Elokuu syntymäkuukautena?

Mulla on kans paljon elokuisia lähipiirissä, mm. mun isä ja puoliso 😁 siihen samaan sit vaan! Elokuu on sinänsä ihana kuukausi - mut muakin vähän huolettaa olla keskikesällä viimeisillään raskaana. En oikein oo helle-ihminen tavallisestikaan 😬 toivokaamme siis kohtuullista kesää...

Minä myös odotan kauhun sekaisin tuntein, millainen yhdistelmä loppuraskaus ja kesähelteet ovat 😅 Se hyvä puoli kesävauvassa on, että voi käyttää kesämekkoja yms. eikä tarvitse tuskailla, mikä talvitakki mahtuisi päälle. Alkaa jo toppatakki vähän kiristää, mutta jospa siitä voisi kohta luopua kokonaan 😄

Mulla on jo nyt ollut toistuvia hikoilukohtauksia joka päivä. Kesää odotellessa! Viimeksi oli myös ennätyshelteet koko kesän, mutta en ollut ihan niin pitkällä (LA oli lokakuussa), silti oli tuskallista. Nyt on onneksi ilmastointi, viimeksi ei ollut edes tuuletinta. Ja aion hankkia pihalle altaan, jossa voin lojua esikoisen kanssa vaikka koko kesän. 😄

Meillä oli viime kesänä useimpina päivinä 28 astetta sisällä. Saa nähdä miten siitä selviää nyt raskaana. 😬

Meillä oli viime kesänä useimpina päivinä 28 astetta sisällä. Saa nähdä miten siitä selviää nyt raskaana. 😬
Pyyhkeitä pakastimeen ja niiden päällä makoilua.

Meillä kans oli kesällä tosi lämmin sisällä, ihan vähän nautin kun olin yövuoroissa ne pahimmat helteet. Pari viikkoa menin viikonloppujen läpi yövuororytmissä. 🤣

Minä myös odotan kauhun sekaisin tuntein, millainen yhdistelmä loppuraskaus ja kesähelteet ovat 😅 Se hyvä puoli kesävauvassa on, että voi käyttää kesämekkoja yms. eikä tarvitse tuskailla, mikä talvitakki mahtuisi päälle. Alkaa jo toppatakki vähän kiristää, mutta jospa siitä voisi kohta luopua kokonaan 😄
Mulla on vähän arpomista yritänkö pärjätä tässä sadeilmastossa kesän läpi ostamatta uutta kuoritakkia, kun tuli aikoinaan melko tyköistuva hommattua. Toivoisin kyllä että raskauden jälkeen sitä voi vielä käyttää, mutta saa nähdä - nyt oon vielä sadesäällä saanut sen päälleni mutta varsinkin villapaidan kanssa piti jo viime viikolla vetää maha sisään vetskaria sulkiessa. Nyt en enää tiedä menisikö päälle 😅

Mulla on vähän arpomista yritänkö pärjätä tässä sadeilmastossa kesän läpi ostamatta uutta kuoritakkia, kun tuli aikoinaan melko tyköistuva hommattua. Toivoisin kyllä että raskauden jälkeen sitä voi vielä käyttää, mutta saa nähdä - nyt oon vielä sadesäällä saanut sen päälleni mutta varsinkin villapaidan kanssa piti jo viime viikolla vetää maha sisään vetskaria sulkiessa. Nyt en enää tiedä menisikö päälle 😅
Jos semmonen läpinäkyvä "kertakäyttöinen" festarisadeviitta toimis? 😄

Takaisin