Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pyyhkeitä pakastimeen ja niiden päällä makoilua.Meillä oli viime kesänä useimpina päivinä 28 astetta sisällä. Saa nähdä miten siitä selviää nyt raskaana.![]()
Mulla on vähän arpomista yritänkö pärjätä tässä sadeilmastossa kesän läpi ostamatta uutta kuoritakkia, kun tuli aikoinaan melko tyköistuva hommattua. Toivoisin kyllä että raskauden jälkeen sitä voi vielä käyttää, mutta saa nähdä - nyt oon vielä sadesäällä saanut sen päälleni mutta varsinkin villapaidan kanssa piti jo viime viikolla vetää maha sisään vetskaria sulkiessa. Nyt en enää tiedä menisikö päälleMinä myös odotan kauhun sekaisin tuntein, millainen yhdistelmä loppuraskaus ja kesähelteet ovatSe hyvä puoli kesävauvassa on, että voi käyttää kesämekkoja yms. eikä tarvitse tuskailla, mikä talvitakki mahtuisi päälle. Alkaa jo toppatakki vähän kiristää, mutta jospa siitä voisi kohta luopua kokonaan
![]()
Jos semmonen läpinäkyvä "kertakäyttöinen" festarisadeviitta toimis?Mulla on vähän arpomista yritänkö pärjätä tässä sadeilmastossa kesän läpi ostamatta uutta kuoritakkia, kun tuli aikoinaan melko tyköistuva hommattua. Toivoisin kyllä että raskauden jälkeen sitä voi vielä käyttää, mutta saa nähdä - nyt oon vielä sadesäällä saanut sen päälleni mutta varsinkin villapaidan kanssa piti jo viime viikolla vetää maha sisään vetskaria sulkiessa. Nyt en enää tiedä menisikö päälle![]()
Joo varmasti! Ja nyt kun mietin, vastaava tukevampi ei kertakäyttöinenkin pitäisi löytyä.Jos semmonen läpinäkyvä "kertakäyttöinen" festarisadeviitta toimis?![]()