ELOKUISTEN ODOTTAJIEN LISTA

Keskustelun 'Laskettu aika elokuu 2012' aloitti supernova, 27 joulu 2011.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Lisah Peruskäyttäjä

Mulla vaihtui nyt LA 26.8, voi jossain vaiheessa korjailla listaan jos haluaa :)
  2. Enkelinsiipi83 Aloittelija

Minutkin voisi lisäillä listaan.. :) elikkäs ikää on 28v, LA on 20.8., esikoista odotellaan ja sairaalana TAYS :)
  3. Sosanuu Uusi käyttäjä

Mut voisi kanssa lisätä, ikää ensi viikolla 20, laskettu aika 29.08. ja KYS:issä olisi tarkoitus synnyttää :)
  4. Sosanuu Uusi käyttäjä

Mut voisi kanssa lisätä, ikää ensi viikolla 20, laskettu aika 29.08. ja KYS:issä olisi tarkoitus synnyttää :)
  5. PikkuSiiri Uusi käyttäjä

Hei! Samoin täällä. Ikää 39-vuotta, LA 11.8. ensimmäinen lapsi ja sairaala Satakunnan keskussairaala.
  6. Azurill Uusi käyttäjä

Minutkin vois lisätä listaan. Ikää 20, LA 16.8. toinen lapsi ja OYS.
  7. mamma20 Uusi käyttäjä

Helou! Täälä olisi yks mamma tulokas kanssa! Ikää löytyy 20 vuotta ja laskettu aika olisi 7.8, synnytyssairaala tulee toivottavasti olemaan Seinäjoen keskussairaala! Tuloillaan on toinen, ensimmäinen meni kesken viikoilla 19+3 viime elokuulla :(
  8. Jepulis Peruskäyttäjä

Hei uudet elokuiset! =) Liittykäähän tekin meidän facebook ryhmään :) Laittakaa yksityisviestillä mulle nimenne niin lisään teidän ensin kaveriksi ja sitten sinne ryhmääs, se on salainen niin ette löydä sitä omin neuvoin ;)
  9. mamma20 Uusi käyttäjä

Laitettu! :)
  10. Kesha Uusi käyttäjä

Minäki voisin matti myöhäsenä vielä liittyä joukkioonne!

Kesha, ikä 27, laskettu aika 21.8., esikoista odotellaan ja synnytyssairaalana SEKS.
  11. muhlitar Uusi käyttäjä

muhlitar 20v la 12.8 EKKS esikoinen<3
  12. Tiki82 Uusi käyttäjä

Mut vois lisätä listalle. Siis esikoinen tulossa ja ite 29 v. Synnytys ois K-PKS ssa
  13. Tiki82 Uusi käyttäjä

Niin se LA ois 8.8 :)
  14. Anskutin Uusi käyttäjä

Pääsisköhän listalle mukaan :)
  15. Nuppu3 Tuttu foorumilla Tammimammat 2018

Minut voisi lisätä tuohon odottajien listaan. Eli kesällä tulee 29 v täyteen, odotan toista lastani, laskettuaika on 31.8. ja synnytän Jorvissa.
  16. Jepulis Peruskäyttäjä

Täällä ei ikävä kyllä taida kukaan pitää enää tota listaa ajan tasalla, mutta tulkaahan tytöt facebookkiis elokuisten ryhmään =) Siellä on paljon keskustelua =) Sinne pääsette laittamalla mulle yksityisviestiä niin lisäilen teitä sinne =)
  17. jahaja Uusi käyttäjä

Hellurei!
    Mutki vois lisätä listaan, oon 21v LA 24.8 ja ensimmäistä ootellaan <3 
    Ja OYS:sissa ilmeisesti synnytellään. 
  18. Mami89 Aloittelija

Mutkin saa lisätä listaan :). Eli ikä 22 v, la 3.8, esikoinen ja sairaala kätilöopisto :).
  19. Miia73 Aloittelija

Mut vois lisätä...

Laskettu aika 14.8, äiti 38v ja sairaala SATKS Pori
  20. Fats Uusi käyttäjä

Heips...

Minut kans voisi lisätä listaan. LA 6.8, esikoinen, sairaala Kättäri. Minä 26 :)

Jaa tämä sivu