Heippa kaikille helmimammoille! Pitkästä aikaa tulin kuulumisia lukemaan ja ois pitäny tulla aiemmin. Samojen asioiden kanssa näköjään muutkin painii.
Mimmu ja Jenni, täällä on myös yksi väsymamma! Ja Jenni, myös mulla menny muutama tupakka 1,5v tauon jälkeen :( Hermo vaan ollu niin tiukalla,että huhheijaa.
Mä oon aikalailla viikolla iltoihin asti neidin kanssa yksinään ja alan oleen aika poikki. Nukkuu yöt ihan hyvin, mutta päivällä tosi katkonaisesti. Vaunuissa saattaa nukkua pitkäänkin JOS vaunut pysyy liikkeessä. Hereillä ollessa ei viihdy sitterissä tai leikkimatolla, ei edes liikkuvassa sitterissä. Tai jos istun koko ajan vieressä, niin voi ollakkin tyytyväinen mutta ei siinä kotitöitä tehdä. Joidenkin vauvat kuulema viihtyy tuossa "vauvanheilutus-koneessa" useitakin tunteja. Ois ihana syödä joskus aamupala rauhassa, ilman että neiti itkee. Rauhottuu siis kyllä sylissä.
Lisäksi neiti alkanut selvästi tappeleen unta vastaan, todella turhauttavaa kun näkee että on unen tarpeessa mutta ei anna periksi.
Ja tähän vielä päälle, anoppi on aivan liian innokkaana. Laukannut meillä esim nyt viime lauantaista asti joka helv.päivä. Ja ei siinä mitään jos ois avuksi, mutta kulkee perässä vauva sylissä,että laitatko tutin kun tippu. Aivan kädetön ja hysteerinen kaiken suhteen. Kuoleeko se hikkaan yms.Jos menen suihkuun anopin täällä niin seisoo oven takana vauvan kanssa ja puhuu,että äiti nyt meidät hylkäsi.. Yks päivä oltiin sovittu, että käydään isomummilassa syömässä mutta aikaa ei oltu sovittu niin hän oli tuossa pihalla ootellu pari tuntia,että kun soitan että ollaan valmiina niin hän onkin jo lähellä. Melko ahdistavaa musta. Kysyi jo saisko omat avaimet

Ja kun tulee, viipyy useita tunteja ja arvostelee kaikesta, kumpa joku pesis pyykkiä-tyyliin. Musta tuntuu,että mulla leviää pää :( Todella inhottava,että mun pitää joutua anopille sanomaan että nyt menee yli. Mies sille jo sanoi, mutta tilanne rauhoittui vaan hetkeksi.
Lisäksi musta mun oma äiti on jotenkin kauheen kärkäs mielipiteineen.Mulla lipsahti tytön etunimi, kommentti oli että ei niin perusnimeä :( Imettäminen takkuaa, niin oon antanu lisäks nannia, niin siihenkin piti vinkua siitä miten se on lapselle nautinto olla rinnalla. No en tiiä, selkäkaarella huutaa useimmiten tissillä. Joskus imetys sujuu ihan ok, mutta harvoin.
Huoh, tulipa vuodatettua. Vaikka tyssi toivottu ja todella RAKAS, niin raskasta on ollu. Tilannekkin varmaan nyt kärjistynyt ja väsyneenä kaikki tuntuu pahemmalta. Ylihuomenna on ristiäiset, saa sen ressin pois ja aion sen jälkeen tehdä pesäeroa anoppiin.
Loppuun
kovasti onnea Jenni, häitä varmasti ihana suunnitella :)