Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon onnea bubulle! :)
Voi että, täällä niin kateellisena seurailen... Uskon että on suolesta "synnyttää" monta yötä ja että ne supparit ei sitten käynnistäkään heti sillä kertaa synnytystä. Mutta kyllähän ne varmasti pehmittää paikkoja...? Ehkä..? Sympatiaa ja jaksuja kaikille teille! <3
Itse ottaisin mielelläni edes yhden synnytyksestä kielivän oireen, mutta kun ei ole niin MITÄÄN. : /
Kuukausi sittenkin oli enemmän tuntemuksia, mutta nyt ei mitään jomotuksia, ei kipuja, suppareita, ei särkyjä eikä mitään limatulppiakaan! :D Ja nyt siis 40+3. Tämä vaavi taitaa tosiaan yrittää hengailla tuolla yksiössään ihan niin kauan kuin vaan pystyy.... :P Täälläkin siis yksi purkaus taas, tosin siitä miksi niitä oireita ei ole...

Täällä tänään 42 + 0! Ja ei edelleenkään mitään oireita, joten huomenna käynnistykseen. Olispas ollut kiva, jos tää olisi lähtenyt luonnollisesti käyntiin, mutta enää en kyllä usko siihen yhtään!

Joo, samat on fiilikset kyllä itsellä, että ei tämä ilman häätöä ulos tule. Neuvolassa kävin, ja nyt on laitettu lähete yliaikaiskontrolliin. On tällä varmaan se viikko aikaa syntyä omin päin, jos yli 41+5 ei täällä päästetä. En millään haluaisi käynnistystä, syntys jo tämä! Mut onneks voi tosiaan lohduttautua sillä, että ens viikolla mullakin on vauva.♡

Täällä kyllä hyvin samanmoiset mietteet kuin jasminalla. Mitään synnytykseen viittavaa ei ole, lenkkiä saa painaa ihan rauhassa aamuin illoin, siivota ja touhuta ja puurtaa -vatsa ei edes kovetu juurikaan enää touhuamisesta, saatika että olisi kivuliaita supistuksia, ei mitään! Turhautuminen on ollut se omaa fiilistä kuvaava sana tämän viikon. Tänään siis 41+0 ja jotenkin alan asennoitua siihen että ens viikon loppupuolella käynnistellään, alkaa loppumaan usko että tää kaveri tulis oma aloitteisesti ulos. Ja hauskinta on että tää vaavi on ollut jo elokuun alusta niin alhaalla ettei kuulemma enää alemmas pääse ja kiinnittyneenä ja elokuun alussa lääkäri sano että tuskinmpa menee yli lasketun ajan - samaa on ennustellut oma neuvolan täti, mutta tässä sitä edelleen ollaan yhtenä kappaleena..

JenniK88 niin munkin neuvola täti sano että sä synnytät rv 38-39 hän oli siitä ihan sata varma ja voi voi kun hän oli eilen ihan nolona :D ja olin silleen vielä että mä uskoin ja luotiin suhun ;D no kaikkea ei voi ennustaa mutta ei kyllä pitäisi mennä lupailemaan asioita mistä ei voi tietää :)

Mulle myös lääkäri eilen painotti että normaali raskaus kestää 42viikkoa eli tuskin täältäkään tulossa vielä hetkeen ulos vauva. Mulla tosin vasta 39+2 tänään eli vielä on hetki laskettuun aikaan. :) Toisaalta mulla ei ole mikään kiire vauvaa ulos vielä saada kun vointi on kuitenkin tota raskausmyrkytys epäilyä lukuunottamatta oikein hyvä.

Mulla eilen hoitaja sano että luultavasti ei montaa päivää mene. 2 cm oli kohdunsuu auki ja pehmeä mutta kuiteski vähä vielä kanavaa jäljellä. Ja ihan alhaalla oli poika. Kerkesin jo melkein innostua mutta saa nyt nähdä millonka tämä suostuu ulos tulemaan :) tänää 39+4. Ja koko eilisen päivän jomotti mahaa ja selkää ja supisteli paljon mutta iltaa ja yötä kohti rauhottu...

Jee, me päästään jo kotiin! Ei vietetty nyt kun vuorokausi yhdessä vuodeosastolla, sitä ennen pari päivää poitsu siis lastenosastolla. Kaikki lukemat saatiin hyväksi ja molempien olo on hyvä niin koti kutsuu ❤ On kiva, että pääsee tuohon omaan tahtiin sitten kiinni ja omaan tuttuun ympäristöön. Yksi yö hoitajan ravauksia riitti mulle kiitos :D
Ja ihan superia, kun ollut rauhallinen alkuviikko Hyvinkäällä, oon saanut olla koko ajan ilman huonetoveria!

Huh, ilmeisesti mun aiempi avautuminen auttoi, nyt on reilun vrk ikäinen 3970g kimpale täyttä timanttia kainalossa. Oli toosi pitkä ja lopusta rankka rupeama, ei mennyt ihan kaikkien taiteen sääntöjen mukaan ja pakettikin on levällään ku jokisen eväät, mutta olihan se sen arvoista! <3 Reipas pienimies! Tsemppiä odottaville ja onnea synnyttäneille! On tää ihmeellistä! <3

Onnea pienokaisesta Luo! :)

Täällä on kärsitty huonosta olosta nyt pari yötä.. Pissaherätyksiin herää maha ihan kovana ja siihen että on vaan hemmetin etova olo.. varmaan maha ahistaa joka saa pahan olon aikaan... :( täytyy yrittää ajatella että ehkäpä se tarkottaa vaan sitä että jotain viho viiimein alakaa tapahtua sitä varten että neito joskus ulostautuu!

Täällä alkoi eilen supistukset illalla ja yöllä alkoi olemaan jo tosi kivuliaita. Välit pitkiä (n.20 min) ja aamulla soitin tyksiin. Ei kannata kuulemma vielä mennä, tätä vaihetta saattaa kestää kauankin :/ kotona siis kärvistellään ja torkutaan..ja mulla ei siis mitään ennakoivia merkkejä ollu ja niin vaan supistukset alko! En voinu uskoo että jo tässä vaiheessa sattuu näin paljon...

Takaisin