Elokuiset sadot

[font="trebuchet ms"]Huomenia kaikille!!
[font="trebuchet ms"] 
[font="trebuchet ms"]Täytyy kyllä sanoo että on super hyvä keksintö tämä keskustelu palsta, voisi jopa sanoa hiukan addiktoivaksi :P
[font="trebuchet ms"]On kiva lukea toisten pähkäilyjä niin ei tunne itseään niin sekopäiseksi..
[font="trebuchet ms"]En malttanut odottaa vaan varasin varhaisultran tammikuun puoleen väliin nyt alustavasti. Olisi niin ihana saada vahvistus siitä että kaikki on hyvin.
[font="trebuchet ms"] 
[font="trebuchet ms"]Oletteko huomanneet ilmiötä että kroppa alkaa tottuun oireisiin? Tänä aamuna mietin että "missä pahoinvointi?" mut hetken aikaa funtsittuani mitä söisi aamupalaks yökkö tunne tulikin taas voimakkaammaksi. Oon nyt kahteen kertaan yrittänyt käydä ostamassa kaloja joulupöytään muiden herkuteltavaksi, MUTTA EN OLE ONNISTUNUT. [:'(] Lähettäisin mieheni, mutta afrikasta kotoisin olevalle voisi käydä köpelösti tuolla kaupan kalatiskillä tilatessa - itsekin meinaan aina seota siinä tuotteiden paljoudessa. Kinkku meni uuniin tänä aamuna, eli illalla pitäisi sitä päästä jo maistamaan - onneksi sitä ei sentään ole kielletty - mun joulu olisi ainakin IHAN pilalla.
[font="trebuchet ms"] 
[font="trebuchet ms"]eikö teknologia voisi kehittyä sen verran että voisi testailla kotona raskauden etenemistä.. tosin mietin noita apteekin raskaustestejä joissa näkyy viikot että saisko niistä osviittaa vai onko mun logiikka ihan seko.
[font="trebuchet ms"] 
[font="trebuchet ms"]oikein ihanaa joulua teille kaikille!![:)]
[font="trebuchet ms"] 
[font="trebuchet ms"]p.s. SIMONE tasatahtiin taidetaan mennä, tosin oma LA voi heittää vielä jonkin verran kun mulla on todella epäsäännöllinen kierto ollut syksyn ajan niin laskutoimitukset ei oikein oo satavarmoja - ultraa odotellessa!

Simone ja asali taidan olla pari päivää teitä edellä (4+6 tänään) siis vau.fi laskurin mukaan. Mutta en ole varma hedelmöityshetkestä ja kiertokin on tosi pitkä, niin voi olla että aika vielä muuttuu.

Miu82, mullakin on tuo sama että herään kuitenkin suht aikaisin (7-8) mutta sitten koko päivän väsyttää ja ideaalitilanteessa ottaisi monet päiväunet. Harmi ettei se töissä oikein onnistu.. eilen ajoin pitempää matkaa autolla illasta ja oli ihan kamalaa siinä lumituiskussa ja väsyneenä. Tuntuu ettei ajatuksetkaan oikein kulje kunnolla..

asali, mietin myös että voisiko Clearbluen digitestillä testata raskaushormonin nousua. Vähän jo harkitsin että joulun jälkeen sellaisen hakisin.. viime lauantaina se näytti mulle viikkoja 1-2 hedelmöityksestä (eli 3-4 viikoa) eli joulun jälkeen pitäisi näyttää 2-3 tai 3+  Vai tuleekohan siitä itselle vain turhaa lisäpaniikkia?

Heippa taas kaikille ja onnea uusille!!!

Eka neuvolareissu takana, ei ultrattu, eli sydämen tykytyksistä ei vieläkään tietoa [8|]. Noh, sain kuiteinkin ultrausajan loppiaisen jälkeen, peukut pystyyn ja varpaat ristiin siis. Hei, onko muilla (tää on nyt vähän tämmöstä...) ummetusta? Meinaa järki lähteä vessassa..mietinkin, että johtuuko kalkkitableteista vai kuuluuko tähän "sairauden kuvaan"? Todella ärsyttävää. Muuten olo on tasaisen heikohko, matala verenpaine mitattiin eilen, ja sydän alkaa lyömään aika pienestäkin...liikunta ei nyt hirmuisesti nappaa, vaikka tiedänkin sen olevan hyväksi. Klementiinit on mun parhaita kavereita ja pippurimetvursti [:)]. Eli en possuttele. Ennustettiin neuvolassa n.15 kilon painonnousua. Maha näyttää nomaalilta, mutta tuntuu, että tissit kasvaa öisin...hmm. Ihan hyvin täällä periatteessa voidaan.

