Elokuiset sadot

Tweetylla ja Noopilla ihania uutisia[:)]
Nuuskulle voimia tilanteeseen, toivottavasti kaikki kääntyy vielä hyväksi <3
Mikäs SaRon tilanne on, onhan kaikki hyvin...voima haleja <3

Täällä taistelee yksi hormonien sekoittama, kiukkuinen, itkupotkuraivareita saava kolmekymppinen mami[X(]
Yritin miehellekkin selittää etten tarkoituksella ole niin hankala, mutta kun en voi näille mokomille tunteenpurkauksille mitään...aaw enemmän itsehillintää vaan!!!

Nyt tuo mies yrittää lepytellä itkuista naistaan, lumitöitä tehdessään on raapustanut mun auton tuulilasiin sydämen <3[:)]

Pyysi saunaankin rentoutumaan joten on se mentävä kun on selänpesijäkin siellä [:D]

aatonaattona sitten eka neuvola...vähän jännittää[:-]

Onnea uusille plussanneille![:)]
Tweety ja noopi ihanaa kuulla että ultra meni hyvin![;)][:)]
Minä sitten menin sitä huonoa oloa toivomaan ja kyllähän se etominen päätti tulla kylään puol kymmenen maissa alko eikä lopu.. [:'(] Olis vaa ihan kiva nukkuakin.. Noh mutta jospas pikkusella ees olis sit kaikki hyvin. [:)]

Oi että Haniliini,ihanaa[:)]
Laitanko sulle nyt uudet tiedot tonne vai mitä haluat?
Voi kunpa pääsisikin kylpylään!![;)]

Toi on ikävää paukke,toi iltapahoinvointi[:'(]
Mua etoo koko ajan ,pieniä hetkiä on että unohdan koko pahan olon mutta muuten tasaisesti..

Ihanaa,pari yötä ja sitten on Joulu<3
Tosin mua ei jaksa napata noi jouluruoat..varsinkaan lanttulaatikon lemu...[:'(]
Joulukuusenkin mies haki eilen sillävälin kun oltiin tyttöjen kanssa nuorimmaisen joulujuhlassa.
Ihanaa[:)]

Touhukasta päivää kaikille,miten kukakin kynnelle kykenee!![:D]

Ihania uutisia ultrasta täällä monella. Voi kun itsekin jo pääsisi..

Ninnu77 pahoittelut keskenmenosta.. :-(

Tuntuuko teillä muilla oireet tulevan ja menevän? Minulla on välillä ihan oireetontakin oloa, jolloin pelottaa että onko kaikki hyvin...  tissikipu on pahimmillaan iltaisin, huonoa oloa vähän syömisten mukaan. Lisäksi olen alkanut herämään joka aamu 5-6 aikaan riippumatta siitä mihin aikaan käyn nukkumaan ja päivällä olen ihan sippi.. Onneksi pian alkaa joululoma ja voi rauhassa ottaa päiväunia..

Sartza syy mikseivät kuuntele sydänääniä niin pienillä viikoilla on ihan puhtaasti se, että eivät välttämättä kuulu ja se aiheuttaisi vaan yleistä "hysteriaa" ja hirveää huolta. Mulla kuunneltiin vasta komannella kerralla, vaikka "ruinasin" aiemmilla kerroilla, että kuunneltaisiin. Ymmärsin kyllä, että miksei näin tehty. [:)] Sitä on niin hurjan malttamaton kuulemaan ekaa kertaa ne sydänäänet. Kolmannenkin odotuksen kohdalla sitä ekaa kertaa odottaa kuin ensimmäistä..

Onnea vaan kovasti odotukseenne, matka on pitkä, mutta sen arvoinen joka heti. [:)]

Ok,Haniliini[:D]

Taas tuntunee siltä että kyllä mä sinne varhaisultraan  meen..
Onpahan sit kai kuvakin näyttää meidän 8 vuotiaalle todisteena että sieltä tullaan eikä meinata[:)]
Soitin sinne eilen ja kysyin sitä hintaa,se heitti vähän alle 100 eurosta 150 euroon sen hinnan,kuulemma riippuu lääkäristä!
Eli ei mitään hajuu mitä se tulee maksamaan.?[:-]

moi
Täällä menee ihan hyvin, soittelin eilen äitipolille, mutta ultraan eivät mua vielä ottaneet, kun ei siellä kuulemma vielä näillä viikoilla näy mitään...tiedä häntä? No soittelin sit neuvolaan ja pääsin sitä kautta verikokeeseen (hcg) arvo oli 228 eli raskaana oon!!! ainakin toistaseks.
28.päivä eli ens maanantaina otetaan uus verikoe ja katotaan et onko se arvo lähteny normaalisti nousuun ja tiistaina 29. päivä olis sit ultra varattuna, onneks tää joulun aika menee nopeesti ja on niin paljon kaikkee muuta ajateltavaa, muuten tässä lähtis kai järki!
Hyvää joulua kaikille.[:)]

