit sallii niin uimastadionilla on sellainen pienten allas jossa voi kahlata,ei maksa paljoa sisäänpääsy sinnekkään ja omat eväät saa ottaa mukaan.
 
Huomasin tänään, että meillä on muksu alkanut nukkumaan mahallaan. Ennen nukkunut selällään ja tosi paljon kyljellään, mutta nyt huomasin sen olevan siellä masullaan.
 
Vihdoinkin kesäisen lämmintä :smiley-bounce015 olen nyt antanut Minean konttailla terassilla vapaasti, on ihan innoissaan kun maailma avartui :joyful: 20150807_181123.jpg
 
Etkö pelkää eevis, että terassista tulee tikkuja? Meillä oli esikoisella aina jalat ja kädet täynnä tikkuja kun konttaili terassilla. Tätä pikkumiestä en ole vielä päästänyt terassille, kun ryömii vasta ja siinä vallankin keräisi kaikki tikut vatsaan :)
 
No pelkään! Mutta ei ole tullut vielä yhtään ja tytöllä hirveä hinku ulos, niin annoin nyt mennä , onneksi ei sentään enää mahalteen ryömi vaan konttaa jo hienosti :)
 
Täällä mamma kävi eilen viettämässä viini-iltaa ystävän kanssa ja terassillakin käytiin.:cool14 Isä ja poika pärjäsivät hienosti kotona keskenään. Tämä oli eka kerta kun olin illan pois ja isä sai hoitaa poikaa. Mahtava fiilis kun sai vähän aikuista seuraa ja vahvistuksen siitä että nuo pärjää. Muutamat rutiinit oli mennyt vähän toisin kun mun kanssa (esim pojalla ei ollut yöpukua vaan nukkui shortseissa:grin), mutta en jaksa asioista nillittää kun lopputulos oli kuitenkin hyvin yön nukkuva tyytyväinen poika.
 
Mä oon kanssa tänään lähössä kavereitten kaa ulos ja isi jää tytön kanssa. On se kerran aiemminkin ollu ja tiiän että pärjää mutta nukkumaan laittaminen tulee olemaan vaikeeta kun siihen ei normaalisti kelpaa kuin äiti. On se vaan jännä miten tässä lapsen kanssa kun paljon hoitaa kaiken yksin (mies yrittäjänä aina töissä) välillä toivoo että pääsis lähtemään johkin vaikka just iltaa viettämään, sitten kun sitä pääsee johki mä huomaan tosi usein miettiväni kuinka siellä kotona menee ja vilkuilen kännykkää jos vaikka miehellä joku ongelma ja tarvis apua :grin
 
Meillä isäntä lähti viikonlopuksi kattopuuhiin toiselle paikkakunnalle. Meillä on tänään vuosipäiväkin, mutta eipä tuo poissaolo mitään haittaa. Eilen illalla löysin vaatehuoneesta lahjapaketin ja illalla tyynyn alta suklaalevyn, ruusupuskan sain sentään eilen ennen miehen lähtöä ilman etsimistä :love7
Tänään ollut kyllä ihana tyttöjen päivä. Käytii kaupungilla ja uimassa. Rannalla tyttö oli riemuissaan, polski kamalasti ja nauraaräkätti kun äippä meni uppeluksiin ja nuosi pintaan :woot:
Isi soitteli meille niin Alisalla tuntui olevan paljon asiaa. Isin kysyessä kiusaako äiti, niin saatuvasti vastaus oli aijaijaijai :wink
 
Viikonloppu meni leirintäalueella sukulaisten kanssa. Oli tosi mukava ja aurinkoinen pe-su. Nyt on kunnon rusketusraidat! Neiti ei onneksi vierasta. Se olisi tehnyt sukubileistä vaikean, koska näki varmasti 40 uutta naamaa.
 
Onneksi huomenna alkaa koulu ja päästään normirytmiin tuon esikoisen kanssa. Se on ollut ihan mahdoton. Mitään ei tottele. Esimurrosikä varmaan... Saa ope hoitaa päiväkasvatuksen ja mulle jää loppuaika vuorokaudesta :wink
 
mäkin niin odotan koulujen ja kerhon alkua! Nää viimeset kesälomviikot on ollut kovin raskaita kun kaikki ovat olleet kotona ja vettä tullut taivaan täydeltä! On sitten lapsilla jotain tekemistä,muuta kuin tapella toistensa kanssa:rolleyes:
 
Hääpäivän kunniaksi on ilmoittauduttu ME- mennään eteenpäin- parisuhdekurssille.
Ei mitään kriisiä käsittelemään vaan hyvää entisestään parantamaan. Kommunikointia kun saisi paremmaksi niin ei tulis myöhemminkään kriisejä ehkä niin helposti.
 
Mäkin haluaisin johonkin parisuhdekurssille ja nimenomaan hoitaan tätä parisuhdetta, koska meillä tää on yhtä kriisiä koko ajan. Oln ehdottanutkin, koska juttelu ei enää auta, mutta miestä vaan ei kiinnosta :sad001
 
Mä haluun kans. Pari päivää menee ihanasti ja sitten taas seuraavat ollaan sotajalalla. Ei jaksais oikein enää, varsinkin kun molemmat tahtoo olla sovussa ja yhdessä mutta joku kommunikointiongelma meillä nyt on... :arghh:
 
Sama täällä... en tosin jaksais tai haluais mihinkään kurssille mennä. Tosin oon niin väsynyt useampana päivänä, etten jaksa edes aloittaa mitään keskustelua vaikka olis todellakin aihetta. Enkä edes tiedä miten tilanne on meilläkin näin pahaksi mennyt, enkä tiedä miten tai millon jaksan alkaa tätä vyyhtiä selvittämään. :eek:
 
Meillä kyllä kommunikaatio pelaa,mutta meillä taas ei oo yhteistä aikaa sitten yhtään :shifty: Päivät mies on töissä tai koulussa ja kun illalla tulee kotiin niin koko ilta menee tän cirkuksen pyörittämiseen tai jommankumman harrastuksiin. Kun vihdoin pienet on saatu nukkumaan niin sitten teinit mönkii esiin huoneestaan ja on heidän vuoronsa varastaa show :grin jo siinä vaiheessa meikäläinen alkaa olla kypsää kauraa ja nukkumatti pyytää luokseen :sleep002 Mies jää yleensä kukkumaan ja tekemään omia juttujaan koneella tai syntikalla. Mistäs niitä lisätunteja vuorokauteen saisi?:wink
 
Ei riitä aika ei... Pikkulapsiaika on parisuhteelle kaikista haasteisinta aikaa! Mutta sen yli kun jaksaa yhdessä tarpoa, niin helpottaa kummasti. Ja parin vuoden päästä sitä aikaa alkaa kummasti olla vuorokaudessakin enemmän. Ei siis kannata heittää kirvestä kaivoon. :)
 
Takaisin
Top