Elokuiset 2010 Facebookissa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nemiah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitääkin muistaa kans laittaa pyyntö. Tulee täällä käytyä niin harvoin nykyään. Enimmäkseen ehdin käydä facebookis ja sähköpostis[:D]

tää on kiva että meillä elokuisillakin on oma yhteisö naamakirjassa[:)]
En paljon täällä käy enään kirjottelemassa, mutta facessa tulee käytyä melkein joka päivä[;)]
Kävipä vielä niin hassusti että unohdin salasanani tänne...siis raskaus ja lapsivuodeaika on niin pehmittänyt mun pääni ja muistin siinä ohessa[8D]

Huolittehan minutkin mukaan [:)] Olen heinäkuisista, mutta tyttö tekikin minusta elokuisen [;)] Esikoisen LA siis oli 25.07. mutta hän syntyi 03.08. Olen satunnaisesti käynyt täällä teidän puolella kurkkimassa kirjoituksia, kuitenkin samoja juttuja tässä pikkuisen kanssa eletään! Heinäkuisilla ei ole ainakaan ollut puhetta minkäänlaisesta ryhmästä... Tää kuulosti niin mukavalta kun itsekin tulee aktiivisemmin käytyä naamakirjassa kuin täällä... Siispä --> pliiis [:D]

minnikristiina: eipä täällä kovin tarkkaa kukaan katso kuka tänne kirjoittelee. Kuhan asiallisina pysytään[:D]. Eli siitä vaan, tervetuloa[:)]. Ja ihan tarkalleenhan sitä Elokuisiin kuulut[;)]. Mä kuuluisin heinäkuisiin syntymäpäivän mukaan ja silti olen täällä. Enkä muualle aio mennäkkää.[:D]

Laiton just pyynnön facebookin ryhmään [:)] Jos sitä sinne laittelisi kuvia, kun en osaa pienentää niitä tänne!

vihdoinkin pääsin minäkin näitä juttuja lukemaan pitkän ajan jälkeen! Liittymispyynnön laitoin minäkin vetämään.

pyynnön laitoin minäkin, tosin emilia on toinen nimeni että älkää hämääntykö. Jospa ylläpitäjä silti päästää mukaan [;)]

Mä perään kuulutan niitä keskustelupalstan nimimerkkejä fb:n. Ku ei teitä tunne ollenkaan jos on vain omalla nimellä siellä. Laitoin jo sinne etusivullekkin seinälle kirjoituksen. Eli elokuisten keskustelupalstalla on otsikko "kuka kukin on?" Käykäähän vastaamassa sinne niin kivempi kun tietää esim kenen kuvia katselee [:)].

En tiedä johtuuko se minun, ryhmän, vai muiden asetuksista, mutta kommentoimani eemin video näkyi siipan seinällä. Ja vissiin kaikkien muidenkin kaverieni. Itse ainakaan en haluaisi, että poikani kuvat näkyvät muille kuin ryhmän jäsenille, että kannattaa varmaan muuttaa niitä yksityisyysasetuksia. Ryhmähän on muuten suljettu eikä mitään näy muille kuin jäsenille.

Ei mulla ainakaan oo näkyny [8|] Lukuunottamatta tietenkään niitä kuvia mitkä olen omasta kansiostani sinne ryhmään liittänyt... Sepä tossa ryhmässä just onkin kivaa etei omien "lapsettomien" kavereiden tarvitse noita etusivulta lukea, se alkaa meinaan hyvin nopeasti ärsyttämään, arvaan! [:D]

Mä laitoin vahingossa siihen videoon et julkinen kaikille. Siksi se näkyy. En vain ole ehtinyt käydä sitä muuttamassa. Hyvä kun tuli puheeksi. Ei ne muuten näkyis. Toi on ihan mun oma moka et se näkyy kaikilla. 

Aaaah minä kun jo ajattelin, että samat asetukset olisi koko ryhmälle ja meidän pojan kuvat näkyisi kans kaikille. Hyvä juttu että selvisi, voi olla huoletta [:)]

Takaisin