Elokuiset 2010 Facebookissa

Nemiah

Vauhtiin päässyt keskustelija
Perustin faceen ryhmän nimellä Elokuiset 2010. Ryhmän pitäisi olla salainen eli toivottavasti kumminkin haulla löytyy ja siten pääsette liittymään jos kiinnostaa [;)]
 
Pyyntö lähetetty: hieno juttu- kiitos Nemiahille sen perustamisesta!! [:)]

ps: mun sähköpostiosote facebookiin on "olematon":en ole ikinä sitä edes avannut- joten sinne ei kandee mitään lähettää.. [8|]
 
Nyt sain minäkin aikaiseksi kirjautua mukaan keskusteluihin, vaikka pitkään olen jo teidän muiden juttuja innolla seurannut silloin, kun pikku poitsu (synt. 19.8) antaa äitin istua koneella. Ja mielelläni liittyisin myös Elokuisiin Facebookissa eli jään odottelemaan vahvistusta... [:)]
 
Meillä on nopea toinen ylläpitäjä kun välillä tuntuu että ei kerkiä kuin ilmoitus tulemaan ja olen sitä menossa hyväksymään niin se onkin jo tehty [:D]
 
tää on niin helppoo istua koneen ääressä samalla kun imettää poikaa! :) kerkee hyväksymään kutsuja [;)]
 
Dessa, ajattelin ihan samaa että taidan olla tämän porukan musta lammas kun en ole facebookissa! [:D] 
 
En oo mäkään facebookissa, enkä aio liittyä...Koskaanhan ei voi sanoa etten liity miloinkaan...Mut tällä hetkellä en näe tarpeelliseksi...
 
Takaisin
Top