Hcg on todella korkea silloin, „dye stealer“ sitä kutsuttaanKaikki väri vain jäi tuohon raskausviivaan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hcg on todella korkea silloin, „dye stealer“ sitä kutsuttaanKaikki väri vain jäi tuohon raskausviivaan![]()
Hyvä tietää, ajattelin ensin että on jotain vikaa testissäHcg on todella korkea silloin, „dye stealer“ sitä kutsuttaan

Rfsu on saanu minusta paljo negatiivista palautetta! En ois siitä huolissaa. Uskaltaisin sinua tehhä digin. Muistaakseni ne on aika herkkiä. Ainakin viikko digi, toisesta en oo varmasMietin uskaltaisko tehdä digitestiä näin ennen joulua, jos ei annakaan haluttua tulosta. Mulla nyt dpo 17 Pregchekin testillä viivat ei ole vielä yhtä vahvat kuin kontrolliviiva, mutta alkaa olla jo suht lähellä minuuttien odottelun jälkeen. Muilla testeillä (lähinnä rfsu) viiva jää harmillisen haaleaksi, vaikka alkaakin muodostua melkein heti testiin teon jälkeen.
Voi vaikuttaa tosi paljon se.Mulla tänään 5+4 ja testi näyttää noin. Onkohan tää menossa keskenInseminaatiosta on kuitenkin jo 3 viikkoa ja 4 päivää. Tää oli aamun toka pissasta, voisko se muka vaikuttaa niin paljon
![]()
No voihan hitsi. Mä ehkä odottelen vielä ja jos tekisin torstaina uuden, kun olis 6+0. Vuotoja ei oo ainakaan vielä ollu. Saakohan sen hcg mittauksen herkästiVoi vaikuttaa tosi paljon se.
Mulla on näyttänyt noita aikoja sen 3+ molemmissa raskauksissa, tai tässä ja toisessa onnistuneessa. Tuulimunassa se kohosi vaan hetkellisesti tohon 2-3 ja sit tippu takas 1-2. Mut hcg nousee ihan yksilöllisesti ja siinä on tosi isoja heittoja. Muistaakseni hcg pitää olla aika iso et Digi näyttää sen kolme plus. En olisi vielä huolissaan. Noista testeistä voi todellakin olla enemmin huolta kun iloa.Jos oot kovin huolissaan niin pyydä pääsisitlö neuvolan kautta hcg mittaukseen
Riippuu tosi paljon paikkakunnasta ja varmaan neuvolan työntekijästäkin. Jossain pääsee aika herkästi ja jossain ei millään.No voihan hitsi. Mä ehkä odottelen vielä ja jos tekisin torstaina uuden, kun olis 6+0. Vuotoja ei oo ainakaan vielä ollu. Saakohan sen hcg mittauksen herkästi![]()
Mä jätin soittopyyntöö naistenpolille ku meillä on hoitosuhde sinne, katotaan onks ne huolissaan ja laittaako labraanRiippuu tosi paljon paikkakunnasta ja varmaan neuvolan työntekijästäkin. Jossain pääsee aika herkästi ja jossain ei millään.![]()
Noniin totta, se onki varmasti parempi. Ja minusta on ainaki mukava et joku hoitohenkilökunnan jäsen vaan toteaa et ei oo hätää ja seurataan tilannetta. Vaikka se ei muuta mitään, niin ainakin jollain tasolla on jo tietoa asiasta.Mä jätin soittopyyntöö naistenpolille ku meillä on hoitosuhde sinne, katotaan onks ne huolissaan ja laittaako labraan![]()
Ei ollut huolissaan kun ei ole kipuja eikä vuotoa. Ja sanoi että voi olla että hedelmöittyminen on tapahtunutkin myöhemmin mitä oletettu inseminaatiopäivä. Nyt vaan ootellaan sitä ultraa sitte.Noniin totta, se onki varmasti parempi. Ja minusta on ainaki mukava et joku hoitohenkilökunnan jäsen vaan toteaa et ei oo hätää ja seurataan tilannetta. Vaikka se ei muuta mitään, niin ainakin jollain tasolla on jo tietoa asiasta.
Mulla ei oo noista mitään kokemusta, mutta tuohonhan 2-3 kuitenkin sisältyy myös tuo 3. Eli kolmen viikon kohdalla voisi kuvitella, että voi myös näyttää tuota. Useammassa paikassa on sanottu, että nuo voi aiheuttaa enemmän stressiä kuin hyötyä.Mulla tänään 5+4 ja testi näyttää noin. Onkohan tää menossa keskenInseminaatiosta on kuitenkin jo 3 viikkoa ja 4 päivää. Tää oli aamun toka pissasta, voisko se muka vaikuttaa niin paljon
![]()
Nii no totta sitä mietin itekkiMulla ei oo noista mitään kokemusta, mutta tuohonhan 2-3 kuitenkin sisältyy myös tuo 3. Eli kolmen viikon kohdalla voisi kuvitella, että voi myös näyttää tuota. Useammassa paikassa on sanottu, että nuo voi aiheuttaa enemmän stressiä kuin hyötyä.
Soittiko ne sulle takaisin naistenpolilta?
Ymmärrän, että stressaa ja huolettaaNii no totta sitä mietin itekkiJoo ei ois kannattanu ees testata
Soitti ja sanoi että ei huolta kun ei oo vuotoja tai kipua, että katsotaan tilanne ultrassa sitten. Jotenki sitä vaan kuumottelee. Asiaa ei varmaan yhtään auta se että viime raskaudessa aika samoja aikoja tuli sit keskenmeno.