Jonskula, mulla yläpaineet pyörinyt 115-120 välillä ja alapaineet 70 hujakoilla. Ei siis mitään järkyttävää verenpaineen nousua, mutta kylläpä taas saa olla sydän syrjällään. Lisäksi mua jäi päivän käynnistä häiritsemään se, että vauvan sykkeet oli 120-130, kun aikaisemmin ne on ollut 130-140. Th siitä kommentoi, että tärkeintä ei ole ne lukemat, vaan se, että ne lukemat vaihtelee. Toki vähän mahaa tökkäsemällä th sai ylimmäksi sykelukemaksi 140, mutta jostain syystä asia jäi silti vaivaamaan, mutten tyhmänä siitä sitten enempää kysellyt. Pitää ottaa tuo vielä maanantaina ylimääräisellä käynnillä puheeksi.
Zeinikalle paljon sympatiaa todella tympeästä kohtelusta! Mikään ei harmita niin paljon (varsinkaan tässä vaiheessa raskautta) kuin se, että neuvolasta ei saa sitä kaivattua tukea ja tietoa. Helposti lähtee etsimään itse sitten sitä tietoa netistä, kun neuvolassa ei auteta. Ja kuten meistä jokainen tietää, niin netti on täynnä trolleja ja muita ilkeitä ihmisiä, joiden pääsääntöinen tehtävä on saada lukijalle mahdollisimman paha olo.
Tonto, kuinka paljon sun paineet on noussut? Katsottiinko sulla virtsa myös? Miltä se näytti?
Zeinikalle paljon sympatiaa todella tympeästä kohtelusta! Mikään ei harmita niin paljon (varsinkaan tässä vaiheessa raskautta) kuin se, että neuvolasta ei saa sitä kaivattua tukea ja tietoa. Helposti lähtee etsimään itse sitten sitä tietoa netistä, kun neuvolassa ei auteta. Ja kuten meistä jokainen tietää, niin netti on täynnä trolleja ja muita ilkeitä ihmisiä, joiden pääsääntöinen tehtävä on saada lukijalle mahdollisimman paha olo.
Tonto, kuinka paljon sun paineet on noussut? Katsottiinko sulla virtsa myös? Miltä se näytti?