Elämää vauvan kanssa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Keni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miekin nukun kyllä aika rauhassa vauvan kanssa. Ehkä yhden kerran olen vauvaa etsiskellyt väärältä puolelta sänkyä tai kuvitellut sen pudonneen. Normaalisti nukun kyllä ihan rauhassa. Kiira vielä nukkuu niin rauhallisesti yleensä, että se voi nukkua reunankin puolella. Itse kyllä silloin pidän siitä kiinni, vaikkei se mihinkään liikukaan.

Sit viel yks tyhmä kysymys... Puenko mä ton pojan päälle extra vaatekerrosta vai annanko olla normi vaatetuksessa??!?! :DD

Ei mun mielestä kyllä kannata. Jos on kuumeinen, nii vaatteiden lisääminen ei ainakaan auta asiaa.. Siis ei saa hautoa vällyissä ja vaatteissa kuumeista lasta.

Nappo älä pue ylimäärästä päälle. Ja kuumeessa ku on, niin on kylmä, mut lisävaatetus vaa nostaa sitä kuumetta entisestään. Nyt vaa lääkettä, et saatte kuumeen laskemaan.

Ny se tuo meidään hurtta on havahtunu taas tohon äänille rähjäämiseen.. että oli hankalaa saada poika päikkäreille, kun kokoajan säpsähteli hereille, kun hurtta räyhäs joka äänelle. PRKL! Mä niiiiiiiiiiiiiiiin tilaan haukunestovekottimen niinku ny. Yhdellä tutulla on sellanen ultraäänivekotin, mikä reagoi koiran haukkuun ja sit se vinkuu sillä taajudella, minkä koira kuulee, mut ihminen ei. Täytyy varmaan sellasta testaa, et toimisko meilläkin... ku en haluais mitää naamalle ruikkiviakaan pantoja ostaa, saati mitää tsäkärivekottimia.

Meillä tyttö tänään ollessaan mun päällä ihokontaktissa nosti itseään käsienvaraan, kädet suorina. Uusi juttu meillä. Ei meilläkään ryömitä, mutta kovasti pungetaan istumaan. Jalat ja kädet kovasti liikkuvat, saa nähdä mitä seuraavaksi on tulossa.

Meillä on alkanut uusi vaihe, tyttö itkee sydäntäsärkevästi melkein aina kun äiti katoaa näköpiiristä hetkeksi. Onko teillä muilla samaa ? Otin tytön päivällä kantoliinaan niin oli pikkuisen helpompaa ja pystyi jotain puuhastelemaan. Illalla nukuttamisesta ei meinannut tulla mitään, heti kun poistuin paikalta seurasi lohduton itku.

Välillä itkee perään, kun katoan huoneesta, mutta harvemmin. Se on ihan kehitysvaihe toi, kun hoivaaja poistuu huoneesta niin vauva itkee.

Meillä ei itke, mut rupee hihkumaan ja komentelemaan :) Eipä tuo itke muutenkaan, vissii vähä viallinen... tai no kummisetäänsä vierastaa pahiten ja se saa parit puolen minuutin paniikit aikaan :)

Meillä komennetaan.. Huudetaan et EEEEEEEEEIIIIIII ja muuta mölinää mut si rauhottuu kun näkee äidin tai isän :)

meillä jää itkemää perää jos on väsynyt,muuten sitte huutelee ja komentelee takasin.
tänään taas pitkästä aikaa tytsy käänty mahalta selällee,olin ihan varma et se ei enää muista ees koko kääntymistä.
ja mahalla ollessaa se heijaa itteää sivusuunnassa eestaas:grin

Tyyne meni tänää lelun perässä mittarimatona, kohta se jo ryömii :love017 Sattu se lelu lähtee aina karkuu ni sit yritti saada sitä uudestaa kiinni :) Ja paras oli se et ku Tyyne luuli olevasa yksin ettei kukaan näe, ni ihan hiljaa ja tyytyväisenä yritti leluu saada. Muuten se aina alkaa huutaa ja komentaa et "haluun ton, tänne ja nyt heti" ja ei edes yritä itse :)

Meillä kääntyy näppärästi 360, kurottelee kyljellään ja nytkyttää kun mato mutta ei ryömi, joskus peruuttaa mut suurimman osan huutaa ja lentää kädet ja jalat ilmassa.
Et ei meilläkään edetä :D

Tuosta kyljellään kurottelusta se lähti meilläkin liikkeelle tuo ryömiminen. Pari kertaa siinä muksautti päänsä, kun kääntyi vahingossa selälleen.

Meillä oli vähän aikaa sit lyhyt vaihe, etten ollenkaan saanut hävitä vauvan näkyvistä, mut se meni ihan parissa viikossa pahimmoilleen ohi. Nyt saa taas käydä vessassa ja saunassa niin, ettei vauva huuda koko aikaa.

Meillä edelleen kieritään ympäri jotta pääsee sinne minne haluaa.. Mutta ei tässä vielä kiire ole, kyllä niiden perässä ehtii juosta :)

Meillä ei kieritty ollenkaan niin pakko oli opetella ryömimään. Nyt on parina päivänä hengailtu tosi paljon kontillaan. Siitä sit syöksytään eteenpäin, mut konttaamista ei vielä tajuta. Tänään myös pisti kontallaan pepun sivulle maahan ja katoin, että tuostako poika pyörähtää ite istumaan, mutta ei sentään vielä :)

Meillä ryömitään jo aika kovaa vautia. Sitten noustaan myös punnerrus asentoon ja konttaus asentoon ja poika hengailee joskus kyljellään mikä on aika hassun näköstä :p Artsi pitää ihan ihme ääntä jos se ei tykkää esim. olla enään lattialla tai ruokaa ei tule tarpeeksi joutuin. Sellasta bäwwäwwää ääntä :grin Täälläkin ruvetaan kitiseen jos katoon näkökentästä ja jos on jonkun muun sylissä ja meen siitä vierestä niin heti harotaan käsillä ja kitistään et ota mut syliiiin!!! Inana :love017

Takaisin