Elokuu syntymäkuukautena

Tämä on jo toinen elokuinen meille tosin -14 elokuinen syntyi syyskuussa rv42+2 :rolling:
Nyt ei voi tulla syyskuista (niitä on jo kaksi) kun on melkeen puolivälissä laskettu. Loppukesän vauva ja meille ensimmäinen kesävauva. Löytyy jo talvella, keväällä ja syksyllä syntyneet :Person Raising Both Hands:
 
Meillä lokakuinen ja marraskuinen. Kiva, että tulee kesävauvakin vaikka onki loppukuusta la. Ja jos hyvin käy ni ehkä pääsee kesälomalta mammalomalle, ni tyylii koko kesä ois lomaa.
 
Meillä lokakuinen ja marraskuinen. Kiva, että tulee kesävauvakin vaikka onki loppukuusta la. Ja jos hyvin käy ni ehkä pääsee kesälomalta mammalomalle, ni tyylii koko kesä ois lomaa.
Tää on kyllä kiva juttu, saa olla kesällä tavallista enemmän lomalla. Muuten tää ajoitus on kyllä haastava kun meidän uusi koti valmistuu elokuun alussa. Jospa saadaan paljon muuttoapuja.
 
Esikoisella oli myös LA elokuussa ja ajankohta oli kaikkinensa kiva, vaikka lapsi hätäilikin ulos ennen elokuuta. Kesällä sekä loppuraskaus että vauvan ekat viikot/kuukaudet selvisi kevyemmällä vaatetuksella niin säätämisen määrä pukeutuessa pysyi minimissä. Kuuma ulkona tietty oli, mutta onneksi sisälämpötilan sai sopivaksi ilmalämpöpumpulla.
 
Olisin ehkä mieluummin ottanut kesäkuisen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
2pikkusiskoo syntynyt elokuussa, toinen 21.pv, kun tän laskettu ois 24. Tai 25.pv.. tällä hetkellä pidän tähän siskoon vain pakolliset välit hänen lasten takia. Tuolla ihmisellä ei ole mitään käytöstapoja, hävettää kaupoilla sen kanssa, kun tiuskii myyjille syyttäsuotta.. joululahjoista en oo vielä kiitosta kuullut saati sitä mitä lapset tykkäs niistä..
Toinen on syntynyt alkukuusta ja onkin tällä hetkellä meidän perheestä ainoa, joka tietää raskaudesta.

Mutta tämä lapsi tulisi todennäköisesti olemaan neitsyt, joten sen perusteella olisi ihan erimaata, kuin loppupuolen leijona. :No Evil Monkey:
 
Olisin ehkä mieluummin ottanut kesäkuisen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
2pikkusiskoo syntynyt elokuussa, toinen 21.pv, kun tän laskettu ois 24. Tai 25.pv.. tällä hetkellä pidän tähän siskoon vain pakolliset välit hänen lasten takia. Tuolla ihmisellä ei ole mitään käytöstapoja, hävettää kaupoilla sen kanssa, kun tiuskii myyjille syyttäsuotta.. joululahjoista en oo vielä kiitosta kuullut saati sitä mitä lapset tykkäs niistä..
Toinen on syntynyt alkukuusta ja onkin tällä hetkellä meidän perheestä ainoa, joka tietää raskaudesta.

Mutta tämä lapsi tulisi todennäköisesti olemaan neitsyt, joten sen perusteella olisi ihan erimaata, kuin loppupuolen leijona. :No Evil Monkey:

Siis ymmärsinkö oikein, meinaat että syntymäkuukausi ja horoskooppi vaikuttaa luonteeseen noin radikaalisti?
 
Mä en usko yhtään mihinkään horoskooppeihin. Yhtä huuhaata kaikki. Mun mielestä :tears: niinku kaikki muukin henkimaailmavouhotus.
 
Mä en usko yhtään mihinkään horoskooppeihin. Yhtä huuhaata kaikki. Mun mielestä :tears: niinku kaikki muukin henkimaailmavouhotus.

