Elokuiset odottajat 2011

Kävimme tiistaina avopuolisoni kanssa ensimmäisellä neuvolakäynnillä.
Meitä jännitti ihan sikana ja pelotti,koska viime vuonna helmikuus mun piti olla 10rv+3 raskaana mut ei kuulunu sydänäänejä ja raskaus oli keskeytynyt 7rv+4.. Jännitimme että entäs jos ny ei taaskaan kuulu mtn.. Mutta onneksemme vauvan sydän löi kuuluvasti ja kunnolla :) nyt odotamme ultra-aikaa joka on 31.01.

Saimme kuulla tänään et olin  9rv+6 ja La on 10.08.2011 <3

joten siis nyt jo 10rv+1.. aattelin kirjoittaa tän ku tuol neuvolakuulumis-sivul ei paljoo kettää näy.. ois niin kiva jakaa kokemuksii.. mulla täl hetkel iltaisin pahoinvointia ja heikotusta :/  mut muuten on kaiki iha hyvin <3
 
Täällä la 7.8.2011 ja nyt rv 10+4. Kahdessa ultrassa käyty yksityisellä, viime kerralla pikkukaveri siellä jo heilutteli käsiä ja varpaita =) Eilen saatiin kotilaitteella sydänäänet kuulumaan. Jännää. Silti aika varovaisin mielin, sillä 2010 toukokuussa mulla todettiin rv 7+2 tuulimuna. Nyt vaan hissukseen etiäpäin!
 
Idaho, sehän oiskin mitä mukavin synttärilahja jos sattuis justiinsa sille päivälle :)
 
Heipä Hei!

Täälläkin esikoista odotellaan. Laskettu aika on 21.8.2011 :) Testin tein viikkoa ennen joulua.


 
Minunkin oli pakko liittyä tänne.. Varovaisesti toki vielä. Raskausviikkoja on 12+1. Np ultrassa käyty ja kaikki ok, laskettu aika olisi sitten 26.8. 

Onnea kaikille muillekkin odottajille!:)
 
Päätin nyt liittyä tänne tovin harkinnan jälkeen :)
viikkoja on nyt 16+5 ja laskettu aika olisi 3.8.2011
On tää odotus kyllä ihanaa <3
Ensimmäinen raskaus :)
 
Päätin nyt liittyä tänne tovin harkinnan jälkeen :)
viikkoja on nyt 16+5 ja laskettu aika olisi 3.8.2011
On tää odotus kyllä ihanaa <3
Ensimmäinen raskaus :)
 
Päätin nyt itsekin ilmoittautua. Itselläni ikää nyt 25 ja laskettu aika 24.8. Pikkuinen on minulle ensimmäinen. emoticon
 
Hei M* ja tervetuloa joukkoon!

Me ollaan jaoteltu keskustelut kuukausittain, joten tällä hetkellä elokuiset turisee pääsääntöisesti "maaliskuun mutinoissa". Ja tietysti aihekohtaisesti ultrista ja masuista ym. Sinne vain kommentoimaan!
 
Ja täällä ilmoittautuu taas yksi esikoistaan odottava!  Laskettuaika on 16.8 eli viikkoja tänään 18+4. Jännityksellä odotellaan maanantain ultraa emoticon
 
Heippa !!
En tiiä teist muista elokuun mammoista, mutta mulla alkaa olemaan jo todella tuskaista.. kaikkii mahdollisii vaivoja on kyllä tän raskauden aikana ollut, mutta kun nyt ei pysty enää istuu,makaa eikä kyllä oikein seistäkään.. Tuntuu, ett'ä maha hajoais kahtia ja tuntuu myös siltä että maha halkeis pelkästään sen takia, että se vaan painaisi siellä kohdussa jo sen verran paljon... ja kun eihän keho oo tottunut tämmöiseen kun esikoinen on kyseessä.. Toivottavasti tää johtuu jostakin tämmöisestä eikä mistään vakavasta :)
 
Tuttuja tunteita nuo Nurttu. Uskoisin, että ihan normaalia kun se vatsa kerran kasvaa..

Tuu siekin mukaan turisemaan tonne kesäkuun keskusteluihin-osioon. Siellä meitä enemmän nyt..
 
Heippa!! Täältä ilmoittautuu yksi elokuinen odottaja lisää näin loppumetreillä :) Jos tämä teksti nyt menee oikeaan paikkaan ensinkään :D Mielenkiinnolla olen seurannut kirjoituksianne ja saanut myös apua omiin tilanteisiini!
Täällä odotellaan esikoista ja la olisi 17.8!
 
Takaisin
Top