Mullakin pitää laittaa kyllä mies hieromaan välilihaa, se ei ole vielä tästä hommasta oikein innostunut. Mahan puolelta ei kyllä enää itsellä onnistu ja nyt oon takakautta hieronut, mut on se sekin vähän työlästä. Pitää sanoa et no ku kaikkien muittenki miehet hieroo. ;D
Pesänrakennusviettiä ollu jo pitkään, ja varsinkin pari viimeistä viikkoa olen ollut aika touhukas, kun olen laittanut uutta asuntoa kuosiin. Kämppäkin pystynyt ihmeen siistinä, ei entinen näin siistinä pysynyt näin pitkään.:D Tänään oon pakkaillu sairaalakassia. Minä pakkasin kans omia alusvaatteita ja sukkia, pari imetyspaitaa ja löhöilyhousut. Sit jotain omia hygieniajuttuja ja siteitä jälkivuotoa varten, vaikka niitä varmaan saa kyllä sairaalastakin. Sit korvatulpat ja purkkaa.Vielä pitäis ostaa just jotain pientä purtavaa, pillimehua ja suklaata yms. Ja kamera ja laturit yms. puuttuu vielä, et en nyt ihan vielä valmiiksi saanut tätä hommaa. Niin ja vauvalle kotiutumisvaatteet, jotka mies saa tuoda sit myöhemmin kaukalon kanssa.
Millä viikolla te ootte ostanu imetysliivejä, ja minkä kokosia? Mä en ole vielä viitsinyt ostaa ku aika vähän on kasvanut tähän mennessä tissit ja varmaan sit ku maito nousee niin kuitenkin kasvaa ihan kauheesti. Pitäs varmaan ostaa jotain toppimalleja ja jotain halpoja jostain h&m:stä ettei menis ihan hukkaan. Vai miten te nyt ootte tehny?
Meinasin ostaa joskus 37. viikolla ku jostain netistä luin et vasta sillon kannattais. Nyt on kyllä toki jo 36. viikko menossa. Mietityttää vaan ku tissit on edelleen melkeenpä samankokoiset ku ennen raskautta et mitenhän ne hulahtaa täyteen synnytyksen jälkeen.