Mamatson
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Ei vauvaa voi syöttää liikaa, kyllä se pulauttaa ylimääräisen ulos jos semmosta on. Meille sanottiin sairaalassa että vauvat syö kymmenennen elinpäivän jälkeen 90-120ml 6-8 kertaa päivässä riippuen vauvan koosta ja kasvuvauhdista. Et tolla matikalla teidän vauva syö ihan normaalin määrän.
Meillä ollaan pääsääntöresti rintaruokinnalla ja on vaikea arvioida kuinka paljon vauva syö kerralla/päivän aikana. Tossa yhtenä päivänä kun sai Mummin kanssa korviketta söi kerralla 150ml, mikä kuulosti mun mielestä ihan tajuttoman paljolta. Mutta sen jälkeen se leikkikin iloisesti pitkät tovit :)
Meillä ollaan pääsääntöresti rintaruokinnalla ja on vaikea arvioida kuinka paljon vauva syö kerralla/päivän aikana. Tossa yhtenä päivänä kun sai Mummin kanssa korviketta söi kerralla 150ml, mikä kuulosti mun mielestä ihan tajuttoman paljolta. Mutta sen jälkeen se leikkikin iloisesti pitkät tovit :)

Tahto lähteä liikkeelle olisi kova, mutta taidot puuttuu. Joskus kääntyminen onnistuu sattumalta, ja käsien heilutuksessa alkaa olla suuntaa ja tarkoitusta. Tarttuminen esineisiin ei kyl vielä suju eikä vielä tarttekaan. Reipas aktiivinen tyttö mulla joka tapauksessa.