Tilaisin yhden noita Aninan synnytyksiä, kiitos
Varmasti synnytys sattuu ja itselläkin olisi toiveena mahdollisimman luonnollinen synnytys. Sen takia sen Tensin vuokrasin, jos sillä pärjäisi mahdollisimmat pitkälle. Mutta, ollaan kaikki siitä onnellisessa asemassa, että kivunlievitystä kyllä löytyy. Kätilöillä on vaikka millasta troppia takataskussa

Jos mullakin synnytys pitkittyy tai yhtään tuntuu siltä, että en enää kestä niin epiduraali mulle heti. Mäkin oon jo siinä iässä, että useimmilla kavereilla on jo lapsia ja synnytyskokemuksia on saanut kuulla vaikka kuinka monta. Toiset käy aivastaa muksun pihalle lounastauolla ja toiset synnyttää monta vuorokautta, mutta kaikki saa oman käärön syliin lopulta

Oon itsekin aika yllättynyt, että oon näinkin rauhallinen vielä synnytyksen suhteen. Toisaalta mulla on kolme viikkoa synnytykseen, joten aikaa kyllä on useammallekin paniikkikohtaukselle. Mua jännittää synnytystä enemmän se vauva-arki ja miten elämä muuttuu, kun meidän kahden hengen talouteen muuttaa kolmas tyyppi

Pikkumies on kovin toivottu, mutta silti jännittää oma jaksaminen ja miten kemiat kohtaa vauvan kanssa. Miten siinä hormonimyrskyssä pärjää synnytyksen jälkeen ja antaako ne oikeesti meidän lähteä kotiin sairaalasta vauvan kanssa

Kaikki on edelleen jotenkin epätodellista.