Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pari viikkoa sitten oli outoja alavatsan kipuja ja tein sillon useamman testin viikon aikana. Kaikki oli negatiivisia. Nyt sitten lauantaina ostin liuskatestin kun ajattelin juoda viiniä, ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi ja kaksi viivaahan sinne tupsahti! Sitten äkkiä woltilla digitesti ja tänään vielä tein viikkotestin. Huomenna soitto neuvolaan. Ensimmäinen raskaus kyseessä.
Ymmärrän huolen, mutta nämä hormoniarvot voivat vaihdella aivan valtavasti. Minulla edellisessä raskaudessa tuo digitaalinen testi nousi oppikirjan mukaisesti, mutta alkio lopetti kehityksen kuitenkin viikolla 6. Esikoisen raskausaikana minulla digitestin mukaan laahasivat viikot, ja varhaisultrassa esikoinen oli muutamia päiviä pienempi mitä odotettiin (IVF tuoresiirto). Mutta jossain vaiheessa tuo suloinen taapero otti päivät ja viikot kiinni ja syntyi terveenä. Ja niin paljon riippuu myös siitä millon testaat ja kuinka paljon olet esim. juonut.Clearbluen digitestissä tulos raskaana 1-2. Pitäiskö huolestua, koska ei ole suurempi määrä viikkoja? Viisipäiväisen blastokysti pakastealkion siirto oli 21.11. ja ovulaatiotesti näytti positiivista 16.11. Näin ollen tänään pitäisi olla jo rv 4+5 eli olisiko pitänyt lukea jo 2-3 viikkoa? Sunnuntaina testi näytti vielä negatiivista. Olemme yrittäneet mieheni kanssa 5 vuotta.
View attachment 139411
Kiitos kommentistasi. Ikävä kuulla, että teillä ollut keskenmeno varhaisessa vaiheessa. Kuitenkin uhana kuulla, että sen jälkeen kyytiläinen pysyi matkassa ja syntyi terveenä.Ymmärrän huolen, mutta nämä hormoniarvot voivat vaihdella aivan valtavasti. Minulla edellisessä raskaudessa tuo digitaalinen testi nousi oppikirjan mukaisesti, mutta alkio lopetti kehityksen kuitenkin viikolla 6. Esikoisen raskausaikana minulla digitestin mukaan laahasivat viikot, ja varhaisultrassa esikoinen oli muutamia päiviä pienempi mitä odotettiin (IVF tuoresiirto). Mutta jossain vaiheessa tuo suloinen taapero otti päivät ja viikot kiinni ja syntyi terveenä. Ja niin paljon riippuu myös siitä millon testaat ja kuinka paljon olet esim. juonut.
Millon teillä on varhaisultra?
Ja jos oikein huolettaa, niin voihan sitä käydä mittauttamassa hormonin verikokeilla. Tsemppiä!
Tsemppiä odotukseen! Täällä ollaan hengessä mukana.Kiitos kommentistasi. Ikävä kuulla, että teillä ollut keskenmeno varhaisessa vaiheessa. Kuitenkin uhana kuulla, että sen jälkeen kyytiläinen pysyi matkassa ja syntyi terveenä.
Varhaisultra on vasta 27.12. Testin tein aamuna ensimmäisestä virtsasta yöunien jälkeen eli siihen nähden olisin toivonut isompaa viikkomäärää. Kuulin, ettei julkisella enää pääse verikokeeseen, joten kävin kello 10.00 synlabissa omakustanteisesti. Todennäköisesti vastauksen saan vasta maanantaina, koska vielä ei ole tulosta tullut, eivätkä käsittääkseni työskentele arkipyhinä tai viikonloppuina.