Mahtavaa joulua kaikille!!!! Koittakaa nauttia ruuista [:)]

Terveisiä neuvolasta[:)]

perus juttujahan siellä katseltiin, mutta jännää se silti oli.
Terveydenhoitaja on super ihana. Hemppari oli huiman korkealla ja aikaisemmin sairastettu keuhkoembolia sai terkkarin laittamaan mulle kiireellisen lähetteen äippäpolille[:-]
Jos siellä kokeiden tulokset vaatii, niin joudun aloittamaan vielä verenohennus hoidon. Sillä raskaus on taas yksi riskitekijä noita tukoksia ajatellen.

En nyt ota siitä tressiä vaan yritän nauttia kuvotuksesta ja ällötyksestä huolimatta raskaudestani [:D]

Jotenkin se neuvolan tätsä laski mun lasketunajan uusiks ja se siirtyis päivällä eteenpäin, eli 14.8.10...mutta odotellaan nyt ultra ensin niin se kertoo vielä tarkemmin.

Nyt on lähdettävä tekemään vikat Jouluostokset.

Hip hei!!
Siellä sen sydän sykki[:)] kaveri oli 2 cm pätkä[:D]Raskausviikot 8+4
eli pikkasen enemmän kuin tuo laskurin mukaan...
Mutta antaa laskurin vielä olla rauhassa[:-]
Tunsinkin ovulaation aiemmin kuin sen piti olla...[;)]
Voi jee,yksi siis tulossa vaikka tuntu että kaks,kun saa syödä koko ajan[:D]
Ihanaa ja mieletöntä..
vaikkakin ellotus ja ällötys jatkuu aina vaan ja hetkittäin heikottaa kuin haavanlehteä.[:'(][;)]

Mielettömän ihanaa joulua teille kaikille mamuskoille tuoksuista huolimatta,koittakaa nauttia[:)]
Pakko vieroittaa itsensä muutamaksi päiväksi koneelta,ja keskittyä ihan perheen pariin [:D]

Hei!

Neuvolassa käyty ja uusi tulokas nähty ja kuultu ja kuviakin saatu. Kaikki masuasukilla hienosti. [:)]
Viikkoja kasassa ultran mukaan tasan 9, ja laskettu aika aikaistui tuonne 26.7.2009.
Joten tämä mamma häipyy siis kuitenkin tuonne heinäkuisten pariin. [8|]

Käyn täällä varmasti välillä kurkkimassa teidän kuulumisia. Hyvää joulua kaikille!

-Dora-

Hihhih,tiitiäinenhän se tosiaan siellä[:D]
Aivan mahtawaa!Ihana[:)]

Joo livekuvassa oli selkeempi ja ihana pikku sydänkin siellä jumpsutti<3
Miehelle toi kuva ei niinkään sano mitään,niin paljon kuin minulle[;)]
Mähän siis menin sille sitten kertomatta tuonne ultraan[;)]
Ei tullu sanomista,tietää että olen itsepäinen[:)]

Ihmettelen että koskapa tulee sitten kutsu siihen kaupungin ultraan..
että kauankos niillä niissä kutsuissa kestää?
Niin siis jos toi aika pitää tossa kutinsa niin sehän on sitten  LA = 31.7...
Täällä elokuisissa kuitenkin aion olla,joskin varmaan puikkelehdin useammin heinäkuisissa kurkistamassa.
Katsoo nyt,ihan sen toisen ultran perusteella sitten!![;)]

Joo ja siis,ilmeisesti pitää mennä selvittämään sukupuoli ihan muualle kuin kunnalliseen?
Tälläisen kuvan mä olen saanu,eli sitten jokin mehiläinen yms..?[:-]
Mutta sepä onkin joskus maaliskuun puolessavälissä..

Likkakaveri sai tytön eilen illalla,tänään tuli viesti aamupäivästä[:D]

Tsihhihhih,kylläpäs hihityttää[:)]

Oi ku ihania ultrakuvia. [:)] Oon ollu niin väsynyt että en ole muutaku lueskellu näitä teän juttuja. Ei oikein ole ollu virtaa tehä mitään.

Pitääki tästä lähtee käytään ulkona toi meän koiruli ja sit pitää lähtee anopinluo viettään joulua. [:D]

Hyvää ja rauhallista joulua kaikille!!!!

Awww.. Voi ku ittekki pääsis jo ultraan, mut se menee varmaan tonne tammikuun loppuun. [8|] Täällä ainakin ultra varataan ekaneuvolakäynnil.[:)]
Hyvää Joulua kaikille!

Mulle se neukkutäti sano että sieltä tulee sitten kutsu kun hän faksaa sinne ne lähetteet yms.[;)]
Tältä yksityiseltä kyselin että tietääkös se että saako kunnallisella tietää sitten sen sukupuolen niin se sano että ei hänen tietääkseen
Mä kans veikkaan että elokuun eka tai toka päivä tulee tämä maailmaan.[:-][;)]

Niin tai näin kaikki selviää kyllä.
Olen hiemanko addiktoitunut tähän sivuun,piti tulla näin jouluaattonakin nopeesti avaa kone ja kurkkaamaan tänne.Voi mua[:)]

No mutta kaikille mamuskoille oikein makoisaa joulua vielä kerran!![:D]

Ihanaa ja rauhallista Joulua kaikille!