Joo sama. :No Evil Monkey: Joskus ne sattuu aika oikeaan joillain kuvauksilla, mutta useimmiten ei tunnista itseään. Ja sekin vielä että minä ja mies ollaan horoskoopilta samat, mutta luonteilta ihan päinvastaiset eikä osu horoskoopit nappiin. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
 
Siis ymmärsinkö oikein, meinaat että syntymäkuukausi ja horoskooppi vaikuttaa luonteeseen noin radikaalisti?

No osittain. Kyllä niissä joku totuuden siemen on. Myöskin ovulaatiopäivänä tarot-kortit ennusti raskautta ja tässä ollaan vaikka ei ihan lähipäivinä tullut petipuuhia harrastettua :Smirking Face:
 
Itsellä on jo kaksi elokuista, esikoinen ja kuopus, kaksi muuta sitten talvivauvoja.

Kaikki menneet yliaikaa, joten eiköhän tämäkin ja syntyy siis elokuussa. Kaksi muuta onneksi syntyneet loppukuusta, joten samaa syntymäpäivää ei pitäisi onnistua tulemaan:tears:

Mutta itse tykkään enemmän kesävauvoista, nyt saa oikeastaan koko kesän lomaa eikä pukeutuminen oo niin kamalan vaikeaa...
 
Elokuu on oikein hyvä syntymäkuukausi, salaa toivoinkin elokuista. Uskon, että horoskooppi vaikuttaa jossakin määrin ihmisen persoonaan, mutta ei se kenestäkään huonokäytöksistä tee. Saas nähdä kumpaan merkkiin sitten päädytään, jos sinne asti selvitään, tuleeko leijona vai neitsyt. Toivottavasti nyt kuitenkin tulisi jompi kumpi, mutta hirvittää edes ajatella niin pitkälle, kun raskaus on niin alkuvaiheessa.
 
Mä oon leikilläni sanonut ettei me miehen kanssa saada kuin vesi merkkejä. Ollaan molemmat kaloja ja meidän lapset on kalat ja rapu. No mun äiti ja miehen mummu on neitsyitä. Molemmat samanlaisia hössöttäjiä, touhottajia ja vähän töksäytteleleviä suorasanaisia naisia (en tiedä kuuluuko nämä piirteet edes neitsyille) :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Meidän kolmas kuitenkin perii luonteen ilmeisesti isoäideiltä.
Vaikka en mä näitä niin tosissani usko:Grinning Face:
 
Minä kyllä jo valmiiksi kauhistelen kesähelteillä viimeisillään oloa:tears: En voi yhtään sietää sitä oloa kovilla helteillä, että on jatkuvasti nihkeä ja hankala olo… toisaalta hieman helpottaa, että saa kesäloman avulla lomailla melkein koko kesän! Makaan varmaan rannalla aamusta iltaan.
 
Esikoinen syntyi helteisenä kesänä kesäkuussa 2018. Jalat oli ihan turvoksissa jo ensimmäisissä toukokuun helteissä. Meillä ei ollut silloin vielä ilmalämpöpumppua. Koko heinäkuun vauva vietti vaippasilleen ja vietettiin hikisessä ihokontaktissa. Ristiäisissä hikoili kaikki! Vaunuihin ei voinut helteillä laittaa ja lähinnä nukkui mun sylissä.
Viime kesänä ilmalämpöpumppu oli pelastus. Kuopus nukkui vaunuissa sisällä kun ulkona oli ihan hirveän kuuma. Toivottavasti ei tule yhtä kuuma kesä.
 
On horoskoopeissa jotain perää ja tunnistan itseni leijonan piirteistä. Tai no nuorempana olin enemmän, nyt kesyyntynyt. Tämä vauva on melko pakosti leijona, joten saa nähdä miten mahdutaan samaan taloon :D
 
Ihana kun oli vielä syntyessä kesä ja lämmin! ☀️ Ihana myös kun alkaa tulla syksy jo! 🍁 Odotan jo vaunulenkkejä raikkaassa syysilmassa ja ruskan keskellä. 🍁🍂🍁 Helteet oli kyllä raskaita ison mahan kanssa. 🥵
 
Takaisin
Top