SaRo: hienoa että toistaiseksi kaikki hyvin..:D

Täällä itse kanssa pähkäilen, koska raskausoireet on vähenytnyt koko ajan ja...Enää oikeestaan puuttuvat kuukautiset ja rintojen koonmuutos..Eli kuppikoon isommat ovat nyt..Huonoa oloa ei oo enää..Eikä rinnat oo niin piukeena..No eka ultra olis tammikuun 4. päivä alkavan viikon jälkeen..kutsu tulee postissa..Nyt oitäis vielä 4 viikkoa ootella ultraan et näkis et onko enää mitään kasvamassa..:(

Ihanaa SaRo että sait varmuutta pikku masuasukin matkassa pysymisestä[:)]

Aloin miettimään tuonne varhaisultraan menoa uudestaan...kun lueskelin muutamien siellä käyneiden uutisia, mieli tekis kovin mennä urkkimaan miten masussa voidaan.

Varsinainen ultra on vasta kuukauden päästä [:-]

Olo on edelleen yökkö, aamulla itkua taas...
Mies on pitänyt mua aina kovin kylmän kalskeana ja nyt sitten ihmetellyt kun olen tuon tuosta vedet silmissä oikein kunnolla[:-]

tulehan ginessa pian kertomaan miten siellä masuasukki polskutteli ultrassa[:D]

Heissan kaikki masuasukien kantajat!
Mäkin olen päässyt taas elävien kirjoihin!!!! Kiitos näiden jumalaisten pahoinvointirannekkeiden!!! Jos en ite olis kokenu en oli uskonu!!! Kannattaa kokeilla! Tuntuu ihan tyhmältä et jotku lärpyttimet ranteissa pienellä pallolla vois auttaa näin paljon!

Ihan pahinta kohtaa aamusta tänään ei vieny pois mut eilen ku ne laitoin käteeni olo muuttui hetkessä!!! Voin suositella kaikille lämpimästi! Edelleen pitää pitää kiinni syömisestä tasaisin väliajoin mut oikeesti ruokaa menee alas melkein normaalisti. Eikä ylös ole tullut mitään rannekkeiden laiton jälkeen. Pieni taju siitä pahasta olosta kyllä vaanii tuolla takaraivossa lähes jatkuvasti, mutta ei tule kunnolla päälle.

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jotain toivoa on saada jouluruokaa syötyä.

Kiva kuulla näin monen saaneen hyviä uutisia masuasukeista, mutta pahoittelut NINNULLE77.

Jostain netistä luin, että jos 6vk:n jälkeen todetaan varhaisultrassa sydämensyke on raskaudella 90% mahdollisuus jatkua normaalisti loppuun asti!!! Toivotaan, että pitää paikkansa. Minä kun sain sykkeen kuvaruudulle viime viikon to viikoilla 7+4!!!

Kävin tänään ultrassa selvittämässä raskauden keston ja 7+5 näytti ja laskettu aika 15.8. Siellähän se piskuinen sydän löi ja kaikki oli niin kuin pitää! Pahoinvointia on enemmän kuin 2 pojan odotuksessa joten toivottavasti tyttöä tähän miesvaltaiseen joukkoon odotellaan.. ;)

Kiitos vinkistä, koitan pitää mölyt mahassani.. :)
Käsittääkseni nykyään ei saa edes kysyä esim. työhaastattelussa raskaudesta tai jos kysytään ei tarvitse vastata..?

Kiva kuulla taas mukavia uutisia ultrista [:D]  Varasin nyt itsellenikin, tuntuu että olen hirveästi teitä muita jäljessä. Minulla on vasta 4+5, laskettu aika 26.8.  Ultra on nyt varattu 13.1, silloin pitäisi olla 7+6  eli sykkeetkin voisivat näkyä. En uskaltanut varata aiemmin ultraa, pelkään että jos sitten ei näykään, niin hermoilen vielä enemmän kuin nyt. Jos se nyt ylipäänsä on mahdollista..

