Mä kerään molemmille omaa aarrearkkulaatikkoa johon säästän ne mun mielestä ihanimmat ja rakastetuimman ja ensimmäiset vaatteet, ensimmäiset kengät. Lempilelut ja mitä nyt mieleen tulee, että on säästämisen arvoista. Ihan tylsät ja tavalliset, ei mitään tunteita herättävät vaatteet saavat mennä etiäpäin. Arkut kyllä otetaan käyttöön jos vielä tulee pikkusisko tai pikkuveli niin heille, mutta varmasti hänkin sitten saa omia juttuja omaan aarrearkkuun. Mulla (tai siis äidilläni) on ollut paljon vaatteitani jemmassa koska ne oli mulla leikeissäni nukenvaatteina (äitini oli etsinyt minulle 60cm vauvanuken joten vaatteet olivat käypiä) ja sieltä säkeistä kaivoin minun mielestä parhaimmat esikoiselle ja nyt pojalle sopivaa. Loput vaatteet jäi sinne jemmaan, että sitte ku tyttö kasvaa ja alkaa nukeille vaihtaa vaatteita ni ne haetaan sieltä tänne meille. Kyseinen nukke on jo esikoisella leikeissä, mutta vaatteiden kanssa ei vielä pelaile..
Ja nyt kun vauvalle ei otettu äitiyspakkausta niin olen kirpparilta ostanut tiettyjä juttuja ihan sitä varten että saa säästettyä oman vuotensa äp-tavaroita. Aikalailla samat mitä esikoisella on ollut jemmassa ja käytössä nyt pojalla. Poika nukkuu esikoisen makuupussissa, koska mistää en oo siilimakuupussia löytänyt kohtuu hintaisena. Sen vielä haluaisin ehdottomasti pojalle aarrearkkuun :) esim. äp-lakanat, lorukirjat ja vanupuvut on molemmille säästössä omansa :)