ELOKUISTEN ODOTTAJIEN LISTA

Minutkin voisi lisätä listan jatkoksi. Ensimmäistä odotan ja laskettuaika olisi 22.8. Syntymäpäiväni ovat ihan juuri joten iäksi voi laittaa 28 ja synnytyssairaalaksi valitsimme Naistenklinikan.
 
Hei!
Minutkin voi lisätä ryhmään elokuiset odotttajat.
Ikä on 39, laskettuaika 20.8.2012 , ensimmäinen lapsi ja synnytyspaikka TAYS
 
Hei!

Mäkin nyt ilmoittaudun joukkoon, vaikka mulla onkin kohonnut keskenmenon riski.
Eli, ikää mulla 26v. la 8.8, neljäs tulossa ja synnytyssairaala on K-HKS.
 
Minutkin vois lisätä listalle.
Esikoista odotan, laskettu aika 22.8.-12, ja ikää mulla 21.
Synnytys sairaala Seinäjoen keskussairaala.
 
Heips!

Täältä siis löytyy uusin lista? Minutkin voi lisätä! Ikää 25, ensimmäinen tulossa, la 19.8, ja paikkana Kätilöopisto. Kiitos sille, joka jaksaa listaa päivittää! Aika monta meitä jo on!
 
Nonni, nyt on paivitetty ajan tasalle taasen. Oli hiukka pidempi tauko kun tyokiireet painaa paalle.
 
Hep! Mutkin voip lisätä listaan:) Eli ikää on 26, toinen lapsi tulossa ja la on 6.8. Ja synnytyssairaala on PKKS.
 
jennivee: Varhaisultarassa multa löytyi kohdusta kaksi verilammikkoa, eikä tiedetä mistä veri sinne vuotaa. Heti sen jälkeen, kun tänne lauantaina kirjauduin, jouduin sairaalaan, kun verta alkoi vuotamaan ihan älyttömästi. Varmana keskenmenona sitä jo pidettiin, mutta pikkuinen jaksoi kuin jaksoikin pysytellä vielä mukana. Nyt riski on erittäin korkea ja tämä viikko näyttelee tärkeää roolia raskauden jatkon kannalta.
 
Hei!

mutkin voi lisätä tonne listaan, ikää on 21v, tulossa pikku kakkonen ja synnytyspaikka Lohjan aluesairaala :)
 
Moikka :)

Täällä yksi uusi odottaja ilmoittautuu mukaan.

Ikää 26v ja toinen lapsi tulossa.
Laskettuaika 25.8. ja synnytyspaikkana TAYS
 
Tässäpä vielä yksi ilmoittautuja lisää.
35 v, laskettu aika 9.8.2012, pikku kakkonen tulossa ja Taysiin suunnataan.
 
Minutkin voi lisätä listaan..

Eli tiedot:

Ansku79, ikä parin viikon päästä 33, LA 10.8., esikoinen kyseessä ja syntyy Kätilöopistolla.



Kiitos! :)
 
Heippa vaan! Olen uusi foorumilla ja aikas tietämätön kaikesta, mutta kyllä minutkin saa listaan lisätä! Eli ikää minulla on 20 vuotta ja esikoistani odotan syntyväksi 25.8 (laskurin mukaan) ja synnytyssairaala näillä näkymin Satakunnan keskussairaala.
 

Täällä ilmoittautuu varovaisesti yksi odottaja lisää. Laskettuaika olisi 14.8 ja synnytyspaikka TAYS. Ikää minulla 30v.

 
ja uusi odottaja listalle lisättäväksi, kun tämän päiväisen ultran jäkleen uskaltaa jo itselleenkin myöntää, että totta se on :)
Tällä äidillä ikää 40v, laskettua aika 9.8. ja paikkana jorvi.
 
Takaisin
Top