[font="trebuchet ms"]Kärsivällisyys ei oikein meinaa muistua mieleen kun lukee teidän muiden juttuja :P
[font="trebuchet ms"]Itsekin kova kiire olisi ultraan vaikka ihan alussa mennään. Soitin tosin neuvolaan ja sinne mennään tutustumaan 21.1. eli siihenkin on pitkä aika...
[font="trebuchet ms"] 
[font="trebuchet ms"]tein kompromissin ja otin puhelin ajan 4.1. omalle gynelle ja juttelen sit sen kanssa jos mentäis sitten kuun puolessa välissä kokeileen jo ultraa. Miten voikaan olla niin suuri pelko jo nyt siitä että kaikki ei oo hyvin..
[font="trebuchet ms"] 
[font="trebuchet ms"]Onneksi on tosiaan Joulu niin saa jotain pientä harhautusta, tosin en tiedä auttaneeko tuokaan. [8D]
[font="trebuchet ms"] 
[font="trebuchet ms"]Miten olette ajatelleet liikunnasta näin raskausaikana? Olisi kiva jos säilyisi hyvinvoivana (katselin kateellisena jumppatunnilla vetäjää joka varmaan on 7. kuulla ainakin ja sielä se vaan painaa menemään niin hyvinvoivan näköisenä...)

asalilla näyttää olevan täysin samat viikot (tickerin mukaan) kun mulla.. :) Eli nyt on 4+3 ja LA on 28.8.10. hyvä me! ;D
Mulla on nyt varattuna varhaisultra 12.1, eli sillon on viikot 7+3. Jännittää jo kamalasti.. :D Oireet on hiukan voimistuneet, tänään huomasin että rinnat on melko raskaan ja pingottuneet ja kuvotusta on ollut aalloittain. Meinasin kaatua tänään kun olin koiran kanssa lenkillä, pirun liukasta.. Siis kun jalka luisti eteenpäin semmonen parikyt senttii, ajattelin että tässäkö tää sitte olikin ja kesken menee.. mutta onneksi sain sitten jotenkin tasapainon takaisin. :) Elikkäs muistakaas mammat olla varoivaisia !!! :)

Moi kaikille!

Tänään oli eka neuvola [:)] Tosi mukava neuvolatäti meillä on ja juteltiin kaikkea raskauteen liittyvää, mitattiin hemppa ja verenpaine. Sain myös ensimmäisen ultra ajan ja se on ens tiistaina 29.12 [:)] Voi kun siellä olisi kaikki kunnossa ja sykekkin näkyisi ja kuuluisi [;)] harmittaa vaan kamalasti kun mies ei pääse mukaan vaan se joutuu olemaan töissä [>:] no jospa sieltä saisi kuvan mukaan, jota voisi sitten miehelle näyttää [8|]

HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE TASAPUOLISESTI!!!!!

Miu82 tervetuloa masuasukkien kasvattajien joukkioon ja onnittelut plussasta[:)]

Täällä on tämä päivä mennyt lähes täysin vuoteen pohjalla..ihan mieletön on väsymys [:o]
Se on sitten huomenna aamusta ensimmäinen neuvola reissukin, harmi kyllä mies ei pääse mukaan.
Mutta kunhan tulee ensimmäiseen ultraan sitten[;)]

hyvät yöt mameille ja pienille masuasukeille[:)]

Onnea Miu82![:)] Väsymyshän johtuu progestroni hormonista jolla on rauhottava vaikutus. Ei siihen oikein taida auttaa kuin lepääminen, toisaalta pieni ulkoilu voi vähän piristää. Itseä ainakin on piristäny koiran kans lenkkeily, tosin vain tilapäisesti.
Tänään ku olin miehen ja koiran kans iltalenkil iski mulle yht äkkiä hirvittävän heikko ja kuvottava olo.[:'(] Mies oli iha ihmeissää ku pyysin että käveltäs hitaammin, yleensä mulle sanotaa et elä juokse.. Kyl se olo sit jonkin ajanpäästä vähän parani, tosin vasta ku oltii melkee koton.. On sitä kuvotusta kyl sit ollu muutenki koko päivän vaihtelevasti..

Heissan! 

Soittelin tuossa neuvolaan varatakseni nt ultraa ja neuvolatäti sanoi että "..ja laskettu aikasi oli 5.8.." Piti ihan ruveta tarkistamaan kortista ja niinhän se olikin eli mun la onkin sitten 5.8.10. Olin vissiin ultran tehneeltä lääkäriltä kuullut väärin... ja viikot on siis tänään 7+6.
Hourasin siis jo kaikille eilen että laskettu aikani on 15.8

Takaisin