Helistin meiltäkin puuttuu. Ei meidänkään äippäpakkauksessa sellaista ollut. Luulisi että kaikissa olisi sama sisältö ?
Meillä helpottaa nukuttamista tuo tutti. Ei se kuitenkaan kauaa suussa pysy, mutta on nykyisin pysynyt jo vähän pidemmän aikaa ja saatan itse hieman avittaa pitämällä kiinni tutista ja välillä hän itse pitää. Aiemmin se pullahti heti suusta pois :) Näinä 3 iltana ennen sänkyyn laittamista olen syöttänyt ja pienokainen haluaisi roikkua tississä kiinni niin kauan, että nukahtaa siihen. Voi pientä :). Siirrettyäni sänkyyn työnsin äkkiä tutin suuhun pikkuisen havahduttua hereille ja ei paljoa tarvinnut, kun oli jo unessa. Ainoa harmin paikka vaan että puolen yön aikaan vasta päästään unten maille. Yritän aikaistaa heräämistä ja laittaa tyttöä aiemmin unten maille, mutta niin vain on pirteä kuin peipponen ja uni hiipii loppujen lopuksi aina samaan aikaan. Vaikka ilta menisi vähemmillä yöunilla ei se auta saamaan unen päästä kiinni aiemmin. Ihan joka kerta en säännöllisesti laita aikaisemmin nukkumaan, pitäisi kyllä pyrkiä siihen enemmän.
Meillä opittiin myös syömään pullosta ja eilen uskalsin vihdoin ottaa ruoan kanssa lasin viiniä ja tyttö sai pullosta iltapalan ja iltapalana pakastettua maitoa eli sekin menee hienosti alas :)
Eloveena, ystäväni taisi puhua tuosta Tracy Hoggista, olisiko lainannut hänen kirjansa. Oli kuulema mielenkiintoinen, pitäisi lainata kirjastosta itsekin.