Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos ei mun muruseni synny viikonlopun aikana, niin neuvolatäti varasi ajan tiistain lääkärille joka katsoo alakerran tilanteen ja jos ei ole vieläkään mitään edistystä parin viikon takaiseen,niin Hyvinkäälle lähete käynnistykseen.. Toivottavasti tulisi itsestään:) jännittää minkä näköinen poitsu sieltä tulee, tosin taitaa olla isänsä kopio :) tässä vielä viimeinen kasvokuva viikolta 37+5 <3

Liitteet

• 20150716_152944_20150730233352913.jpg
    20150716_152944_20150730233352913.jpg
    200.9 KB · Katsottu: 50
Silloin 16. päivä oli ultrassa arviolta 3.6kg ja sitten alle viikko siitä neuvolassa meinasivat että syntyessään ihan varmana ainakin 4kg ellei yli :D ja tosiaan ennustavat piiiitkää poikaa :) tosin mullakin pituutta 172cm ja mies sen päälle 180cm.

Okei, siellä sit on potra poika :p
Mulla oli sunnuntaina 38+4 ja paino-arvio pyöri 3kg. Mut mä olen itsekin 162cm eikä mieskään mikään pitkä..
Täällä ei taida päästä käynnistykseen ku vasta 2 viikon yliajalla... :D

Nonii :) hyvänkokonen se 3kg on :) mulla siks ois sit käynnistys kun oon käyny siellä pelkopolilla sairaalassa ja paha synnytyspelko ollut taustalla ja nyt tuon koon puolesta pelottaa.. Ja sitten nää jatkuvat virtsikset ja väsymys painaa kun ei saa nukutuksi.. Mutta toivon että ois kiltti vauva ja syntyis 1.8. La :D

Voi mitkä mahabileet tuo juniori järjesti eilen yöllä. En muista että olis koskaan ollut noin virkeä keskellä yötä, saati että meno olisi ollut noin riehakasta. Nyt on vatsanahka kipeänä, kun sitä venyteltiin yöllä joka suuntaan. Auts. Ja samalla asenosta riippumatta tökittiin sukkapuikoilla värkkiin...

Viime yön jäljiltä mä oon ihan valmis irtisanoon tän yksiön vuokrasopimuksen vaikka heti...ja ens viikoks on luvattu taas tajutonta hellettä niin olis kiva synnyttää ennen sitä...

Täälläki kauheet rallit ollu pari päivää ja yötä :D! Oon jo ihmetelly miksi noin rajusti pitää alkaa möyryään. Jostain luin että lähestyvä synnytys saa vauvan adrenaliinitason nousemaan niin saa nyt nähä onko tuo joku oire tulevasta :). Mulla on iskeny nyt kauhea himo Lidlin kaurapuuroon :D... Vähän vadelmahilloa kaveriksi nii voi nami<3

Meilläkin on rokkailtu oikein kunnolla muutaman päivän mahassa. Tänään ollu vähän rauhallisempaa kuitenkin.

Mun teki aamulla ihan hirveästi mieli sitä Helmi-suurimopuuroa, ai että kun oliki hyvää ku siniseen maitoon sen teki,slurps :)

Täällä kanssa pojalla ollut pari päivää kunnon bileet vatsa ihan hellänä ja mun puolesta voisi jo syntyä :D niin mieluiten jostain muualta kuin kyljestä läpi ;) RV 38+3

Juu ai hitto noi kovat kantapäät sattuu kun poju koittaa tulla läpi! Samaan aikaan varmaan sormilla räplätään kohdunsuuta kun vihloo niin hemmetisti menkkajomotuksia alkanu olemaan alaselässä ja öisin vessanpeilissä moikkaa epämuodostunu supistunu maha...nyt rv 37+2 ja ma kokoultraan pienen sf-mitan takia. Mun puolesta jätkä saa vielä rauhassa köllötellä masussa :)

Tänään pamahti viikko 37 käyntiin ja vaaville ilmoitettu "nyt et ole enää virallisesti edes ennenaikeinen, tule ulos". Maha toimii edelleen kummallisen hyvin ja kipeän tapaisia suppareita tulee muutamia päivässä. Anoppi ihan huudahti, kun näki miten alhaalla mun maha on :D
Liitoskivut edelleen ihan hirveät, ylösnouseminen mistä tahansa asennosta kivuliasta, mutta jaloillaan ei jaksa olla paria minuuttia kauempaa. Ei voi kyllä sanoa, että olisi enää mukavaa :(
Ja täälläkin kuuluu välillä mitä kummallisimpia ääniä masusta. Mies puhuu vauvan piereskelystä :DD

Täällä rv 37 eilen ja samalla alkoi myös muuttopuuhat ja sen myötä mahdottomat supistelut. Ei kärsi kanniskella edes kevyimpiä tavaroita ja siivoaminen tekee tiukkaa.. Onneksi minulla on ihana reipas mies, koko päivän kantanut tavaraa autoon ja nytkin se tuolla hinkkaa lattiakaivoa. Huominen vielä ja sitten on uusi koti ja poika tervetullut maailmaan. Mutta on kyllä inhottava olla tekemättä oikein mitään, van minkäs voi kun sattuu, jomottaa ja juilii joka paikkaa :sad001

Ja mulla taas toisinpäin eli liikkeet vähentynyt ja eivät ole enää niin voimakkaita...eilen sain kuitenkin liikelaskun tehtyä, illasta on tämä tyyppi virkeimmillään. Mietin taas, että jos tänään vielä kuulostelen liikkeitä ja jos tuntuu siltä niin lähen käyrillä käymään..siis todella hermostuttavaa tämmöinen.. eilisestä saakka on limatulppaa tullut, että oiskohan neiti jo valmistatautumassa tuloon ja siksi liikku vähemmän..

Tyy84; neuvolatäti sanoi itselleni eilen että tyypillisesti synnytksen lähestyessä vauva saattaa ensin olla joitain päiviä normaalia vilkkaampi ja sitten juuri ennen synnytystä päivän tai pari aika hiljainen liikkeissään. Eli ehkäpä tosi toimet ovat lähellä! :)

Okei :) Minäkin netistä luin, että näin voi käydä. Eli odotellaan vain :) Mulla on onneksi tuo doppleri niin saapi sydänääniä kuunnella kun olo menee kovin hermostuneeksi.

Mulla tuntuu liikkeet hyvin aina kylkiasennossa, et liikeaskennassa tulee kyl liikkeet hyvin täyteen. Muissa asennoissa vähemmän. Viikko sitten oli vielä selkä minun selkää vasten, mutta olisiko kääntynyt..

Meillä kans ollu riehu vauva kaatumisesta asti mutta onneksi tänään vähän rauhallisempi. Öisin supistelee kunnolla mutta aina kun jään odottamaan seuraavaa niin heräänkin taas kelloon :D eli se siitä toivosta. Miltäs se limatulppa sit näyttää? Mulla lorottaa muutenki niin paljon ettei siitä tiedä mikä on mitäkin :D rv 39+3

Takaisin