Eipä ole elintavat juurikaan muuttuneet. Normaalisti ennen tätä tuli ryypiskeltyä ehkä joku 5 kertaa vuodessa ja tupakkaa en oo polttanu yli vuoteen. Ehkä tuota alkoholin käyttöä on jokseenkin rajottanu tuo 2-vuotias esikoinen. Salilla oon käyny ihan normaalisti 5-6 kertaa viikossa ja edelleenki oon jatkanu kehonrakennus-tyyppistä reeniä, jota oon tehny nyt muutaman vuoden (pitkiä sarjoja pumppiin asti kohtuu keveillä painoilla). Uskokaa pois, mutta liikkuminen auttaa siihen väsymykseen ja piristää muutenkin kummasti :) Lenkkeilen myös salireenin lisäksi plus pukkelen esikoista rattaissa n. 10 km kerralla. Koska reenaaminen on ollu niin intensiivistä jo viimeiset vuodet niin ruokavaliokin on ollu jo kauan aikaa monipuolinen. Tiiän mitä suuhuni laitan; syön joka aamu puuron ja juon mehukeittoa melkein purkillisen päivässä. Vältän leipää mutta sillon tällön syön täysjyväruista. Hulluna lihaa ja kasviksia, joskus aina omena tai banaani. Perunaa ei ollenkaan, makaroni ja riisi täysjyvänä. Maitotuotteita menee ihan älyttömästi, toisinaan yli kilo rahkaa päivässä. Lisäksi syön Multivita Mama -monivitamiinia, sinkkiä ja magnesiumia. Särkylääkkeitä pyrin välttämään viimeseen asti, pakon edessä Panadol.
Itte kans jaksan aina vaan hämmästellä niitä, jotka heittäytyy kuolemansairaiksi heti plussan jälkeen. Saa siinä sitten vauvan syntymän jälkeen miettiä, miten sitä karistelis pois 30 kiloa raskausaikana hankittua painoa. Edellisessä raskaudessa itellä paino nousi tasan 10 kg ja seuraavana päivänä sektion jälkeen jäljellä oli hurjat 400g, jotka lähti muutaman pissauskerran jälkeen :)