Saa nähdä mitä tästä päivästä tulee, kun sukulaisille pitäisi lähteä syömään.[>:] Olo on ollut viikon ajan aivan kamala, ei pysty oikeastaan kuin vain nukkumaan. Ruokakaan ei meinaa pysyä sisällä, vaikka miten pieniä annoksia söisikin jne.
Helpottaisi jo, alkaa turhauttamaan tämä jatkuva pahoinvointi.[:'(]

Viikko sitten sain sen neuvola-ajankin vihdoin varattua, se on 14.1 ja ultra 20.1. Tosi mukavalta ainakin kuulosti puhelimessa neuvolatäti, kyseli minun vointia, ajatuksia yms.

Ja hei! Kohta viikko ilman tupakin tupakkia.[:)] Olen ylpeä itsestäni.

Aatto menikin ihan mukavasti, ei ees liiemmin etonu.[:D] Tänään aamulla kyl olo oli mitä järkyttävin, päätä särkee ja oksettaa sitten eilisenkin edestä.[:'(] Pitäis tänään lähteä sukulaisia moikkaa mut saas nähä meneek mikää ales..

Täällä taas..jotenkin voipuneena aaton koitoksista. Jouluruoka meni alas suht ongelmitta. Ällö olo vaivasi koko aaton ja eipä tuo olo helpota tänäänkään, monta on pahoinvointi viikkoa edessä vielä jos vanhat merkit paikkaansa pitää[:'(]

Tänään on lähtö pohjoseen, anoppilaan[:)] Ja junassa monta tuntia istuminen tuntuu nyt jo pelottavalta, noooooh yökkäilen siellä junan vessassa sitten[:o]

Rauhallisia Joulupyhiä kaikille!

Voi että, jännitys ja intoilu vaan kasvaa muiden neuvolakuulumisia lueskellessa! Oma neuvola vasta 12.1, mitenhän sitä jaksais odottaa..

Yökötys on kadonnut jonnekin! Aktiivista etomista kesti noin viikon ja sit se loppui. Edes iso kasa suklaata ei saa vatsaa kääntymään ympäri [:D] Toisaalta se on hyvä juttu, mut ihmetyttää onko kaikki hyvin. Oireet on muutenkin lieventyneet, vessassa ravaaminen on vain jatkunut. Ja aloin kyynelehtiä kun telkkarista tuli Joulupukin kuuma linja [:D] Tippa tuli linssiin kun ajattelin ensi joulua pikkuisen kanssa. Minusta on tullut tunteellinen höpsö [:D]

Haha, vitsi että näin jännää unta viime yönä. Toukan isä ei ehkä ollutkaan oma rakas mieheni! Vaikka tosielämässä en koskaan ole pettänyt häntä [:D] Vauvoja pyörii muutenkin unissa joka yö. Hurjaa. Viime öinen uni oli kyllä kaikista oudoin, olisiko johtunut siitä että söin itseni niin täyteen jouluruokia. Heh, tuleva isäkin tuputti lisää kinkkua ja vetosi siihen että minun on syötävä nyt kahden edestä [:D] Ei tehnyt edes tiukkaa jättää suolakaloja ja punkkua väliin, hyvä minä!

Eilen itketti, nyt kiukuttaa. Tuleva isukki on mennyt sitten pikku hiprakassa lallattelemaan kavereilleen meidän perheenlisäyksestä. Huoh.. Eipä tullut iskälle mieleen kysyä minulta joko tästä saa yleisesti puhua!! Ärrrr...

Tulipas taas romaani [:D] Ihania ja rauhallisia joulunpyhiä kaikille mammoille! Ajatelkaas, ensi jouluna meillä on omat pikkutontut sylissä [:)]

Ps. Tickeri jätättää päivällä, nyt siis 8+0

Mulla on eka kunnallinen ultra aika 14.1. Vähänkö jännittää jo et mitä siellä näkyy (vai näkyykö mitään)..Huoh..Onneksi ei oo enää pitkä aika siihen..

Haniliini: Onkos muut tehneet jo paljonkin mammavaate ostoksia?

Mä luotan tässä asiassa ebayhin [:)] Muutaman huudon olen sinne laittanut, nyt kun on ollut aikaa selailla rauhassa. Ja liiviostokset tulee kanssa ajankohtaiseksi jo nyt.

Maanantaina pitäisi mennä jo töihin, ällöttää ajatuskin palata arkeen näin nopeasti. On ollut niin ihanaa olla kotona hajuvapaassa ympäristössä. Onneksi se halstrattu lohi sentään jää pois listalta..

Väsyttää ihan hirveästi ja ihan koko ajan, ällöttää onneksi enää osan päivästä ja rinnat on niin kipeät että toivoisi jonkun ottavan ne pois. Mä voin ottaa ne elokuussa sitten takaisin..

Toivottavasti muut elokuiset saa pitemmän tauon ja rauhassa tuijotella omaan napaan [:D]

Takaisin