Elokuiset 6kk -->

Ahaa, no ei tuo meillä vissiin toimi kun poika on rintamaidolla enkä saa pumppaamalla maitoo tulemaan jos se kerta maitoon sekotetaan :sad001
 
kyllä sitä pystyy antamaa muutenkii,mut en muista et miten.jotain siinä piti sählätä.meni meiltäkii se paketti eilen roskii ni en voi senkää kyljestä lukee mitä siinä sanottii.
 
No voi. Pitääkö tässä ihan isolle kylälle lähteä... Täytyy joo kattoo sitten mitä siinä seisoo :)
 
niinhän mäkin sanoin et isommat marketit ja apteekit myy,tinkalla ollu silmät kiinni kun on lukenu:happy4
 
Niin vissiin! :laughing014 Meidän apteekki täällä tuppukylällä on kyllä sellanen että sieltä ei kaikkea löydykkään.
 
Mä taas oon luullu ettei sakeuttajaa pysty käyttämään, jos ei sekoita sitä siihen maitoon, kun sillä mekään ei olla sitä käytetty. Me on kyllä välistä käytetty meidän pojalle närästyslääkettä, jos oikein meinaa rueta nostamaan ruokaa ylös. Käytettiin sitä jossain vaiheessa pari kuukautta joka ruuan jälkeen, mutta myöhemmin vaan silloin tällöin. Lääkkeen nimi on gaviscon ja sitä saa apteekista ilman reseptiä, mutta jos sitä meinaa koittaa, niin kannattaa vielä soitella neuvolaan niin ne ohjeistaa tarkemmin.
 
Tuo nutrilonin sakeuttajan käyttöohjeessa luki että tarkista ruoan tai juoman lämpötila ennen tarjoilua mutta muuten siinä puhutaan juomasta. Taidan soittaa nuvolan tätille, sitähän varten ne on :)
 
mekii voitais koittaa tota gavisconia,jos siitä olis tytölle enemmän apua,silläkun nousee soseetkii takas suuhun.
 
No nyt soitin sinne neuvolaan. Sanoi täti että voi laittaa ruokaankin sitä nutrilonia ja sanoi että voidaan kokeilla sitä. Jos tästä ei oo mitäään apua niin sano että ottaa sitten yhteyttä ja varaillaan lääkärille aikaa jos olis vaikka joku yliherkkyys?
 
jaa voi laittaa ruokaakii?mä en ees tienny tota,mut hyvä kun sanoit.pitää jostain saada luettuu se annosteluohje siihen soseesee.
puklaako teillä tinka kaikki ruuat ja maidot?vai vaa maidot?
 
Sekä että. Yleensä maidon päälle mennään tirsalle niin ei sillon mutta jos pääsee möyriin lattialle niin auta armias :gen113Vaikka pidän poikaa sylissä ja pystyssä aina ruoan päälle että vähän laskeutuis ruoka.
 
Takaisin
Top