Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

OnneaOtan nyt riskin ja keulin tänne kirjottamisessa. Kaksi ylintä on eilen (kp25 / dpo 11) tehtyjä ja alin tänään.
Olen siis tätä ennen saanut ainakin yhden kemiallisen ja yhden varhaisen keskenmenon (5+2). Siks jännittää nyt kovasti miten tässä käy. Se on erilaista aiempaan verrattuna, että aiemmissa plussissa en olisi kyllä vielä näillä 25miU/ml herkkyyden testeillä nähnyt mitään näin varhaisessa vaiheessa ja vielä keskipäivän virtsasta (mm kahvin juonnin jälkeen).
Toivottavasti pian saadaan myös muitakin keskustelijoita tänne mukaan![]()
Ihanaa, onnea sinnekinOnneaminulla ei ole kuvaa, mutta tänään plussasin dpo 11
testailen vielä digillä sunnuntaina kun pitäisi menkkojen alkaa. Heti piti kuitenkin tänne tulla katsomaan onko vielä muita
![]()

Mulle käyny samallalailla että on 50kpl ovis ja raskaustestejä ja sit tuli heti ekasta yrityksestä raskaaks@Qwerty ja @Ruusupuutarha hienosti on teillä vahvistuneet testit
Täällä myös, nyt dpo 11 eikä tarvi tihrustaa niin kovinPitänee varmaan testikaupoille, kun tätä testaustahtia jos jatkaa loppuu nuo kesken melko nopsaa. Hauska vain, että mulle on ens viikolla tulossa 50kpl ovistestejä
![]()
Onnea @Malttamaton145 ! Yksi tuttu nimi täällä viime vuoden maaliskuisista. Teille tullut keskenmeno aiemmin, oon tosi pahoillaniTaidan tulla tänne erittäin varovaisesti kurkkimaan. Nyt dpo 10, aamulla jotain hailuraa oli ja nyt testasin illalla vielä uusiksi. Kyllä siinä vain jotain näkyy
Huomenna uusiksi, josko saataisiin vähän enemmän näkyville viivaa
Tänään aamulla tein testin joka taisi epäonnistua kun viiva oli levinnyt. Päivällä tein eri merkin testin joka antoi taas haalean viivanDpo 12 päivä
Mites @Qwerty ja @Ruusupuutarha ootteko nyt testailleet? Miten kauan testailette
Täällä nyt huomenna jätetään aamu välistä ja testaan päivällä kun päivän tulos aina paljon vahvempaa.
Testejä varmaankin tulee kulumaan paljon![]()
Kiitos ja onnea myös sinne! Katsoinkin heti että nyt oli tuttu nimiOnnea @Malttamaton145 ! Yksi tuttu nimi täällä viime vuoden maaliskuisista. Teille tullut keskenmeno aiemmin, oon tosi pahoillani
Minä plussasin myös, mutta kuvaa ei ole. Nyt jäädään odottelemaan tulisko elokuinen meille (tai heinäkuinen).